Terborgseweg 29

8,9

Google Plus/Places - 7,4
Bol.com 58 8,3

Daniël Schoenmakers beoordeelde op 2019-03-21

Materialen snel geleverd, dingen met langere levertermijn kwamen inderdaad binnen de beloofde tijd.

Daniel van Arnhem beoordeelde op 2019-03-18

Lekker snel opgestuurd en veel onderdelen voor de duplicator i3 plus.

Reactie van 3DshopNL:
Dag Daniel, dank je wel voor je positieve review. Goed om te horen dat de levering naar tevredenheid is verlopen. Veel succes met je bestelde product.

Max Keizer beoordeelde op 2019-03-14

Reactie van 3DshopNL:
Dag Max, dank je wel voor je review. Veel succes met je bestelde product.

CG Van der Stoep beoordeelde op 2019-03-12

Reactie van 3DshopNL:
hallo, dank je wel voor je review. Veel succes met je bestelde product.

Jamie Vv beoordeelde op 2019-03-09

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Jamie, bedankt voor je positieve beoordeling 🙂 Veel plezier met je bestelling!

Adwin van 3DshopNL

Bert Helmantel beoordeelde op 2019-03-06

Breed aanbod. Betrouwbare en snelle levering

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Bert, dank voor je review. Goed om te lezen dat je tevreden bent over ons aanbod en de levering. Veel succes met je bestelling.

00KM 2401 beoordeelde op 2019-03-05

Reactie van 3DshopNL:
Hallo 00KM 2401, Dank je wel voor je review. Fijn dat je tevreden bent.

Michiel Verstoep beoordeelde op 2019-03-04

Reactie van 3DshopNL:
Dag Michiel, dank je wel voor je review.

Aldert Dreimuller beoordeelde op 2019-03-01

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Aldert, dank je wel voor je review. Ik wens je veel plezier met je bestelde product.

Eric Smit beoordeelde op 2019-02-28

Omdat ik bij mijn vorige bestelling een negatieve review had geschreven over deze webshop omdat ik mijn bestelling niet geleverd kreeg door postnl en ik dus mijn geld heb terug gevorderd. Krijg ik nu via mail te horen bij een nieuwe bestelling die ik had geplaatst

-----
Geachte heer Smit,

in verband met uw manier van communiceren bij uw vorige bestelling hebben we deze bestelling geannuleerd en het bedrag gerestitueerd.

Leo Schönthaler
-----

Je mag dus blijkbaar niet eerlijk je mening geven over deze webshop als er iets verkeerd gaat, want dan wordt je in het vervolg meteen als klant ook geweigerd...

Wees dus gewaarschuwd voor deze webshop....

Reactie van 3DshopNL:
Beste Eric, bedankt voor het delen van je beoordeling. Je bestelling eind vorig jaar is door een verloren pakket inderdaad niet bij je aangekomen. Tijdens de communicatie heb je een bedreiging geuit, waardoor we toen hebben besloten je bestelling te crediteren. In verband met het verloop van je vorige bestelling hebben we daarom besloten je bestelling van vandaag eveneens te crediteren.

Leo van 3DshopNL

Jelle Lesage beoordeelde op 2019-02-28

Reactie van 3DshopNL:
Dag Jelle, bedankt voor je review. Veel succes met je bestelde product.

Martijn Luijten beoordeelde op 2019-02-26

Een vrij groot aantal artikelen in de shop is 'Uitverkocht' of is toch niet meer leverbaar. Zet er een verwachte levertijd bij als artikelen terugkomen, of verwijder ze helemaal. Anders zou mijn oordeel 'Uitstekend' zijn, want de bestelling is perfect verlopen, en de bestelde 3d printer presteert boven verwachting.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Martijn, dank je wel voor je feed back. Ik zal dit intern bespreken of wij hierin een verbetering kunnen doorvoeren. Ik wens je heel veel print plezier met je 3d printer. Voor vragen zijn we bereikbaar via telefoon, mail, of chat.

Jan Grobben beoordeelde op 2019-02-22

Reactie van 3DshopNL:
Goede morgen Jan, Bedankt voor je review. Veel succes met jou bestelde product.

Ronny Van Breda beoordeelde op 2019-02-21

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Ronny, dank je wel voor je review. Ik wens je veel succes met je bestelde product.

Martijn van den Berg beoordeelde op 2019-02-19

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Martijn, Bedankt voor je review.

Fred Bommezijn beoordeelde op 2019-02-19

Reactie van 3DshopNL:
Dag Fred, dank je wel voor je review. Veel succes met je bestelde product.

Gerard Coersen beoordeelde op 2019-02-18

Goed tevreden.
Gekregen wat ik besteld heb en netjes op tijd

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Gerard, Dank je wel voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent met je aankoop.

MJC beoordeelde op 2019-02-15

Omdat tijdens de verzending de lagers uit drie printerwieltjes waren gedrukt heb ik even wat opstartproblemen gehad. Kort daarna werden er drie nieuwe wieltjes bezorgd. Heel netjes en fijne mensen op het kantoor.

Reactie van 3DshopNL:
Dag MJC, dank je wel voor je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Veel print-succes toegewenst.

John Pauw beoordeelde op 2019-02-12

Snelle levering. Geen problemen.

Reactie van 3DshopNL:
Dag John, dank je wel voor je review. Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel succes met je bestelde product.

Rita 3DshopNL

Rein Buijer beoordeelde op 2019-02-08

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Rein, dank je wel voor je review. Veel succes met je product.