Kabelstraat 10
036 533 52 60

9,1

G Hacquaert beoordeelde op 2018-09-07

Lars Hildebrand beoordeelde op 2018-09-02

Veel aanbod, duidelijke website en goed mailcontact.

Miranda Hartman beoordeelde op 2018-08-31

Artikel wat ik bestel klopt

Loes van Breukelen beoordeelde op 2018-08-30

Alles goed geregeld

Corina Joosten-keijzer beoordeelde op 2018-08-29

Super snel geleverd

thea Karssemeijer beoordeelde op 2018-08-17

Goede kwaliteit van materiaal, goede prijs en vlot bezorgd. Een aanrader voor iedereen die deze producten nodig heeft.

K van Diermen beoordeelde op 2018-08-16

Vlotte levering!

Marco Kamphuis beoordeelde op 2018-08-16

Snel bezorgd, goede prijs, redelijk aanbod

Michel Van de sanden beoordeelde op 2018-08-11

Zeer goede service en de webwinkel zeer overzichtelijk

Hennie Gerritse beoordeelde op 2018-08-03

goed en duidelijk geholpen

GJ vd Veen beoordeelde op 2018-08-01

Snelle levering, goede kwaliteit

piet van eijk beoordeelde op 2018-07-30

snelle levering, alleen het overzicht van bestelling naar betaling wat onduidelijk

c diepeveen-stam beoordeelde op 2018-07-19

Prima snelle levering, alleen erg grote verpakking. Dat is jammer want anders zouden de zwaluwstaartjes door de brievenbus kunnen, dat scheelt denk ik veel verzendkosten.

Mathijs Louws beoordeelde op 2018-07-10

Producten gemakkelijk te bestellen, alles snel in huis.

CKE COUWENHOVEN beoordeelde op 2018-07-06

snel en goed. voordelig en veelzijdig

Ellen Veltman beoordeelde op 2018-07-02

prima geregeld. Netjes een bericht wanneer het gebracht zou worden. Juiste artikelen geleverd

vincent t hart beoordeelde op 2018-06-06

Erg tevreden, hadden een verkeerde versie van een product gestuurd en nog voor ik het pakket open had gemaakt werd ik opgebeld dat de correcte versie onderweg was. Ik mocht beide pakketten houden.

Bedankt!

Koen Dielis beoordeelde op 2018-06-06

Goed verpakt en zeer snel geleverd.

Mies beoordeelde op 2018-06-05

alles was prima bezorgd alleen de rekening was lastig. waar zit de btw wel bij en waar niet en dan ook nog welke. ik had 2 tasjes besteld en nog wat los matteriaal. 1 tasje was voor een collegae maar het is heel lastig om te zie hoeveel ik nu van mijn collega terug krijg.
de rekening en prijzen op de site vind ik belangrijk genoeg om voor matig te gaan ipv uitstekend. de prijs moet altijd duidelijk zijn.

Reactie van 1e hulpwinkel:
Dag Mies
Jammer dat de factuur je verwarde. We berekenen altijd BTW over de artikelen. De heuptasjes zijn €35,70 per stuk (inclusief 21% BTW) en per twee voor €71,40; de totaalprijs staat op de factuur als het goed is. De prijs per stuk is ook te vinden op website. Hopelijk is het zo voor je wat duidelijker.
Heb je nog vragen bel gerust: 036 533 52 60 of mail info@1ehulpwinkel.nl

Vriendelijke groeten 1ehulpwinkel team

Coen Bakker beoordeelde op 2018-06-05

Makkelijke website, direct kunnen bestellen als bedrijf (dus op rekening), snel geleverd.