Kabelstraat 10
1322AD Almere
036 533 52 60

9,1

Martijn Scholten beoordeelde op 2019-01-20

Snel gebracht, netjes ingepakt. Kortom; erg professioneel.

Eric Verwoert beoordeelde op 2019-01-18

anton Tadjab beoordeelde op 2019-01-11

snelle levering een aanrader!!!

A.M.J. Pijnappels beoordeelde op 2018-12-27

Heb helaas geen Track & Trace mail ontvangen en die hoort er toch echt wel bij.
Anders zou de beoordeling uitstekend zijn geweest.
Het zou voor de kleinverbruiker handig zijn als artikelen in kleinere hoeveelheden te bestellen zijn,
al begrijp ik wel dat dit extra werk voor de firma zou inhouden en dus hogere prijzen per artikel.

Reactie van 1e hulpwinkel:
Dank u voor uw reactie. Normaal gesproken komt er altijd een track-trace via de mail van onze vervoerder; misschien is er vanwege de drukte wat mis gegaan. Onze excuses. De meeste artikelen zijn wel per stuk te bestellen; dat proberen we wel, maar soms niet mogelijk. Fijne jaarwisseling!

Helmuth Wijsen beoordeelde op 2018-12-20

Voldoen aan verwachtingspatroon

Els Vergunst beoordeelde op 2018-12-16

Tevreden. Snelle levering en goede prijs/product verhouding.

Feenstra beoordeelde op 2018-12-12

Snelle levering, goed materiaal, fijne prijs/kwaliteit verhouding. Helaas zat er een foutje in mijn bestelling, maar na 1 mailtje werd dat onmiddellijk gecorrigeerd en het goede artikel nagezonden. Top service!

Dick de Graaf beoordeelde op 2018-11-29

alles werd snel en correct geleverd

Wilco beoordeelde op 2018-11-22

goede serves en hulpvaardige helpdesk voor het beantwoorden van de vragen die er over de producten waren.
Zeker voor herhaling vatbaar

Clint Blake beoordeelde op 2018-11-17

Snelle service , artiekel werd online gepresenteerd en beschreven zoals het is. Blij van mijn aankoop en mogelijks volgen er meer

Geeske Meijering beoordeelde op 2018-11-15

Raymond Bollen beoordeelde op 2018-11-12

Goed. Snel. En degelijke spullen.

S.I. van Horik beoordeelde op 2018-11-08

artikel nog steeds niet ontvangen door jullie foutief doorgegeven huisnummer

John Stikkelman beoordeelde op 2018-11-08

snel, accuraat en simpel. Tweede bestelling was "kwijt"met één telefoontje opgelost. Prima

Jan Blokzijl (Jablo Support+) beoordeelde op 2018-10-15

Zeer snelle levering, tijdens het vervoer was de doos met spullen wel kapot gegaan, maar alles zat nog netjes in de doos en keurig verpakt.
Dank je wel ALMEVA BV.

Als tip is het idd handig om de prijzen in en exclusief te geven op de website, zoals ik ook al kon lezen in de andere beoordelingen.

Ismail Kaya beoordeelde op 2018-10-02

Het was onduidelijk wanneer de bestelling bezorgd zou worden (het was wel vrij snel bezorgd). Verder was de procedure prima!

Reactie van 1e hulpwinkel:
Beste Ismail, we bezorgen altijd 'de volgende dag' - lukt het niet dan krijgt de klant bericht!
groet 1ehulpwinkel team

G Hacquaert beoordeelde op 2018-09-07

Lars Hildebrand beoordeelde op 2018-09-02

Veel aanbod, duidelijke website en goed mailcontact.

Miranda Hartman beoordeelde op 2018-08-31

Artikel wat ik bestel klopt

Loes van Breukelen beoordeelde op 2018-08-30

Alles goed geregeld