De Stek 14
1771SP Wieringerwerf

Bernard Kalkoene beoordeelde op 2018-10-23

Goed advies, en super snel bezorgd!

Johan Lieshout beoordeelde op 2018-10-22

Kornel van Doorn beoordeelde op 2018-10-21

Jan MEESTER beoordeelde op 2018-10-21

Wesley Schop beoordeelde op 2018-10-21

Uitstekende service, snelle verzending met goed advies. Perfect!

Daaf Samson beoordeelde op 2018-10-20

Netjes en snel geleverd

H.M.A. van Bodegom beoordeelde op 2018-10-19

Prima webshop.
Een aanrader

Meulstee beoordeelde op 2018-10-16

Kan niks anders zeggen dan "Uitstekende Service" er was iets niet op voorraad en zou ook niet op zeer korte termijn geleverd gaan worden, kreeg een telefoontje met die mededeling en ook gelijk een alternatief daarvoor. Perfect

Claudia Wilkinson beoordeelde op 2018-10-16

vragen snel beantwoord en snel product binnen

piet beoordeelde op 2018-10-14

Rol Primavalue pla hebben ze gewoon in voorraad en snel geleverd

H.M.A. van Bodegom beoordeelde op 2018-10-13

Prima webshop. Deze beveel ik een ieder aan.

Marc Evertz beoordeelde op 2018-10-13

Jan Van Croonenburg beoordeelde op 2018-10-12

Volkan Utlu beoordeelde op 2018-10-11

Uitstekende winkel om all je 3D printer benodigheden aan te schaffen, ook snellere levering en vriendelijke en behulpzaame medewerkers

Eric Smit beoordeelde op 2018-10-09

Zeer goed product en zeer goede service

Marcel Plomp beoordeelde op 2018-10-09

Prima zaak goede nazorg en begaan met de klanten.

Robbert Schellekens beoordeelde op 2018-10-08

De resin stinkt enorm. En hard niet goed uit als andere Resins ik stap weer over naar de oude vertrouwde resin

J. den Broeder beoordeelde op 2018-10-07

Printer snel in huis, netjes verpakt. Helaas wel een defect aan de printer maar na wat speurwerk zelf op kunnen lossen. Verder zou het mooi zijn als er bij de levering een Jip en Janneke A4 uitleg bij zit in NL of UK voor eerste print te maken. (Zit nu alleen vanuit Wanhao een level uitleg bij)
Helaas gaan de eerste prints nog niet echt lekker, maar hopelijk na installatie glasplaat en/of juiste hechtspray gaat dit straks een stuk beter.

Reactie van 3DPrinters-Store.com:
Beste J. den Broeder,

Spijtig om te horen dat je tegen defecten aan bent gelopen :-(. Wel knap dat je deze toch zo snel zelf hebt kunnen oplossen.
Desalniettemin nemen wij dadelijk contact met je op, 1/ om er zeker van te zijn dat we geen reparatie moeten uitvoeren onder de garantie, 2/ om je op weg te helpen met het maken van mooie prints..

Wij hebben in het verleden (3 jaar terug) een simpele 'quick-start' geschreven, welke bruikbaar was voor de meeste 3d-printers. Echter zijn er in de loop der jaren veel meer blogs & youtube filmpjes verschenen die veel informatiever zijn. Goed actiepunt: ik zal overleggen of wij niet zelf een pagina zullen aanmaken waar deze informatie overzichtelijk te vinden is!

Antal Zuiderwijk beoordeelde op 2018-10-07

Nick Buhling beoordeelde op 2018-10-07

Goeie producten en snelle levering!