2coat

1432ET Aalsmeer

+31(0)848719400

2coat

Thomas Loon beoordeelde op 2017-04-03

fout verfnr gestuurd en toch kosten voor retour zenden

Reactie van 2coat:
Beste Thomas

Dank u voor uw beoordeling
Helaas niet positief maar gelukkig wel met een opgegeven reden. Onze dank hiervoor.

Wanneer wij u een verkeerd artikel hebben toegestuurd kunt u deze kosteloos terug sturen en wordt gewoon omgeruild.
Indien u zelfstandig een verkeerd artikel heeft besteld en deze is geopend geweest kan deze helaas niet meer retour. Dat wordt vooraf aankoop vermeld in de algemene en retour voorwaarden.
Er is bij ons op dit moment geen melding van u betreft verkeerd geleverd artikel bekend.
Ik wil u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat een eventuele fout van onze zijde in overleg met u kan worden hersteld.

Met vriendelijke groet
klantenservice