De Stek 14

Edwin Bos beoordeelde op 2019-04-21

Marcel Snijders beoordeelde op 2019-04-20

Maas Veldhuizen beoordeelde op 2019-04-20

Nick beoordeelde op 2019-04-20

Prima! Ik had een stalen printkop nodig voor het printen van filament met metaaldeeltjes, en wilde deze zo snel mogelijk in huis hebben om te testen. Volgende dag in huis!

william rossie beoordeelde op 2019-04-17

de beoordeling valt wat laag uit doordat er leveringsproblemen waren. levering was ook niet snel, ondanks de beschikbaarheid van het artikel. de info die ik telefonisch vroeg was wel goed. wil wel meer bestellen in de toekomst want denk dat er wat opstart problemen waren, die verholpen kunnen worden.

J. Reitsema Reitsema beoordeelde op 2019-04-15

S Rienstra beoordeelde op 2019-04-15

Jasper Gierkink beoordeelde op 2019-04-11

Joris Kelderman beoordeelde op 2019-04-09

Lorenzo Pauwels beoordeelde op 2019-04-09

Snelle levering en alles mooi verpakt.
Mooie prints met het filament.
Ik ga er nog bestellen.

Rjhb Loos beoordeelde op 2019-04-09

Erg tevreden. Snel en in het weekend geleverd. Product was helemaal in orde

Tiny Kortekaas beoordeelde op 2019-04-08

Vlotte levering!

Claudia Wilkinson beoordeelde op 2019-04-02

prima

J beoordeelde op 2019-04-01

Snelle reactie op de vragen en snel en keurig geleverd. Dank!