Zwaluwstraat 7
4561KL Hulst

9,9

Krasimira beoordeelde op 2018-11-27

The phone was delivered on the next day, which in my case was Saturday afternoon. This went exactly as specified on the website and in the email order confirmation. A Life saver, since my old phone died on Friday afternoon. Phone condition and packaging very good. I couldn't be happier and will definitely recommend to anyone.

A.raaijmakers beoordeelde op 2018-11-23

Ben heel tevreden

Erik van de Voort beoordeelde op 2018-11-21

Volgens afspraak geleverd en van goede kwaliteit.

Janus Smits beoordeelde op 2018-11-19

snelle levering. Goede service.

Gros Monique beoordeelde op 2018-10-23

Wij hadden pech dat onze bestelde I-phone niet meer te repareren was maar we kregen een nieuwe toegestuurd.
Goede service en vriendelijke personeel..TOP SERVICE

Smans Erik beoordeelde op 2018-10-22

Snel en correct verloop van de transactie, helemaaal zoals afgesproken !

Kiewiet beoordeelde op 2018-10-21

5e iPhone hier gekocht! Super mooi en goede iphone. De 4e iPhone was steeds wat mee (camera werkte niet goed), hoe lastig het ook was de service was perfect.
Wij komen steeds weer terug met ons gezin.

K. Van Meenen beoordeelde op 2018-10-15

Prima geleverd wat we besteld hebben in de verwachte staat.

Peter beoordeelde op 2018-10-14

iPad snel geleverd.
Ondanks refurbished geen gebruikssporen

PeMo beoordeelde op 2018-10-09

Snelle levering..iPhone als nieuw. Erg tevreden

svenfix beoordeelde op 2018-10-07

zeer behulpzaam en goede service en zeer snel.

Lody Anthonio beoordeelde op 2018-10-06

Alles duidelijk bij het bestellen, goede omschrijving, snelle levering en goed verpakt. Verder werkt het product naar behoren.

Stal Yn iT Span beoordeelde op 2018-10-01

Ik heb eerst mijn oude tablet verkocht, dit is keurig afgehandeld volgens afspraak.
Daarna heb ik een I Pad Air gekocht, hierbij gebruik gemaakt van de extra kortingscode die ik had ontvangen.
Tevens een USB kabel voor mijn I Phone besteld. Beide werden op korte termijn geleverd.
We hebben inmiddels al meerdere keren hier bestel omdat de kwaliteit van het geleverde prima is en de service eveneens.

Hillie Bodde-Drenth beoordeelde op 2018-10-01

Heel tevreden. Donderdags besteld en vrijdags al thuis. Alleen batterijconditie was niet 100% maar 90%. Maar dat was super gauw opgelost met weer een nieuwe batterij. Dit is mijn 2 e iPhone die ik hier koop. Vorige is 4 jaar meegegaan( doet het nog maar is verouderd) hoop hier ook net zo lang plezier van te hebben.

Arjen beoordeelde op 2018-09-30

Duidelijke website. Snelle afhandeling van de bestelling van de tweedehands iPhone. Was de volgende dag in huis. Telefoon ziet er als nieuw uit!

Leen Bouwman beoordeelde op 2018-09-28

Heel tevreden over mijn aankoop.
Snel geleverd en prima service.

Huub van Alphen beoordeelde op 2018-09-24

Intussen voor de derde keer een iPhone / iPad gekocht bij dit bedrijf.
Onze ervaringen zijn bijzonder goed en we bevelen dit bedrijf aan, voor iedereen die een gebruikte telefoon of iPad wil kopen.
De service is uitstekend.

J Mulkens Valkenburg beoordeelde op 2018-09-18

Heb hele goede ervaringen met dit bedrijf, er ging iets fout met mijn bestelling, werd telefonisch door Berry op perfecte wijze geholpen, ik zou de verkeerde bestelling meteen gratis opsturen, Berry zou het zorgen dat het pakket de volgende dag in de middag worden bezorgd. Om 9 uur s' morgen werd er door GLS aangebeld het pakketje werd met spoed bezorgd. Prima Service, deze week zal er een nieuwe bestelling worden geplaats.
Ga zo door met zaken doen, Berry nogmaals bedankt voor de goede service.

G.W. Grimmerink beoordeelde op 2018-09-10

Ik ben erg tevreden over de klantvriendelijkheid van dit bedrijf.
Een bijgeleverd oplaadkabeltje was defect, werd de volgende dag nagestuurd.
Het geleverde toestel is perfect.

Onno-R beoordeelde op 2018-08-27

De iphone 7 die ik had willen hebben was net van de site gehaald.
Dan maar gebeld -je weet nooit- en toevallig was er net een andere binnen gekomen (nieuw in doos).
Vriendelijke mensen aan de telefoon, alles direct geregeld. En zoals beloofd de volgende dag in huis.
De 3 jaar oude iphone 5s van mijn zoon doet het ook nog steeds, trouwens.