Terborgseweg 29

8,9

Google Plus/Places - 8,6
Bol.com 57 8,3

Sander Heuvelink beoordeelde op 2019-01-23

de levertijden werden duidelijk aangegeven en ik werd tijdens het hele verzendproces op de hoogte gehouden.

Ook was het product zeer goed verpakt om schade tijdens transport te voorkomen.

En last but not least ze hebben een uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Sander, bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering en kwaliteit van je bestelling. Fragiele producten, zoals 3D printers en glasplaten, worden inderdaad goed verpakt zodat ze goed bij je afgeleverd worden.

Veel plezier met je bestelling ๐Ÿ™‚

m oorthuizen beoordeelde op 2019-01-23

Snel geleverd, alleen veel overbodig verpakkingsmateriaal

Reactie van 3DshopNL:
Hallo, bedankt voor je positieve beoordeling! Wat betreft de verpakking van je bestelling: ik zie dat je een klein onderdeel hebt besteld dat in een brievenbuspakket is verzonden. Wij gebruiken hiervoor grotere brievenbuspakketten om te voorkomen dat je bestelling verloren gaat tijdens het verzenden ๐Ÿ™‚

Geo Burghgraaff beoordeelde op 2019-01-22

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Geo, Bedankt voor je positieve review. ik wens je veel plezier met je bestelling.

Wouter van de Ven beoordeelde op 2019-01-22

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Wouter, Hartelijk dank voor je positieve review. Veel plezier met je bestelde product.

N beoordeelde op 2019-01-17

Snel geleverd en product zoals beschreven.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo, bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de snelle levering en de bestelde producten.

Phil Jonkhart beoordeelde op 2019-01-17

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Phil, bedankt voor je positieve beoordeling! Veel plezier met je bestelling.

ir W.H.M. van Dreumel beoordeelde op 2019-01-14

De juiste producten snel geleverd.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo, bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling!

Ron Pool beoordeelde op 2019-01-10

Levering deed er langer over dan verwacht

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Ron, bedankt voor je beoordeling. Ik heb de zending nog even voor je nagekeken en zie dat je bestelling op 24 december niet meer op tijd door ons met PostNL is meegegeven. Door de feestdagen konden we je bestelling pas de 27ste versturen. Onze excuses voor het ongemak!

Desondanks hopen we je in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

J. Brevoord beoordeelde op 2019-01-09

Prima, ik heb een onderdeel en een rol filament gekocht, prima levering. Kwam er helaas wel achter het onderdeel toch niet nodig te hebben...

Reactie van 3DshopNL:
Hallo, bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering van je bestelling. Ik kan je aanraden de thermistor goed te bewaren als reserve-onderdeel. Je kan die dan weer gebruiken als je huidige thermistor wel aan vervanging toe is.

Bert Vor beoordeelde op 2019-01-09

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Bert, bedankt voor je positieve beoordeling. Veel plezier met je bestelling ๐Ÿ™‚

Mark Nijhuis beoordeelde op 2019-01-09

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Mark, bedankt voor je positieve review. Veel plezier met je bestelling!

Matty Ristenpatt beoordeelde op 2019-01-04

Hallo Matty,

Fijn dat je tevreden bent. Dank je wel voor je review.

Caren Alink beoordeelde op 2019-01-04

Hallo Caren,

Dank je wel voor je positieve review. Ik wens je veel plezier met ons product.

Mark van der Horst beoordeelde op 2019-01-03

Top product, goede prijs, snelle levering !

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Mark, bedankt voor je positieve beoordeling en toelichting. Veel plezier met je bestelling!

Mike Dahmann beoordeelde op 2019-01-03

Super Service...110%

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Mike, bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te zien dat je tevreden bent over de service. Ook in de toekomst willen we ons natuurlijk voor de overvolle 110% ervoor inzetten dat je die service krijgt ๐Ÿ˜‰

alex Meisner beoordeelde op 2019-01-01

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Alex, bedankt voor je positieve beoordeling. Veel plezier met je bestelling!

Sebastiaan Bogaerts beoordeelde op 2018-12-31

Geen opmerkingen breekbaar materiaal was zeer goed ingepakt
Snelle levering.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Sebastiaan, bedankt voor je positieve beoordeling! Zoals je hebt kunnen ervaren zorgen we er inderdaad graag voor dat breekbare producten goed verpakt worden, zodat ze veilig bij je aankomen.

Veel plezier met je bestelling!

Eric Smit beoordeelde op 2018-12-28

Na 3 weken wachten op mijn bestelling en bemiddeling van Webwinkel-keur heb ik mijn geld terug gekregen. Ik sla deze webshop voortaan wel over, want de communicatie gaat niet verder dan "uw moet het gewoon afwachten, en geen idee hoe lang dat gaat duren beste klant".

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Eric, ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is als je bestelling vertraging oploopt. Onze excuses voor het ongemak!

Ik zie dat je enkele producten op nabestelling hebt besteld, waardoor je bestelling er al wat langer over zou hebben gedaan. Vervolgens leek je zending vertraging op te hebben gelopen, waardoor wij contact hebben opgenomen met de vervoerder. Helaas moesten wij enkele dagen wachten op bevestiging dat je zending was kwijtgeraakt. Nadat die bevestiging binnen was hebben we het aankoopbedrag teruggestort.

Ondanks dat een zending weleens kwijt kan raken werken wij er natuurlijk aan dit te voorkomen. Dit doen wij inmiddels onder andere door wat grotere pakketen te gebruiken.

Arjan Jacques beoordeelde op 2018-12-28

Scherpe prijzen en een snelle levering.

Hallo Arjan,

Dank je wel dat je tevreden bent over de prijs en snelle levering. We blijven ons ook in de toekomst inzetten om dit te handhaven.

Cees Visser beoordeelde op 2018-12-26

Snel in huis, werd advies gegeven over welk product ik het best moest aanschaffen

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Cees, bedankt voor je mooie beoordeling! Leuk om te lezen dat je te spreken bent over de snelle levering en het advies bij je bestelling.