Machineweg 36
1432ET Aalsmeer
+31 (0)848830335

8,3

Mevrouw S beoordeelde op 2017-09-16

Heel tevreden. Woensdag besteld donderdag in huis.

Bernadette beoordeelde op 2017-07-15

goed verzorgd en ingepakt
Heel attent dat u mijn verjaardag opmerkte uit de ingevulde gegevens en bedankt voor het presentje

fabrice beoordeelde op 2017-06-29

Karolina Flis beoordeelde op 2017-02-19

Snelle service, goed product .

Jan Willem Nijs Bik beoordeelde op 2017-01-23

Levering was snel en correct. Alleen vreemd/jammer dat 2shop.nl via Bol.com hetzelfde druiprek (alleen in de kleur antraciet i.p.v. wit of zilvergrijs) ruim 22% goedkoper aanbied.

Ivon Dorssers beoordeelde op 2016-11-29

Geen track code, doorgegeven dat ik niets ontvangen heb, daarna geen reactie meer.

Reactie van 2shop.nl:
Beste Ivon

Dank u voor uw beoordeling.
Helaas een negatieve beoordeling door een probleem met het vervoer.

Postnl heeft helaas fouten gemaakt en onze excuses daarvoor.
Zoals uit ons email contact opgestart voorafgaand aan uw negatieve beoordeling is gemeld dat dit wordt uitgezocht en dat er een passende oplossing wordt geboden. Helaas heeft u met deze beoordeling niet op de uitslag willen wachten.
Ik heb gezien dat er Inmiddels een nieuwe zending is afgeleverd.

Wij tonen begrip voor uw ontevredenheid betreft de levering maar vragen ook uw begrip voor de bezorgers van de posterijen.
Zij moeten met deze aankomende feestdagen tot wel 5 x zoveel pakketten als normaal bezorgen en dat er wel eens wat fout gaat is heel vervelend maar niet te voorkomen.
Het gaat er uiteindelijk om hoe het wordt opgelost en dat is naar onze beleving nu correct opgelost.
Wij wensen u met deze nieuwe levering een fijn sinterklaas feest.

klantenservice

Cindy Uyterlinde beoordeelde op 2016-11-19

Ik ben tevreden

W Kemp beoordeelde op 2016-10-25

Gewoon goed!!!

Rens Duyser beoordeelde op 2016-10-08

Hele snelle levering van door mij bestelde product! Ben heel tevreden!

Lou beoordeelde op 2016-08-28

Snelle levering, scherpe prijs, en geen verzendkosten.

Peter Sieben beoordeelde op 2016-08-01

Prima geregeld

Elly Damen beoordeelde op 2016-06-29

Snelle service keurig verpakt en gied produkt

2016