Wolfshoek 1a
5511KH Knegsel
+31402826082

8,0

Roxanne van Hassel beoordeelde op 2017-11-20

Levering had wat sneller gemogen, maar wel goed contact gehad over de mail. Producten 2,5 week later ontvangen. Zien er prima uit.

har vrijhoeven beoordeelde op 2017-07-12

goed product, goede beschrijving en alles conform beschrijving op de website.
maar de transporteur heeft zich niet gehouden aan de door de transporteur zelf doorgegeven dag/tijd. Werd twee dagen later geleverd.

samira Oujabbour beoordeelde op 2017-05-28

Supper snel, en geweldig product!!

Serkan Bayazit beoordeelde op 2017-01-25

Mail ontvangen wanneer het geleverd zou worden en ja ja precies op tijd

Giacomo Pinna beoordeelde op 2016-10-06

Mooi goed en megafoon snel.

Anica Krzeminski beoordeelde op 2016-10-02

Snelle levering, alleen de verpakking kan beter. Panelen zaten in bubbelfolie waardoor de hoekjes omgebogen zijn. Ook zijn sommige panelen niet recht waardoor het lastig is om alles op de muur te bevestigen.

Fon van Zunderd beoordeelde op 2016-08-17

Levering duurde door omstandigheden wat langer, maar de klantgerichtheid was goed. Volledig pakket ontvangen op toch nog vrij korte termijn. De juiste platen en alle platen prima in orde. Bedankt voor de service

Claudia Leenheer beoordeelde op 2016-06-25

Helaas korting op site.aar werd niet doorberekend op rekening.Slecht twee tot 3 weken levertijd. Na 3 weken zelf gebeld. Toen werd er gezegd duurt een week langer 1 week later weer niets. Weer gebeld. Ja mevrouw weten niet hoelang het nog duurt zijn dingen fout gegaan . Ik zelf maar gevraagd of ze evt foto's konden stutten met wat ze dan wel genoegdoening voorraad hebben. Waren 2 stuks. Dus maar een keus. Gemaakt. Helaas niet geheel wat We wilde. Maar moeten het er maar mee doen

Enid beoordeelde op 2016-06-02

Hoeken waren beschadig