Kernkampplantsoen 25
KvK 20158928

David beoordeelde op 2018-03-17

Prima en snelle service!

M .Kornmann beoordeelde op 2016-11-19

Een Cozy Kids luchtbed voor mijn kleinzoon besteld, Perfect bed(je), vooral omdat hij niet te smal is. De volgende dag al geleverd.

Henk beoordeelde op 2016-09-28

Snelle levering. Product helemaal zoals verwacht. Dus ik ben prima tevreden.

J. Reinders beoordeelde op 2016-02-19

Snel antwoord op mijn verzoek voor advies, snelle levering en perfecte producten.
Ben erg blij met de gekozen artikelen!
Jannie Reinders

R. van den Berg beoordeelde op 2015-08-05

Overzichtelijke site, mooie producten, handige bestelprocedure.
Ik ben na gebeld, de bestelling besproken en gecomplimenteerd over mijn gemaakte keuze.
Goede service en een snelle levering! All i need!

Harry beoordeelde op 2015-06-10

Onberispelijke bediening, snel en goed
Wordt mijn vaste webwinkel

Laura Koenraads beoordeelde op 2015-04-23

Voor de zomervakantie een luchtbed gekocht en uitgeprobeerd. Aanvankelijk wisten we net goed welke we moesten kiezen, maar we werden super goed geadviseerd door de medewerkers van Camping Slaapcomfort. Ze reageerden erg snel op onze mail en ook de verzending was erg snel. een dag later werd het luchtbed geleverd. Top service!

Paul Plantinga beoordeelde op 2015-04-08

de eerste zending was erg snel en netjes verpakt. Na de melding dat na gebruik van een opblaaskussen lek was, niet door gebruik maar een lasnaad, werd direct een vervangend artikel kosteloos gezonden. Wij ervaren dit als uitstekende service

2015