Zwaluwstraat 7
4561KL Hulst

9,9

Paul van Noort beoordeelde op 2018-08-14

Snelle levering van product (iPhone) dat volledig voldoet aan beschrijving op de website. Klantvriendelijke communicatie.
Gemist wordt een procedure om een 'oud' product te vervangen door een nieuw (verkoop - koop).

Linda beoordeelde op 2018-08-13

Een aanrader om hier je telefoon te bestellen! Na een halfjaar deed mijn eerste iPhone het was slechter helaas was de iPhone traag geworden en de homeknop kapot.. nadat ik contact op heb genomen en mijn iPhone had opgestuurd kreeg ik een paar dagen later een nieuwe iPhone opgestuurd!
Top service en een vriendelijke meneer die het voor mij op heeft gelost.

Bedankt!

Ju beoordeelde op 2018-08-12

Super snel en goede iphone

Romé beoordeelde op 2018-08-10

Super super super mooie telefoon, snelle levering en goed verpakt. Echt helemaal top

Bjc Blokker beoordeelde op 2018-07-26

Retourzending prima afgehandeld.
En nog niets mis met 6s na 2 weken gebruik.

Carolina van den Berg beoordeelde op 2018-07-22

Na mijn bestelling van een I Phone 7 in goede staat heb ik heel snel een I Phone 7 ontvangen in uitstekende staat, bijna zo goed als nieuw met alle bijbehorende origiele accessoires. TOP. Ik ben er heel blij mee.

M. de Kreek beoordeelde op 2018-07-15

Zeer tevreden. begin april een iphone-6+ gekocht. Na 3 maanden deed de camera het niet meer goed. Product opgestuurd, na een week terug ontvangen. Was gerepareerd. Helaas deed de camera het toen helemaal niet meer. Binnen een week een ander toestel toegestuurd gekregen en tot nu toe erg tevreden.
Goede service!

De graaf. beoordeelde op 2018-07-15

Prima spullen, snelle en korreccte afhandeling.
Zeker een aanrader. Top

Herman Kool beoordeelde op 2018-07-15

Erg tevreden. Goede service en vriendelijk personeel.

Roger Hendriks beoordeelde op 2018-07-10

Zeer goede en snelle service. IPhone 6s plus gekocht van zeer goede kwaliteit, als nieuw. Tot nu zeer tevreden. Dit kan ik iedereen aanraden

Huting beoordeelde op 2018-07-09

Super service!
Een echte aanrader!

luc beoordeelde op 2018-07-07

een i-phone 6 teruggestuurd 8 maanden na aankoop omwille van software storing en mogelijke vochtschade,
perfect (en ik veronderstel met de glimlach) hersteld en de dochter is weer zeer tevree!
dank u

Aletta beoordeelde op 2018-06-30

Duidelijk contact, snelle levering, prachtige telefoon voor een kleine prijs.

Dit wat onze tweede bestelling en we zijn weer erg tevreden!

Ruud beoordeelde op 2018-06-19

De telefoon ziet er keurig uit en alles werkt zoals het hoort. Zeer tevreden mee

vliek beoordeelde op 2018-06-17

een goede en snelle levering

Basak beoordeelde op 2018-06-16

Ik been heel tevreden met mijn nieuwe iPhone 6s plus. Ik heb hem dinsdag besteld en woensdag ochtend had ik hem al thuis een super servers. De telefoon ziet er super netjes uit. Ik heb het in “zo goed als nieuw” gekocht en ik zie helemaal geen krasjes of deukjes top!! Alleen mijn oplader deed het niet heb contact op genomen met de verkopers en ben super goed geholpen. Ik heb de volgende dag mijn nieuwe oplader gekregen top! Het product en het service is top!

I. Denissen beoordeelde op 2018-06-14

Omdat wij al eerder Ipone/Ipad hier gekocht hebben, was ook deze keer de afhandeling weer keurig in orde.
Keep up the good work !

Ad beoordeelde op 2018-06-11

Snelle correcte levering

Paul beoordeelde op 2018-06-10

Prima service, snelle levering en ook oud toestel snel verkocht

Pepijn Pinkse beoordeelde op 2018-06-10

Zoals bij eerdere ervaringen, makkelijk besteld, snel geleverd, en toestel was zoals beschreven. Wij zijn zeer tevreden!