Poldervaart 35
6642CW Beuningen
+31857842367

8,7

R.H.W. Ambrosius beoordeelde op 2018-02-22

Duidelijke web site. reageren snel op email. Service is goed. doen wat ze zeggen.

Ruben De Vestele beoordeelde op 2018-02-22

Snel geleverd, prima!

LUC CAUWBERGHS beoordeelde op 2018-02-22

Heel goeie en snelle levering

Ria De Leeuw beoordeelde op 2018-02-21

super goede afhandeling

Riejean Van bommel beoordeelde op 2018-02-16

Jammer geen instruktie

Arnold Wieland beoordeelde op 2018-02-13

Snelle correctie na foutieve levering

John beoordeelde op 2018-02-13

Zelf foutje gemaakt bij bestelling, 1 telefoontje was genoeg om de volgende dag een juist artikel te ontvangen! Kijk zo hoort het. PRIMA

M Maes beoordeelde op 2018-02-12

Snelle levering, goed product.

Martien Berends beoordeelde op 2018-02-08

prima en snel geleverd

Maurits Wijzenbeek beoordeelde op 2018-02-07

Het apparaat werkte zoals verwacht.

WF beoordeelde op 2018-02-07

Vlotte service.
Nadien voor aanvullende info minder snel reactie

Pieter Juressen beoordeelde op 2018-02-07

Prima verlopen, zoals online vermeld

Gijs van Aardenne beoordeelde op 2018-02-06

Mijn HD-Line SF-700 Digital Satfinder werkte niet en bleek onbruikbaar. Nu een monteur laten komen voor installatie. Het geleverde statief is overigens prima.

Vriendelijke groet,

Gijs van Aardenne

P T beoordeelde op 2018-02-05

Prima

Jozef van Kessel beoordeelde op 2018-02-01

De trace and traffic code wordt door iemand anders toegestuurd, het verband met deze bestelling is dan zoek. Er wordt niet op vragen in de e-mail gereageerd. Men belt niet terug, ondanks belofte. Er moet in totaal driemaal gebeld worden om duidelijk te krijgen wat er met de bestelling is gebeurd.

Ingrid beoordeelde op 2018-02-01

Snelle en goede levering!

Heico Feenstra beoordeelde op 2018-02-01

Prima product. Ontvangst signaal veel hoger na installatie. Ook bij regen geen wegvallen signaal meer. Scherpe prijs. Levering een dag later dan aangegeven.

Jack van Grootel beoordeelde op 2018-01-30

Levering en contact dik in orde.
ik ben een dag druk geweest met de satmeter om uit te vinden hoe hij werkt, Ik ben een leek op het gebied van satellietcommunicatie.
De bijgeleverde handleiding biedt weinig uitkomst. uiterst summier met veel kreten die mij niets zeggen.
Uiteindelijk na enkele telefoontjes en veel googelen diverse dingen uitgeprobeerd maar veel meer als een signaal voor astra 23,5 kom ik niet . Datzelfde bereik ik ook met een simpel sat-metertje met oortelefoon. Een goede tekst en uitleg van de mogelijkheden zou uitkomst bieden. Al was het maar om duidelijkheid te verkrijgen in de basisbegrippen.