Gaffel 6
3891KD Zeewolde

8,9

Maaike beoordeelde op 2019-01-25

2 stuks besteld. 1 was kapot, al van voor het verzonden was want afgebroken stukken waren niet in de doos te bespeuren. Contact opgenomen met klantendienst. Deze wou een nieuwee opsturen indien we de verzendkost zouden betalen. Dit is klantonvriendelijk en vrij grof want de fout lag duidelijk bij hen.
Zeer ontevreden

Hanny Vreekamp beoordeelde op 2018-12-11

Snelle levering en ook duidelijk antwoord op een gestelde vraag. informatie over product op de site was niet correct en wordt bijgewerkt.

maart kraaijeveld beoordeelde op 2018-12-11

Hele fijne zaak,bij de levering zat een gebroken glas , 2 dagen later een compleet vervangende lamp in huis! 👍

Jeannette Bouwmeester beoordeelde op 2018-12-11

Snelle levering.
Ik kon mijn bestelling op dezelfde dag al ophalen.
Super....

Martin Kamphuis beoordeelde op 2018-12-11

Correcte en snelle levering.

Wiepco Wijnand beoordeelde op 2018-12-11

zeer snelle en correcte levering

marit sweenen beoordeelde op 2018-12-11

Prima

Marcel Vergeer beoordeelde op 2018-12-11

antoon Houwen beoordeelde op 2018-12-10

Prima service. Helaas was artikel niet direct in voorraad maar prima dat dit ook weer meteen werd gemeld.

Dirk Zom beoordeelde op 2018-12-10

Heel veel tijd over de bestelling bezorgen gedaan

Johan Bouckaert beoordeelde op 2018-12-10

Goede prijs en snelle levering.
Kwaliteit van het product is ruim voldoende

Gerard Bruijns beoordeelde op 2018-12-10

Super snelle levering met track and trace.

J Brinkers beoordeelde op 2018-12-10

Zoals van te voren gemeld was zou het een paar dagen duren voor ik product in handen zou hebben. Mede denk ik door Sinterklaas duurde het iets langer dan verwacht. Voor de rest goede communicatie.

Fred Vermulm beoordeelde op 2018-12-10

Gewoon keurig op de hoogte gesteld en alles in goede orde ontvangen

Lex Schutte beoordeelde op 2018-12-10

Had wat problemen met verzenden ivm sinterklaas. Product goed alleen jammer dat de verzendkosten het bedrag verdubbelde.

P Huijbregts beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering goede prijs kwaliteit verhouding

Martijn Van Heeswijk beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering en netjes verpakt. Dit is de 2de keer dat ik hier besteld heb en zal dit zeker vaker doen. Prima service!

Esther beoordeelde op 2018-12-10

Prima bedrijf,snelle levering en mooi product ontvangen.

Hicham Mawjoud beoordeelde op 2018-12-09

Ik ben blij dank u

Maurice beoordeelde op 2018-12-09

Levertijd erg lang, aangebroken verpakking ontvangen.