Kabelstraat 10
1322AD Almere
036 533 52 60

9,1

Ada Stronks beoordeelde op 2019-03-05

Transporteur was eerst vrijdag 1 maart hier met de spullen. Was toen niet thuis. Had hierover ook geen email ontvangen. Heb gelukkig wel kunnen aangeven welke dag het dan kon worden bezorgd. Vandaag is alles naar tevredenheid geleverd.

Rick Timmer beoordeelde op 2019-02-21

Snelle levering, verder geen opmerkingen

Frank van de Camp beoordeelde op 2019-02-16

patrick beoordeelde op 2019-02-14

Ben Kleinhuis beoordeelde op 2019-02-12

Super materiaal direkt geleverd

Bart Borst beoordeelde op 2019-02-11

snel geleverd, goede communicatie, bestelling compleet.

LS beoordeelde op 2019-02-06

Heel tevreden. Levertijd supersnel. Goedkoop.

Karin Maas beoordeelde op 2019-01-22

Duidelijke website, goede en duidelijke foto,s van het artikel,
Op dinsdag besteld, donderdag in huis.

Primair Huisartsenposten beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering, makkelijk te bestellen en goede telefonische bereikbaarheid. De layout va n de website minder aantrekkelijk

Martijn Scholten beoordeelde op 2019-01-20

Snel gebracht, netjes ingepakt. Kortom; erg professioneel.

Eric Verwoert beoordeelde op 2019-01-18

anton Tadjab beoordeelde op 2019-01-11

snelle levering een aanrader!!!

A.M.J. Pijnappels beoordeelde op 2018-12-27

Heb helaas geen Track & Trace mail ontvangen en die hoort er toch echt wel bij.
Anders zou de beoordeling uitstekend zijn geweest.
Het zou voor de kleinverbruiker handig zijn als artikelen in kleinere hoeveelheden te bestellen zijn,
al begrijp ik wel dat dit extra werk voor de firma zou inhouden en dus hogere prijzen per artikel.

Reactie van 1e hulpwinkel:
Dank u voor uw reactie. Normaal gesproken komt er altijd een track-trace via de mail van onze vervoerder; misschien is er vanwege de drukte wat mis gegaan. Onze excuses. De meeste artikelen zijn wel per stuk te bestellen; dat proberen we wel, maar soms niet mogelijk. Fijne jaarwisseling!

Helmuth Wijsen beoordeelde op 2018-12-20

Voldoen aan verwachtingspatroon

Els Vergunst beoordeelde op 2018-12-16

Tevreden. Snelle levering en goede prijs/product verhouding.

Feenstra beoordeelde op 2018-12-12

Snelle levering, goed materiaal, fijne prijs/kwaliteit verhouding. Helaas zat er een foutje in mijn bestelling, maar na 1 mailtje werd dat onmiddellijk gecorrigeerd en het goede artikel nagezonden. Top service!

Dick de Graaf beoordeelde op 2018-11-29

alles werd snel en correct geleverd

Wilco beoordeelde op 2018-11-22

goede serves en hulpvaardige helpdesk voor het beantwoorden van de vragen die er over de producten waren.
Zeker voor herhaling vatbaar

Clint Blake beoordeelde op 2018-11-17

Snelle service , artiekel werd online gepresenteerd en beschreven zoals het is. Blij van mijn aankoop en mogelijks volgen er meer

Geeske Meijering beoordeelde op 2018-11-15