12Ride

Reigerplein 7 (geen Bezoekadres)
3201VP Spijkenisse

9,0

Beslist.nl 73 9,0

Stephanie Meijer beoordeelde op 2017-10-06

Op zaterdagavond heb ik een vraag ingestuurd, waar ik diezelfde avond nog antwoord op had. Fiets besteld, keurig bevestigd en direct maandag verstuurd. De fiets monteren was weinig werk en we hebben hem onbeschadigd ontvangen. Ik heb een héél blij neefje!

olga beoordeelde op 2017-03-27

Fiets snel geleverd maar was niet goed .. na week mail contact heb ik hem retour gestuurd nu week later nog niets gehoord
Echt slechte service

Paula van Veen beoordeelde op 2017-03-04

De fiets van onze zoon werd keurig snel en netjes bezorgd, dus totaal geen klachten en alles was ook keurig compleet en netjes verpakt.

Jasper beoordeelde op 2017-01-23

Keurig. Goede prijs en komen beschikbaarheid/levertijd beloften na!
Fiets nog niet in elkaar gezet maar ben er vertrouwen in dat het compleet is, originele verpakking.

Judith Dekkers beoordeelde op 2017-01-23

Heel tevreden! Super snelle levering, top!

Ben Vroom beoordeelde op 2016-12-29

Zeer tevreden! Na de bestelling de volgende dag al in huis. Ik werd keurig op de hoogte gehouden wanneer ik de fiets kon verwachten.

Prima, ga zo door!

H.B. Haggeman beoordeelde op 2015-12-16

Ondanks de december-drukte is de fiets van ons zoontje in 2 dagen geleverd. Hele duidelijke en nette correspondentie (via email). Top

Roeten beoordeelde op 2015-08-04

Supersnelle service en scherpe prijzen.
Onze dochter is super blij met haar eerste echte stoere transportfiets!

Marleen Gysels beoordeelde op 2015-07-25

Krijgen van mij een 10/10. Donderdag kinderfietsje besteld en maandag geleverd. Had een paar vragen en
hebben mij telefonisch heel goed geholpen.

jill beoordeelde op 2015-07-22

3 dagen na mijn bestelling kwam mijn dochtertje dr fiets binnen! Ze is er super blij mee!

J Terpstra beoordeelde op 2015-07-16

De fiets binnen 3 dagen ontvangen, keurig verpakt. Alleen de boutjes van de voordrager ontbraken, maar na 1 telefoontje en 2 dagen later, alles in huis. Top!

2015