Kabelstraat 10
1322AD Almere
036 533 52 60

9,1

Mathijs Louws beoordeelde op 2018-07-10

Producten gemakkelijk te bestellen, alles snel in huis.

CKE COUWENHOVEN beoordeelde op 2018-07-06

snel en goed. voordelig en veelzijdig

Ellen Veltman beoordeelde op 2018-07-02

prima geregeld. Netjes een bericht wanneer het gebracht zou worden. Juiste artikelen geleverd

vincent t hart beoordeelde op 2018-06-06

Erg tevreden, hadden een verkeerde versie van een product gestuurd en nog voor ik het pakket open had gemaakt werd ik opgebeld dat de correcte versie onderweg was. Ik mocht beide pakketten houden.

Bedankt!

Koen Dielis beoordeelde op 2018-06-06

Goed verpakt en zeer snel geleverd.

Mies beoordeelde op 2018-06-05

alles was prima bezorgd alleen de rekening was lastig. waar zit de btw wel bij en waar niet en dan ook nog welke. ik had 2 tasjes besteld en nog wat los matteriaal. 1 tasje was voor een collegae maar het is heel lastig om te zie hoeveel ik nu van mijn collega terug krijg.
de rekening en prijzen op de site vind ik belangrijk genoeg om voor matig te gaan ipv uitstekend. de prijs moet altijd duidelijk zijn.

Dag Mies
Jammer dat de factuur je verwarde. We berekenen altijd BTW over de artikelen. De heuptasjes zijn €35,70 per stuk (inclusief 21% BTW) en per twee voor €71,40; de totaalprijs staat op de factuur als het goed is. De prijs per stuk is ook te vinden op website. Hopelijk is het zo voor je wat duidelijker.
Heb je nog vragen bel gerust: 036 533 52 60 of mail info@1ehulpwinkel.nl

Vriendelijke groeten 1ehulpwinkel team

Coen Bakker beoordeelde op 2018-06-05

Makkelijke website, direct kunnen bestellen als bedrijf (dus op rekening), snel geleverd.

Theo de Kok beoordeelde op 2018-06-03

Snel en betrouwbaar. Bezorger kwam op de afgesproken tijd. Niet met PostNL verzonden, dus ik weet niet wat er gebeurd als je niet thuis zou zijn.

Daniëlle Van der zande beoordeelde op 2018-05-27

heel goed , heel meedenkend en meelevend .. bestellen was opzich redelijk makkelijk , goed berijkbaar , en vlug geleverd . helaas heb ik moeten retourneren , wegens redelijk plots overlijden familie lid . maar zelf da werd heel netjes geholpen /geregeld

david aufdenkamp beoordeelde op 2018-05-15

Er was wel een foutje gemaakt bij de order picking en een fout artikel gekregen maar dit was snel opgelost en ook vriendelijk geholpn

Kort om super service

Reactie van 1e hulpwinkel:
Fijn om te horen David! :-)

Cara van der Velde beoordeelde op 2018-05-08

Gert-Jan Windhorst beoordeelde op 2018-05-07

precies zoals toegezegd

Fransisca Gerlof-Embregts beoordeelde op 2018-04-25

Niets op aan te merken. Bestelling keurig bezorgd

Frans Truijen beoordeelde op 2018-04-22

snelle levering

johan elbers beoordeelde op 2018-04-19

Snel geleverd na besteld dag erna netjes geleverd 10+

Stef van der Velden beoordeelde op 2018-04-17

Klantgericht. Service gericht. Het product in mijn voorkeurskleur was niet aanwezig en op voorraad, maar werd meteen gebeld met alternatieven en had een onwijs leuk gesprek met de medewerkers. Ik kom hier zeer zeker vaker terug als ik iets moet bestellen.

Antoon Kamphuis beoordeelde op 2018-04-15

Bestelling snel bezorgd

Mariska Siccama beoordeelde op 2018-04-03

Snelle levering en mooi product

H.J. Brinckman Venema beoordeelde op 2018-03-26

Snel en makkelijk besteld en vlug geleverd.

Bernardo Quiroga beoordeelde op 2018-03-25

Orderstatus van de webshop werd niet correct weer gegeven.

Reactie van 1e hulpwinkel:
Jammer Bernardo dat je zo ontevreden bent over de statusupdates.
Systeem geeft inderdaad niet aan dat pakketje bij de buren is afgeleverd. We gaan kijken of we deze updates duidelijker kunnen maken.
Vriendelijke groet 1ehulpwinkel.nl