De Maat 6
8265SX Kampen

9,1

Wilma Hartog beoordeelde op 2019-02-03

Vriendelijke en correcte service.

Gisela Terwel beoordeelde op 2018-12-30

Heerlijke dessertwijn en prima service!

Elly Adriaansen beoordeelde op 2018-12-30

Precies op tijd voor de feestdagen.

Petra Jacobs beoordeelde op 2018-12-21

Ik ben zeer tevreden over 3cwijnen.
Mijn bestelling is persoonlijk gebracht,vandaar dan de hoge verzendkosten (8 euro),vond ik ,omdat ik maar een kleine bestelling had,wel wat veel.

Sharon Kolf-Paais beoordeelde op 2018-12-20

Ben tevreden, lieve mensen en goede service!!

J Kramer beoordeelde op 2018-12-20

Erg tevreden

gerrit de zwaan beoordeelde op 2018-06-09

Heerlijke wijnen voor een mooie prijs.
Fijne overzichtelijke webshop.