Poldervaart 35

Bart Van Diest beoordeelde op 2018-04-17

Snelle levering.
Mooie prijs.

W. Groeneveld beoordeelde op 2018-04-13

Goed gegaan keurig op tijd geleverd

henk stegeman beoordeelde op 2018-04-11

zeer goed nette afhandeling zeer te vreden hj stegeman

Walter beoordeelde op 2018-04-10

Perfecte service

Bram beoordeelde op 2018-04-08

Zeer tevreden over 123satelliet.nl! Bestelling was de volgende dag al in huis. Contact met de klantenservice was ook meer dan uitstekend. Kortom, een webwinkel waar je weer graag terug komt!

wilma peeters beoordeelde op 2018-04-04

Super service en snelle levering. Zeer tevreden. Top

Jan Meuleners beoordeelde op 2018-04-02

in het camping statief zaten de gaten om deze met haringen in de grond te bevestigen verkeerd (horizontaal).
Na dit te hebben gemeld een week geleden nog steeds geen antwoordt hierop.
De producten waren snel geleverd maar de aftersales is tot nog toe onvoldoende (slecht)

Henny beoordeelde op 2018-03-29

Snelle levering.
Nette prijs!

Guido Troch beoordeelde op 2018-03-29

Alles prima in orde, product oké. Levering en leveringstermijn perfect in orde. Alleen spijtig dat Astra 23,5 niet voor geïnstalleerd was, want deze had ik nu net nodig om tv Vlaanderen te ontvangen

J.J. van der Voort beoordeelde op 2018-03-28

Smelled levering maar zonder installatie instructions.

Roger Matthijsen beoordeelde op 2018-03-28

Snel geleverd, goede ondersteuning. Ze waren vergeten een dongle in te pakken maar een simpel telefoontje en de dongle wordt alsnog opgestuurd (naar Spanje).

André Meert beoordeelde op 2018-03-28

Zeer snel geleverd daags na de bestelling; pakket bevatte alle onderdelen van de bestelling

Peter Bakker beoordeelde op 2018-03-26

Ik bestelde bij 123satelliet een triple lnb. Nergens goedkoper te krijgen. Normaal gesproken ben je 20 euro meer kwijt. Binnen een paar dagen keurig thuisbezorgd en ook nog zonder verzendkosten. Prima bedrijf, raad ik een ieder aan.

Carina Van Den Eeckhout beoordeelde op 2018-03-26

snelle en correcte levering ,goed product

Marius Octavian Farcasi beoordeelde op 2018-03-25

Perfect !

H.G. van Zwol beoordeelde op 2018-03-23

Simpel snel en correct geleverd

Senne Tijdeman beoordeelde op 2018-03-22

Order gemaakt en daarna zonder problemen (via Facebook chat) kunnen annuleren. Dit was nodig omdat ik had besloten een andere order te doen. Netjes op tijd geleverd, niks op aan te merken

G Wolski beoordeelde op 2018-03-21

Heel tevreden, lage prijs en snelle levering.