De Stek 14
1771SP Wieringerwerf

Marja Bochanen beoordeelde op 2017-11-22

Snelle en goede service

Nigel Isle beoordeelde op 2017-11-09

Order arrived quickly - with a few "freebies"! Cheaper than ordering from Printrbotin the USA -no customs duty!

Guido Zijlstra beoordeelde op 2017-11-09

Product snel en correct geleverd. Op voorraad betekend hier inderdaad op voorraad in plaats van bestellen en dan er achter komen dat het product nog bij de fabrikant besteld moet worden. Prima.

Harald Drillenburg beoordeelde op 2017-11-06

Ok

Manon Korf beoordeelde op 2017-10-31

Het enige minpunt is dat er niet staat of het product uitverkocht is. Daarvoor moet je even bellen of mailen. Reactietijd is zeer snel!!

Reactie van 3DPrinters-Store.com:
Hoi Manon, bedankt voor je beoordeling. Bij ieder product staat een "Levertijd" aangeduid. Wanneer een product niet voorradig is, staat er een 'levertijd' van het product. De verschillende levertijden en betekenissen vind je terug op deze pagina: https://3dprinters-store.com/delivery

Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op!

Sander van hemert beoordeelde op 2017-10-26

Alles was heel makkelijk geregeld. Zeer goede service

Reactie van 3DPrinters-Store.com:
Bedankt voor de complimenten. Wij wensen je veel plezier en zien je graag weer terug :)

j.p. Kaaijsteker beoordeelde op 2017-10-26

Goede site en het product was snel geleverd .
Hier ga ik meer bestellen.

Reactie van 3DPrinters-Store.com:
Bedankt voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent, wie zien u graag terug :-)

Darío de la Poza beoordeelde op 2017-10-20

Wij zijn een spaanse 3D print firma wie heel gelukkig zijn om met 3DPrinters-Store.com te werken en Ahmed is altijd heel
behulpzaam

Hello Dario,

Dankjewel for your kind feedback :-)

Best regards, Ahmed

Stephan beoordeelde op 2017-10-18

Ik ben zeer tevreden. Ik had mijn filament na 4 uur besteld en het werd alsnog de volgende dag geleverd!

Sander van hemert beoordeelde op 2017-10-13

Ik ben erg tevreden. Zeer mooi verpakt. Goeie service.

Reactie van 3DPrinters-Store.com:
Hoi Sander, bedankt voor je beoordeling. Wij zijn blij dat je tevreden bent!

Anonymous beoordeelde op 2017-04-25

Friendly people, good advice and fast shipping. Will purchase here again!

Willem beoordeelde op 2017-04-07

Good products, knowlegable staff, friendly.

Anonymous beoordeelde op 2017-03-01

Goede service en kennis van zaken.
Verkoop kantoor doet geen goed aan de uitstraling van de winkel, zoals op de website.

Anonymous beoordeelde op 2017-02-28

Verzending was na 2 dagen binnen, had hem binnen 1 dag verwacht. Product was verder prima zoals omschreven.

Anonymous beoordeelde op 2017-02-25

Goede en snelle service. Tevreden met het advies.

Joffrey beoordeelde op 2017-02-14

Great help and service all round

M. Gorter beoordeelde op 2017-01-04

Klantvriendelijk

Anonymous beoordeelde op 2016-12-08

Overall it's fine. But I don't like to be called, after a purchase, to try to sell me something else than the brand I have ordered.

Palko beoordeelde op 2016-11-07

The shop is nice and accessible, prices are good and the service is perfect.
I needed a cable and they had it.

Sue Kendall beoordeelde op 2016-06-22

Extremely professional, friendly and efficient