Terborgseweg 29

Google Plus/Places - 7,6
Bol.com 58 8,3

René Moonen beoordeelde op 2019-05-22

Reactie van 3DshopNL:
Hallo René, dank je wel voor je review.

Xander Rijks beoordeelde op 2019-05-22

Prima levering

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Xander, dank je wel voor je review. Goed om te horen dat je tevreden bent over de levering. Veel succes met je product.

Maarten Kemp beoordeelde op 2019-05-18

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Maarten, dank je wel voor je review. Veel succes met je bestelde product.

Daniel van Arnhem beoordeelde op 2019-05-14

Snelle service en snelle reactie op vraag.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Daniel, dank je wel dat je tevreden bent over onze snelle service en reactietijd.

Rob van der Ouderaa beoordeelde op 2019-05-08

Prima levering, volgens bestelling en snel.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Rob, dank je wel voor je review. Fijn dat je tevreden bent. Ik wens je veel succes met je bestelde product.

Bennie Schultz beoordeelde op 2019-05-08

Reactie van 3DshopNL:
Dag Bennie, dank je wel voor je review. Veel succes met je bestelde product.

Peter Donszelmann beoordeelde op 2019-05-07

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Peter, dank je wel voor je review. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering van je product. Veel succes.

Farid Aboulasri beoordeelde op 2019-05-01

Goed

Reactie van 3DshopNL:
Goede morgen Farid, dank je wel voor je review. Fijn dat je bestelling goed is ontvangen.
Veel succes met je bestelling.

e secker beoordeelde op 2019-04-29

Reactie van 3DshopNL:
Hallo, dank je wel voor je review. Veel succes met je bestelde product.

Marc Minten beoordeelde op 2019-04-25

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Marc, bedankt voor je review. Veel succes met je bestelde product.

H. Perdon beoordeelde op 2019-04-25

Reactie van 3DshopNL:
Hallo, dank je wel voor je review. Veel succes met je bestelde product.

H Thijssens beoordeelde op 2019-04-22

Reactie van 3DshopNL:
Hallo, Dank je wel voor je review.

Louis Van Aelst beoordeelde op 2019-04-22

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Louis, dank je wel voor je review. Veel succes met je bestelde product.

Stefan Schaaper beoordeelde op 2019-04-19

Zeer tevreden , met name de nazorg.
Klantenservice krijgt een dikke 10!!

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Stefan, Dank je wel voor je positieve review. Fijn om te horen dat je tevreden bent. We hopen je in de toekomst ook naar tevredenheid van dienst te mogen zijn.

Stijn Postma beoordeelde op 2019-04-19

Reactie van 3DshopNL:
Dag Stijn, dank je wel voor je positieve review. Veel succes met je bestelde product.

Bayram Kaynak beoordeelde op 2019-04-17

Zeer tevreden

Reactie van 3DshopNL:
Dag Bayram, dank je wel voor je review. We hopen je ook een volgende keer weer naar tevredenheid te kunnen helpen.

Patrick Koster beoordeelde op 2019-04-15

Levering was vertraagt

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Patrick, bedankt voor je review. Helaas heeft jouw bestelling wat langer verwerkingstijd opgelopen. We blijven ons best doen om de bestellingen op tijd te leveren.
Excuus voor het ongemak.

HENK SCHIPHOF beoordeelde op 2019-04-12

snelle levering en prima filament

Reactie van 3DshopNL:
Dag Henk, dank je wel voor je review. Fijn dat het naar tevredenheid is verlopen. Veel succes met printen.

M Zijlmans beoordeelde op 2019-04-08

Glazen printbed gekocht voor mijn printer , na 2 keer printen komen de stukken glas eraf en zitten er scheuren in het glas , volgens mij is het een normaal stuk glas wat niet tegen hitte kan. Ze mailde mij dat het bij bepaalde soorten filament voor kan komen dat er stukken glas mee af komen , niet echt een overtuigend antwoord , dus niet tevreden , zal hier ook nooit iets meer kopen

Reactie van 3DshopNL:
Hallo, bedankt voor je beoordeling en feedback. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. De bestelde glasplaat is borosilicaatglas dat goed bestand is tegen hitte. Glasplaten die niet tegen hoge temperaturen printen zullen bij het warm worden volledige in stukken breken.

Uit het bericht dat je ons hebt gestuurd begreep ik dat er bij het loshalen van het object na het printen stukjes glas aan de print bleven zitten. Dit kan voorkomen bij het printen van ABS en PETG wanneer er geen extra laag aan hechtmiddel, zoals een BuildTak of PEI sheet op de glasplaat wordt gebruikt. Het filament blijft zonder extra tussenlaag namelijk zo goed hechten op het glas dat er stukken loskomen.

Ik hoop je op deze manier wat meer duidelijkheid te hebben gegeven over de oorzaak van het probleem. Mocht je nog vragen hebben over de juiste ondergronden voor verschillende materialen, neem dan gerust contact op via info@3dshopnl.com. We helpen je dan graag verder 🙂

Adwin van 3DshopNL

Theo Puttershoek beoordeelde op 2019-04-04

Niet alleen tijdens de leveringen wordt je keurig op de hoogte gehouden maar ook als je technische vragen heb denken ze met je mee. Kortom meer dan alleen een web-winkel

Reactie van 3DshopNL:
Goede morgen Theo, dank je wel voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de leveringen en support.