Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

2shop.nl

Machineweg 36
1432ET Aalsmeer
+31 (0)848830335
KvK 51562529

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
2shop.nl

Gemiddelde beoordeling

8,3

13 beoordelingen

Beoordeling van klanten

92%

0%

8%

2017
2shop.nl

Mevrouw S beoordeelde op 2017-09-16

Heel tevreden. Woensdag besteld donderdag in huis.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2shop.nl

Bernadette beoordeelde op 2017-07-15

goed verzorgd en ingepakt
Heel attent dat u mijn verjaardag opmerkte uit de ingevulde gegevens en bedankt voor het presentje

2shop.nl

fabrice beoordeelde op 2017-06-29

.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2shop.nl

Karolina Flis beoordeelde op 2017-02-19

Snelle service, goed product .

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2shop.nl

Jan Willem Nijs Bik beoordeelde op 2017-01-23

Levering was snel en correct. Alleen vreemd/jammer dat 2shop.nl via Bol.com hetzelfde druiprek (alleen in de kleur antraciet i.p.v. wit of zilvergrijs) ruim 22% goedkoper aanbied.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2shop.nl

Ivon Dorssers beoordeelde op 2016-11-29

Geen track code, doorgegeven dat ik niets ontvangen heb, daarna geen reactie meer.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van 2shop.nl:
Beste Ivon

Dank u voor uw beoordeling.
Helaas een negatieve beoordeling door een probleem met het vervoer.

Postnl heeft helaas fouten gemaakt en onze excuses daarvoor.
Zoals uit ons email contact opgestart voorafgaand aan uw negatieve beoordeling is gemeld dat dit wordt uitgezocht en dat er een passende oplossing wordt geboden. Helaas heeft u met deze beoordeling niet op de uitslag willen wachten.
Ik heb gezien dat er Inmiddels een nieuwe zending is afgeleverd.

Wij tonen begrip voor uw ontevredenheid betreft de levering maar vragen ook uw begrip voor de bezorgers van de posterijen.
Zij moeten met deze aankomende feestdagen tot wel 5 x zoveel pakketten als normaal bezorgen en dat er wel eens wat fout gaat is heel vervelend maar niet te voorkomen.
Het gaat er uiteindelijk om hoe het wordt opgelost en dat is naar onze beleving nu correct opgelost.
Wij wensen u met deze nieuwe levering een fijn sinterklaas feest.

klantenservice
2shop.nl

2shop.nl

Cindy Uyterlinde beoordeelde op 2016-11-19

Ik ben tevreden

2shop.nl

W Kemp beoordeelde op 2016-10-25

Gewoon goed!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2shop.nl

Rens Duyser beoordeelde op 2016-10-08

Hele snelle levering van door mij bestelde product! Ben heel tevreden!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2shop.nl

Lou beoordeelde op 2016-08-28

Snelle levering, scherpe prijs, en geen verzendkosten.

2shop.nl

Peter Sieben beoordeelde op 2016-08-01

Prima geregeld

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2shop.nl

Elly Damen beoordeelde op 2016-06-29

Snelle service keurig verpakt en gied produkt

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2016

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.