Dieselweg 4a

Alfred Olthof beoordeelde op 2019-05-17

ophalen winkel beoordeelde op 2019-05-14

Echt een topbedrijf!

J.j.k.c. Welling beoordeelde op 2019-05-11

Goede klant gerichte service.

Harmen beoordeelde op 2019-05-10

Super service en betrouwbare zaak. Na een ontstaan van een defect aan mijn 3d printer is het probleem zonder moeite opgelost.

Michaelmike Lavelle beoordeelde op 2019-04-28

Good, quick service, and finally have found a reliable resin for my anycubic photon,monocure!

Martin de Vries beoordeelde op 2019-04-18

Uiterst vriendelijke en super geduldige mensen voor wie niets teveel is...

Rh beoordeelde op 2019-04-15

Snelle en betrouwbare levering. Scherpe prijs voor de XYZ scanner 2.0

Martin de Vries beoordeelde op 2019-04-12

Een geweldig bedrijf waar service zeer hoog in het vaandel staat.
Zal een ieder in mijn omgeving 3DWare aanraden...

Marianne Elsjan of Wipper beoordeelde op 2019-04-09

Website did not work in Internet Explorer 11

Jos Kruk beoordeelde op 2019-04-08

Robert Hilbrands beoordeelde op 2019-03-30

Snel bezorgd, alles compleet in orde.

Christian Schreiber beoordeelde op 2019-03-25

Stefan Kingma beoordeelde op 2019-03-25

Gewoon volgens levertijd geleverd en goedkoop!

Willy Janssen beoordeelde op 2019-03-21

Goede en snelle levering.

Aljb beoordeelde op 2019-03-13

Ik denk dat de scanner ok is maar werkt niet op macbook pro. ik heb een nieuwe macbook pro met radeon vega graf kaart. Software en scanner werken niet op deze mac. Heel erg vervelend. Wellicht is er een oplossing.

Neveu Audrey beoordeelde op 2019-03-13

Jos Scheelen beoordeelde op 2019-03-11

BISSON Mickael beoordeelde op 2019-03-07

arrivé avant la date et très bien emballé

Pirrone Oscar beoordeelde op 2019-03-05