Suzannapolder 39
3825LP Amersfoort
084 - 870 7976

Soe beoordeelde op 2017-10-17

snelle levering . top produkten!

Dimitar beoordeelde op 2017-10-16

Flawless selection of a product, ordering, paying and delivering.

peter beoordeelde op 2017-10-14

heel tevreden

marc beoordeelde op 2017-10-11

Zeer goede ervaring met deze webshop, kwaliteitsproducten tot en met, TOP.

Cd van Aarle beoordeelde op 2017-10-09

De bestelling was ben een dag binnen.

Marnix beoordeelde op 2017-10-09

Snelle levering en precies het product wat ik zocht, geen poespas.

Bjorn Mullenders beoordeelde op 2017-10-09

Perfect artikel

Vermeer beoordeelde op 2017-10-09

Snelle bezorging

D. Huipen beoordeelde op 2017-10-08

Op zich was de ervaring goed, maar de beoordeling als 'matig' komt door de bezorging door PostNL. Menig bezorger daar belazert de kluit door van tevoren half ingevulde 'afwezigheidskaartjes' in de brievenbus te stoppen, zodat hij snel door kan rijden, terwijl we toch gewoon thuis waren. klacht is al bij PostNL ingediend, maar dat helpt doorgaans gen sier. Misschien als jullie als grote klant eens je mond open doen, dan ??

Ton beoordeelde op 2017-10-03

Snelle levering en kwaliteits-product. Goed verpakt.
Merkur 47c safety razor en
Feather 81S - double edge scheermesjes
Derby - double edge scheermesjes

Navin beoordeelde op 2017-10-01

Snelle levering. Goede spullen.

Peter beoordeelde op 2017-09-30

Goed product en snelle levering

Hans Mensink beoordeelde op 2017-09-17

Mijn bestelling is op dinsdag geplaatst en volgens het systeem van post nl zou het geleverd worden op woensdag tussen 13.00 en 16.00.
Ik had woensdag om 17.00 uur nog niets ontvangen maar volgens het systeen van postnl zou het in d brievenbus geplaatst zijn. Dus niet bij navraag bij de post krijg ik te horen dat zij geen relatie met mij hebben en dat ik mijn klacht moet melden bij de afzender. Rare situatie post nl geeft aan dat het pakket is bezorgd maar wil/kan niets doen. Ik heb hierna contact op genomen met de afzender die ook contact heeft opgenomen met de post nl maar deze kreeg zulke vage antwoorden waar ze niets mee konden.Web winkel 123 heeft toen direct opnieuw de bestelling op gezonden en deze was er binnen 24 uur. Waar de eerste bestelling is gebleven Joost mag het weten. Over de webwinkel ben ik uiterst tevreden.

R. Meerman beoordeelde op 2017-09-16

Producten werden met 1 dag geleverd. Ging zonder problemen. Emails zijn duidelijk.

Jan beoordeelde op 2017-09-13

alles verliep vlekkeloos

Paul wagtho beoordeelde op 2017-09-10

Product werd de volgende dag geleverd zoals beloofd

Bob beoordeelde op 2017-09-09

Dit is een betrouwbare firma. Ik kreeg problemen met de bezorging door post.nl. Gelukkig dat de medewerkers van 123warenhuizen er direct achter aan gingen en mij snel op de hoogte hielden. Dat hadden ze beloofd. Ook was men bereid om mijn bestelde spullen opnieuw op te sturen. Gelukkig bleek dat uiteindelijk niet nodig. Hele goede service ondanks een haperende post.nl. Dank!

edwin beoordeelde op 2017-09-09

product snel in huis en bevalt prima

Bart beoordeelde op 2017-09-06

alles naar behoren geregeld

Marc hus beoordeelde op 2017-09-04

Heel tevreden de volgende dag had ik mijn pakje