Buizerdstraat 7B
3083ZA Rotterdam

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Fariz Asruf beoordeelde op 2019-05-22

Zeer tevreden! Een ESR glass hoes voor mijn S10+ besteld. Netjes ingepakt en optijd binnen gekregen. Ook bij mijn vraag of het hoesje echt doorzichtig was, snel antwoord gekregen. Zeker een aanrader!

Melise Autar beoordeelde op 2019-05-08

Supersnelle levering en top kwaliteit. Onwijs tevreden. Hier ga ik vaker bestellen.

Gregg beoordeelde op 2019-04-21

Dag na de bestelling de case huis.
Geweldige case

meulebrouck laurent beoordeelde op 2019-04-09

heel goede verzending zelfs naar Belgie, een aanrader

W Vries beoordeelde op 2019-03-22

Prima service

Renato beoordeelde op 2019-03-21

Mooie hoesjes , snelle levering...kan niet beter . Top

Schuman beoordeelde op 2019-02-28

Hele fijne webshop. Snelle levering, had mijn hoesje de volgende dag al binnen.

Tyron nuijens beoordeelde op 2019-02-28

Leuk hoesje, super tevreden

Pim olstijn beoordeelde op 2019-02-23

Het is een goed autolader voor mijn Galaxy s9, ben best tevreden ook met de snelle service.

Renu verhul beoordeelde op 2019-02-22

Prima producten, netjes optijd geleverd!

Myriam Elhoui beoordeelde op 2019-02-19

Snelle verzending heel erg blij met mijn telefoonhoesjes

Flavio petter beoordeelde op 2019-02-18

Order vandaag binnengekregen, snelle levering.

Rajiv oudsten beoordeelde op 2019-02-08

Prima hoesje, uitstekend Kwaliteit :)