Industrieweg 27
9672AP Winschoten
0643851955

serkan ermis beoordeelde op 2019-09-19

Snelle service en de juiste producten geleverd gekregen

Stefan Ganzeveld beoordeelde op 2019-09-17

Alles past en een voordelige prijs

Thomas S. beoordeelde op 2019-09-09

Thank you vwry much! Perfect fitting parts and fast delivery!

Mk.3 GTI rijder. Overijssel beoordeelde op 2019-09-05

Prima spullen voor een goede prijs! Aanrader!

willy serneels beoordeelde op 2019-09-05

zeer snelle levering en goede kwaliteit

Michiel Ottevanger beoordeelde op 2019-09-03

Top geregeld snelle levering!👍🏻

pierre verharen beoordeelde op 2019-08-29

goede service en snel thuis bezorgd

Jeffrey Van't voort beoordeelde op 2019-08-26

Snelle levering product zoals beschreven of het werkt weet ik nog niet moet nog gemonteerd worden maar dat zal vast wel

willem soeren beoordeelde op 2019-08-23

Prima webshop.

Robert Bömer beoordeelde op 2019-08-16

Schakelstang revisie compleet gekocht met aluminium omkeeras upgrade, tube molybdeen vet, prima kwaliteit en schakelt weer snaarstrak! Ook erg snel geleverd!

René Ruijs beoordeelde op 2019-08-14

Snelle service en levering.👍

pasquale limongi beoordeelde op 2019-08-13

Sono rimasto molto soddisfatto dei miei acquisti,ottimo prezzo spedizione veloce.Grazie
Pasquale

Fake Kwant beoordeelde op 2019-08-02

Zeer snelle leverring en netjes geholpen. Onderdelen die ik besteld had ( schakel stangenset Golf 3 was ook van goede pasvorm en werkt goed.

Mike Lunenburg beoordeelde op 2019-08-02

Netjes op de mails gereageerd en de dag na bestelling al geleverd, uit service gratis een 2e hands blokje geleverd. Echt goede service

rene Surminski beoordeelde op 2019-07-17

prima snel bezorgd

Joeri Geirnaert beoordeelde op 2019-07-16

Erg snelle en vlotte service. Werd ook heel erg goed op ge hoogte gehoude van de status en levering van de bestelling.

P.A. Lammers beoordeelde op 2019-07-09

product is exact als de beschrijving, snelle verzending, goed verpakt

Eelco van der Laan beoordeelde op 2019-07-05

Goede service en snelle levering

Bharatsingh Jagmohansingh beoordeelde op 2019-07-05

Snel bezorgd

Ymbert Hato beoordeelde op 2019-07-04

Schakelmechanisme was kapot van mijn MKIII Cabrio, effe gebeld om te vragen hoe lang t zou duren al gezien onze gelieve Post 90% van de keren vertragingen oploopt. Toch gelijk een setje met Aluminium bushing gekocht.
Kreeg em volgende dag al binnen.
En de kwaliteit...10/10!!!
Dus al bij al,