Poldervaart 35

8,8

Johan M Caldenhove beoordeelde op 2017-07-21

vlot en accuraat afgehandeld

Frans Duin beoordeelde op 2017-07-20

Alle lof voor de medewerkers die ik aan de telefoon heb gehad.
Ik had zelf een fout gemaakt met de bestelling maar dit is keurig en snel opgelost
en zelfs gratis naar frankrijk verzonden.
Pluim voor 123sateliet.nl.

van den Brande beoordeelde op 2017-07-16

Correcte beschrijving en snelle levering

Christiaan Jentink beoordeelde op 2017-07-14

Keurig op tijd bezorgd, vrijdagavond besteld en maandag in de bus

de Graaf beoordeelde op 2017-07-14

Snelle correcte levering

Sjaak Wit beoordeelde op 2017-07-14

Correcte en snelle levering

raymond rijswijk beoordeelde op 2017-07-11

Het artikel wat besteld was liet op zich wachten pas na zelf gebeld te hebben werd vertelt dat die niet voorradig meer was dat ik kon wachten of een soortgelijk kon krijgen
Heel slecht ben ik te spreken over uw bezorgdienst GLS deze hebben het pakket op brutale wijze bij de achterdeur gezet toen ik avonds thuis kwam was het pakket veregent (was namelijk gaan regenen later op de dag) deze bezorgdienst verdiend rapportcijfer 1

Willem Verstegen beoordeelde op 2017-07-09

Prima kwaliteit en prijs.

Ton beoordeelde op 2017-07-09

Ik ben tevreden over de LNB- kop alleen de regenkap 17 cm had een maat groter mogen zijn. De regenkap druk op de LNB-kap, dit is op te lossen door boven op de schotelarm een klos te plaatsen. De verzending is prima geregeld.

B Kok beoordeelde op 2017-07-03

volgende dag geleverd en omdat het aansluiten ook voorspoedig verliep heb ik er een positief gevoel over

Kees Timmerman beoordeelde op 2017-06-30

Heel tevreden. Binnen de aangegeven tijd in huis . Prima op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.

Guus Mol beoordeelde op 2017-06-30

Snelle goede levering, we zijn tevreden.

M.A. van Leeuwen beoordeelde op 2017-06-28

Snelle levering. Ben tevreden.

Bart Goossens beoordeelde op 2017-06-28

F van Tooren beoordeelde op 2017-06-28

Wat ze beloven komen ze na

Eric van Lijf beoordeelde op 2017-06-27

alles snel en goed verlopen...zeer redelijke verzendkosten !!

J Albering beoordeelde op 2017-06-27

Tevreden, de bestelling was zoals beschreven, klein probleempje met de coax kabel, maar die is keurig nagestuurd.

ghj verrips beoordeelde op 2017-06-21

ALLEEN DE GEBRUIKSAANWIJZING IS ER NIET , DUS VOOR MIJ ALS LEEK MOEILIJK TE PROGRAMMEREN

Montforts beoordeelde op 2017-06-19

Goede prijs snelle levering

johan aarts beoordeelde op 2017-06-15

Snelle levering goed verpakt. Werkt uitstekend.