Zuivelhof 1
1473 PS Warder

8,5

C Smith beoordeelde op 2018-05-15

Prachtig en op tijd geleverd:)

Hallo C. Smith,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat alles naar wens verlopen is. Veel plezier met uw aankoop en hopelijk tot ziens in onze webshop.

cynthia vermeulen beoordeelde op 2018-03-19

Verzending duurde wat langer maar het resultaat was super mooi!

Hallo C. Vermeulen,

Bedankt voor uw beoordeling. Excuus dat de verzending wat langer duurt dan normaal. Maar wij zijn blij dat het resultaat erg mooi is!. Veel plezier met uw aankoop en hopelijk tot ziens in onze webshop.

Jacolien van Rij beoordeelde op 2018-03-19

De levering was zeer slecht. Vele onderdelen lagen los en alles schoof heen en weer. Zal niet goed vast. Drama doos. De rest was goed. Hierdoor een matig door de levering.

Hallo J. van Rij,

Bedankt voor uw beoordeling. Excuses dat de levering zeer slecht was. Dit betreuren wij zeer. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leverancier. Maar we zijn toch blij dat uw bestelling toch goed is. Veel plezier met uw aankoop en hopelijk tot ziens in onze webshop.

Alma Gyselinck beoordeelde op 2018-03-18

Snelle levering en producten zoals verwacht. Goede prijs.

Hallo A. Gyselinck,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij dat u tevreden bent en dit horen wij graag. Hopelijk tot ziens in onze webshop.