Dieselweg 4a

Bol.com 4 8,5
Google Plus/Places - 10,0

David Caughey beoordeelde op 2019-01-17

Dieter Vanderfaeillie beoordeelde op 2019-01-16

Snelle verzending, goed materiaal.

Leonie Roos beoordeelde op 2019-01-06

Zeer tevreden over de service!

PGM Peters beoordeelde op 2019-01-03

The product had a speedy delivery even during the Christmas season. The product was all that we expected from it.

Donny Rijken beoordeelde op 2019-01-03

F. Roodenrijs beoordeelde op 2019-01-02

dan lykke Jørgensen beoordeelde op 2019-01-02

Michael Weresch beoordeelde op 2019-01-01

Schnelle Lieferung.
Das harz ist echt eine Wucht beim überarbeiten von 3D-Drucken.

Thomas Maier beoordeelde op 2018-12-31

Sehr schneller Versand, Kundenbetreuung hervorragend. Meine nächsten Bestellungen gehen wieder an diese Adresse.

ophalen winkel beoordeelde op 2018-12-31

Echt een topbedrijf, hele nette service en snelle levering. Een aanrader!

Olivier Lemaire beoordeelde op 2018-12-26

Erreur dans la commande, directement réparée et envoi du produit commandé.

J.j.k.c. Welling beoordeelde op 2018-12-25

Zeer snelle levering

anjo eijeriks beoordeelde op 2018-12-25

Johan beoordeelde op 2018-12-24

Top service en ook nog eens een scherpe prijs! Uitermate tevreden over dit bedrijf, levering was ook heel snel

jose van Houten beoordeelde op 2018-12-24

Rob Baselmans beoordeelde op 2018-12-23

Serge Debooser beoordeelde op 2018-12-22

Bon produit , rapidement livrer que demander de plus

Janwillem Heutink beoordeelde op 2018-12-17

N Hou beoordeelde op 2018-12-14

Informatie over de producten op de website kon uitgebreider, kreeg in eerste instantie een verkeerd product maar dit was heel snel en goed op gelost

Petr Klusák beoordeelde op 2018-11-26