Dokter rauppstraat 60

Tevreden.

l. Boom beoordeelde op 2017-06-14

Alles netjes op tijd

L Kamstra beoordeelde op 2017-05-05

Na mijn bestelling werd ik gebeld door een medewerker van 3d solutions. Hij was erg vriendelijk en zeer geintresseerd in de toepassingen waar ik mijn printer voor gebruikte. Vervolgens gaf hij me advies waardoor de kwaliteit van de prints veel beter zijn geworden. Helemaal goed!

Hans van Driel beoordeelde op 2017-05-03

Tevreden

D. Covington beoordeelde op 2017-05-03

Excellent service, customer service always takes time to solve my problems.

M. Van hoof beoordeelde op 2017-04-24

Op advies van 3d printer solutions toch een andere 3d printer aangeschaft dan we voor ogen hadden. Zeker geen spijt van de aankoop. Printer is inmiddels 4 maanden in ons bezit en fuctioneerd naar alle tevredenheid. Bij vragen zijn ze altijd in de buurt.

A. Theunis beoordeelde op 2017-04-24

Fijne website, doen wat ze beloven.

G. janssen beoordeelde op 2017-04-18

Heel tevreden, ik heb de Ultimaker 3 al een paar maanden en kan voor mijn vragen altijd terecht. Tevens wordt ik goed geholpen en worden mijn problemen altijd opgelost.

Mark van Grootel beoordeelde op 2017-04-15

Zeer tevreden met service van 3D Printer Solutions. Veel expertise en een perfect advies voor mijn persoonlijke situatie. De goede persoonlijke service heeft ervoor gezorgd dat we binnen een zeer korte tijd over de juiste kennis beschikte. We gebruiken onze Ultimaker 3D printer nu dagelijks en voor veel meer toepassingen dan eerder gedacht.

Solvatec. beoordeelde op 2017-04-13

Fijn persoonlijk bedrijf. Na advies een demo printer mogen proberen. Dit is ons goed bevallen, zeker een aanrader en ook na 18:00 bereikbaar.

Raymond beoordeelde op 2017-04-13

Snelle levering mooi op tijd erg tevreden

Van Ypenburg beoordeelde op 2017-04-11

Erg tevreden. Uitblinker in advies en service

Willem B. beoordeelde op 2017-04-11

Heel tevreden! Zeer te spreken over de persoonlijke begeleiding tijdens en na onze aanschaf. Succes met jullie nieuwe website!

Verhagen beoordeelde op 2017-04-11

Dik tevreden, zoals altijd! Nieuwe website ziet er super uit!