De Stek 14
1771SP Wieringerwerf

Bram van Oeveren beoordeelde op 2018-04-20

Werd gebeld omdat ik 2 x dezelfde bestelling had geplaatst.

BWL Wagenvoort beoordeelde op 2018-04-19

Super snelle levering! Wat ik tot nu toe heb geprint met het filament is uitstekend van kwaliteit. Kortom, erg tevreden!

Cees Volder beoordeelde op 2018-04-17

Snelle services en levering. zelfs als het niet helemaal is goed gegaan wordt het gelijk geregeld.
top.

irene beoordeelde op 2018-04-16

Wegens fiut bij de post 1 dag later geleverd dan gepland. Ik werd hier snel van op de hoogte gebracht en kreeg nog een compensatie voor de vertraging. Uitstekende service.

brigitte geeven beoordeelde op 2018-04-15

Weer top en super snel geleverd ! Blij mee

brigitte geeven beoordeelde op 2018-04-09

Echt geweldige feedback aanrader ! Ook zeer geduldig voor een onervaren printer :-)

Bram van Oeveren beoordeelde op 2018-04-09

Goede en snelle levering

Hans Ouwens beoordeelde op 2018-04-03

goed spul, tijdig geleverd, goede service

Patrick Groot beoordeelde op 2018-04-03

telefonisch contact verliep erg prettig, bestellen ging eenvoudig via de website, snel geleverd.

Edwin Buuron beoordeelde op 2018-04-02

Ben zeer tevreden over de soepele bestelprocedure, service en de werkelijk kloppende levertijd in tegenstelling tot een collega in de branche die zijn belofte alle 4 de bestellingen niet kon waarmaken.

Gercp De groot beoordeelde op 2018-04-01

Had 2 bestellingen na elkaar geplaatst waardoor ik gebeld werd of de bestelling niet fout was gegaan. Zeer goede service en zal er sowieso weer bestellen

Accelerator beoordeelde op 2018-03-29

Snelle en accurate levering

H.M.A. van Bodegom beoordeelde op 2018-03-29

Snelle en correcte levering zoals altijd :)

Pedram Rahimi beoordeelde op 2018-03-27

Snelle levering en nadat ze een foutje hadden gemaakt hebben ze het snel en goed opgelost. Uitstekende service!

Marijus Petraitis beoordeelde op 2018-03-27

It's a pleasure to do business with this shop.

Reactie van 3DPrinters-Store.com:
#Like!

Mathieu Robroek beoordeelde op 2018-03-26

Prima webshop voor je onderdelen en filaments. Duidelijke informatievoorziening op de site en levering volgens belofte.

baracuda beoordeelde op 2018-03-25

Pla zilver is niet echt zilver kleurig zilvergrijs is een betere benaming
materiaal was wel prima

Emile Daalmeijer beoordeelde op 2018-03-23

Huisnummer vergeten te melden. Werd ditect gebelt. Helaas kon ik niet opnemen waardoor ik direct een mail kreeg. Hier op gereageert zodat dezelfde dag nog bezorging mogelijk was.

Jeffrey Slot beoordeelde op 2018-03-23

PLA filament werkt perfect,

Mijn 3d printer pakt het meteen geen jam, place and ptint.

Tot de volgende koop

Peter Groen beoordeelde op 2018-03-22

Men is snel met leveren, zoeken persoonlijk contact na aanschaf en levering om te horen of er nog vragen zijn... Erg prettig alemaal.