De Stek 14
1771SP Wieringerwerf

John Oomen beoordeelde op 2018-08-20

snel en correct.

E Mul beoordeelde op 2018-08-20

Zeer tevreden! Snelle service en goed verpakt!

Jelke beoordeelde op 2018-08-18

Snelle levering, product zoals omschreven.

Maarten van Maanen beoordeelde op 2018-08-18

Prima!

Sebastiaan Moes beoordeelde op 2018-08-13

Snelle verzending, up to date gehouden worden van de voortgang van de bestelling. Wat wil je nog meer !!

Gion Paalvast beoordeelde op 2018-08-10

Gekozen resin bleek niet beschikbaar maar er werd direct contact opgenomen met aanbod voor meerdere alternatieven. Levering vervolgens zeer snel, goede service. Voor een volgende bestelling kijk ik zeker weer bij deze webshop.

Hans Ouwens beoordeelde op 2018-08-04

snelle levering. goed spul

Hans van Velzen beoordeelde op 2018-07-30

Snelle levering. Is er eventueel iets niet op voorraad dan wordt alert gecommuniceerd en een alternatief aangeboden.

B.J. van der Stroom beoordeelde op 2018-07-26

Bas Reefman beoordeelde op 2018-07-25

Snelle levering!
Nette Service!

Roger Moeglen beoordeelde op 2018-07-24

Goed verpakt, snelle levering. Maar veel belangrijker nog: een goede klantenservice!

Toen bleek dat een aantal bestelde producten toch niet op voorraad waren, kreeg ik daar sneller een bericht van mét een goede alternatieve oplossing, dan dat ik mijn mailbox doorgaans bekijk. Iedereen kan wel iets verkopen via een Webshop. Maar snelle en goede service bieden bij problemen, zoals 3DPrinters-Store doet? Dat onderscheidt de goede Webshop van de 'gewone'.

Ik zal voor mijn volgende bestelling zeker weer 'binnenlopen' bij deze Webshop.

Erik Meulenbelt beoordeelde op 2018-07-23

D. Postma beoordeelde op 2018-07-20

C Blom beoordeelde op 2018-07-19

Snelle en probleemloze levering. Een aanrader.

Youri Wentzel beoordeelde op 2018-07-16

Edze Posthuma beoordeelde op 2018-07-16

Top

Stephan Burger beoordeelde op 2018-07-16

WZ beoordeelde op 2018-07-15

Snelle correcte levering. moet nog met de polymax filament aan de slag. Kan dat dus niet beoordelen.

Nick Buhling beoordeelde op 2018-07-14

Goede producten, snelle levering zoals beloofd en als er wat mis is wordt je heel snel geholpen. Aanrader dus!

René de Jager beoordeelde op 2018-07-09

nozzles standaard product niks mis mee.

nieuw pla filament gehad van polymaker. Dit product print uitstekend en heb geen snelle vervuiling van de nozzle meer. Het is ook nog eens veel sterker en minder breekbaar. Het enige nadeel is dat het ook een stuk duurder is. Hiervoor had ik het filament primavalue een stuk goedkoper maar ook meer vervuiling en ook meer mis prints,