Leliestraat 22 I
7101 CJ Winterswijk
KvK 62036653

Klaus de Jong beoordeelde op 2018-04-14

Ik heb geen ervaring met 3D printers maar op zoek naar betere lineaire lagers voor mijn 3D printer in aanbouw kwam ik heel snel bij 3D Printer Onderdelen uit. Na wat zoeken op hun website heb ik de juiste lagers gevonden en besteld. Het is een hele verbetering ten opzichte van de lagers die ik had!

Een minpuntje is dat ik vrij lang aan het zoeken ben geweest op de site van 3D Printer Onderdelen.

Johan Willem Kramer beoordeelde op 2018-04-10

Snelle en complete levering.👍

JH Ripken beoordeelde op 2018-04-01

Prima levertijd, “vandaag besteld, morgen in huis” maken ze steeds waar. Echter een puntje van zorg: wat moet ik met al die ballpoints?

Jan De Voeght beoordeelde op 2018-03-19

Bijzonder tevreden. Snelle service en goede kwaliteit !

Jonathan beoordeelde op 2018-03-18

Uiterst tevreden. Snelle levering. Goede kwaliteit onderdelen.

Dylan Aerts beoordeelde op 2018-03-14

De juiste onderdelen, en snel geleverd. Top!

Remi Gernette beoordeelde op 2018-03-14

Binnen dag in huis

Joris Link beoordeelde op 2018-03-05

Bestelling niet op voorraad, verkeerde doos verzonden. Na terugsturen niets meer vernomen. Geen idee hoe lang ik moet wachten op mijn bestelling.

Paul Liekens beoordeelde op 2018-03-02

Het was de eerste bestelling die ik bij 3D Printer Onderdelen plaatste. En ik ga zeker nog bestellingen bij hen plaatsen. Om hen in drie woorden te omschrijven: Correct, Snel en Verzorgd.

danny Van Landeghem beoordeelde op 2018-02-28

Prima

BM Niekerken beoordeelde op 2018-01-28

123altijd goed

Jan van der Werf beoordeelde op 2018-01-25

Snelle en correcte levering, goede prijs ook!

Jeffrey Zhu beoordeelde op 2018-01-16

Kogellagers besteld maar de weetstand van die lagers waren extreem hoog alsof ze niet eens geprobeerd hadden om de wrijving te verlagen

Reactie van 3D Printer Onderdelen:
Beste Jeffrey,

Ik vind het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met de door jou bestelde kogellagers. Waarom heb je ons hier niet over gecontact? Als je niet tevreden bent met een onderdeel dan mag deze altijd geretourneerd worden en zorgen wij voor een vervanging of het geld retour. Ik vind het jammer dat je dit niet gedaan hebt maar wel een negatieve review over ons achterlaat. Hetgeen een winkel review is en niet een product review.

Ik zou graag met je in contact komen om je ontevredenheid weg te nemen en met een passende oplossing te komen. Dan hoop ik dat je je review wilt herzien, daar deze in mijn optiek niet heel fair is.

Marc Blaauwehand beoordeelde op 2017-12-31

Gewoon goed

Gast beoordeelde op 2017-12-25

snelle levering en goed materiaal

Ton Spithoven beoordeelde op 2017-12-17

Goed en snel geleverd

Pieter-jan Van de Voorde beoordeelde op 2017-12-13

super vlot en snel geleverd! top kwaliteit producten!