Buizerdstraat 7B
3083ZA Rotterdam

Samier beoordeelde op 2019-08-17

Zeer tevreden!!! Hoesje was de volgende werkdag al binnen. Vriendelijk en behulpzaam. Tot gauw👍🏽

Jojanneke van Poecke beoordeelde op 2019-08-07

Prima service en snelle levering.

Jürgen beoordeelde op 2019-07-30

Super tevreden met mijn bestelling ! Het was er op tijd keurig verpakt vanaf nu bestel ik al mijn telefoonaccesoires bij jullie !

Adjai Ladie beoordeelde op 2019-07-29

Goeie snelle levering, top gedaan

Ronny beoordeelde op 2019-07-27

Snelle levering & vriendelijke service. Zeker een aanrader!
Ik bestel hier zeker vaker.

Michel Vieira beoordeelde op 2019-07-19

Goed geholpen goeie producten
Zeker een aanrader ik zal zeker vaker wat afnemen

Monse Husain beoordeelde op 2019-07-17

Super goeie kwaliteit en snel bezorgd. Ik ga hier vaker bestellen. Klantenservice reageerde ook vrij snel.

Helena Aliaga Rodriguez beoordeelde op 2019-06-19

Goede service

Fariz Asruf beoordeelde op 2019-05-22

Zeer tevreden! Een ESR glass hoes voor mijn S10+ besteld. Netjes ingepakt en optijd binnen gekregen. Ook bij mijn vraag of het hoesje echt doorzichtig was, snel antwoord gekregen. Zeker een aanrader!

Melise Autar beoordeelde op 2019-05-08

Supersnelle levering en top kwaliteit. Onwijs tevreden. Hier ga ik vaker bestellen.

Gregg beoordeelde op 2019-04-21

Dag na de bestelling de case huis.
Geweldige case

meulebrouck laurent beoordeelde op 2019-04-09

heel goede verzending zelfs naar Belgie, een aanrader

W Vries beoordeelde op 2019-03-22

Prima service

Renato beoordeelde op 2019-03-21

Mooie hoesjes , snelle levering...kan niet beter . Top

Schuman beoordeelde op 2019-02-28

Hele fijne webshop. Snelle levering, had mijn hoesje de volgende dag al binnen.

Tyron nuijens beoordeelde op 2019-02-28

Leuk hoesje, super tevreden

Pim olstijn beoordeelde op 2019-02-23

Het is een goed autolader voor mijn Galaxy s9, ben best tevreden ook met de snelle service.

Renu verhul beoordeelde op 2019-02-22

Prima producten, netjes optijd geleverd!

Myriam Elhoui beoordeelde op 2019-02-19

Snelle verzending heel erg blij met mijn telefoonhoesjes

Flavio petter beoordeelde op 2019-02-18

Order vandaag binnengekregen, snelle levering.