Dieselweg 4a
KvK 72020636

Bol.com 8 8,3
Google Plus/Places - 10,0

Willy Janssen beoordeelde op 2019-03-21

Goede en snelle levering.

Neveu Audrey beoordeelde op 2019-03-13

Jos Scheelen beoordeelde op 2019-03-11

BISSON Mickael beoordeelde op 2019-03-07

arrivé avant la date et très bien emballé

Pirrone Oscar beoordeelde op 2019-03-05

FelFelix van Hoof beoordeelde op 2019-03-04

Prima service, vriendelijke mensen, snelle levering... Alleen website kan iets beter, was tijdens bestelling wat onduidelijk... (groene achtergrond met groene letters bij invoeren gegevens?).... Maar is bijzaak... voor de rest perfect...

R Veelenturf beoordeelde op 2019-03-01

Jacques van den Akker beoordeelde op 2019-02-16

Harold van Ingen beoordeelde op 2019-02-15

Davy Frankes beoordeelde op 2019-02-13

R.R. Frederiks beoordeelde op 2019-02-12

Zoals al mijn voorgaande bestellingen werden behandeld, perfect, snel, op tijd en snelle respons op vragen via e-mail. Top !!

RCW de Jong beoordeelde op 2019-02-11

produkt voldoet aan de verwachtingen,soepele betaling en snelle levering

Marco Paulino beoordeelde op 2019-02-07

Maarten van Maanen beoordeelde op 2019-02-05

Snelle levering, goed verpakt.

Wolfram Haider beoordeelde op 2019-02-05

Vielen Dank! Alles ist perfekt gelaufen. Auch der After Sales Support ist prima!

Tim Vangenechten beoordeelde op 2019-02-04

The items arrived quickly and were well packaged. Shipping rates were higher then I hoped but still acceptable.