Terborgseweg 29

8,9

Google Plus/Places - 8,6
Bol.com 57 8,3

Jan-Eelco Visser beoordeelde op 2018-11-08

heel tevreden, snelle levering, producten van goede kwaliteit.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Jan-Eelco, bedankt voor je positieve beoordeling ๐Ÿ™‚ Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van je bestelde producten. Veel plezier met je bestelling!

Wim Mutters beoordeelde op 2018-11-07

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Wim, bedankt voor je positieve beoordeling! Veel plezier met je bestelling ๐Ÿ™‚

Janou Christophe beoordeelde op 2018-11-06

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Janou, bedankt voor je positieve beoordeling! Veel plezier met je bestelling ๐Ÿ™‚

Michel van Eijck beoordeelde op 2018-11-03

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Michel, bedankt voor je positieve beoordeling! Veel plezier met je bestelling ๐Ÿ™‚

cyrille scheepers beoordeelde op 2018-11-02

Bedrijf denkt mee en is pro actief, goede service, snel en medewerker duidelijk inhoudelijk op professioneel niveau.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Cyrille, bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat je de service en communicatie als professioneel, snel en pro actief hebt ervaren ๐Ÿ™‚

Roy Klerx beoordeelde op 2018-11-01

Snelle levering, goed berichtgeving en een duidelijk bestel systeem.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Roy, fijn om te lezen dat je tevreden bent en het systeem als duidelijk ervaart ๐Ÿ™‚ Veel plezier met je bestelling!

Roger Moeglen beoordeelde op 2018-11-01

Heel snelle levering, zelfs van een product waar de levertijd 3-5 werkdagen leek te zijn. Blij dat ik geen week hoefde te wachten op een essentieel onderdeel van mijn printer.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Roger, fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering! We proberen de voorraad altijd zo goed mogelijk op peil te houden, zodat je snel aan de slag kunt met je bestelling ๐Ÿ™‚

Veel plezier met je bestelling!

Elleke van Doorn beoordeelde op 2018-10-31

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Elleke, bedankt voor je positieve beoordeling. Veel plezier met je bestelling!

B.J.A. van Beers beoordeelde op 2018-10-31

Reactie van 3DshopNL:
Hallo, bedankt voor je positieve beoordeling. Veel plezier met je bestelling!

lourens pepping beoordeelde op 2018-10-29

Heel goed zondag besteld, dinsdag in huis.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Lourens, bedankt voor je positieve review ๐Ÿ™‚ Fijn om te lezen dat je bestelling op tijd bij je is afgeleverd. Veel plezier!

Mathijs Krullaars beoordeelde op 2018-10-26

CR10S5 besteld, volgende dag geleverd.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Mathijs, fijn om te lezen dat je bestelling op tijd is geleverd.

mark van Greevenbroek beoordeelde op 2018-10-24

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Mark, Bedankt voor je review. Ik wens jou veel print plezier met je bestelling.

Menno van Eig beoordeelde op 2018-10-23

Zeer tevreden. Goed gesprek gehad en hun uiterste best gedaan omdat het om een verjaardagscadeau ging.
Iets wat niet op voorraad was veranderd in een ander, duurder product.

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Menno, bedankt voor je review. Het is altijd fijn om te horen dat de services naar wens is geweest. Veel plezier met je product.

M.F. Wieland beoordeelde op 2018-10-23

Prima assortiment en snelle levering

Reactie van 3DshopNL:
Hallo, bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat ons assortiment en de snelle levering ervan in de smaak vallen ๐Ÿ™‚

Ibo Reurink beoordeelde op 2018-10-22

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Dre, bedankt voor je positieve beoordeling ๐Ÿ™‚ Veel plezier met je bestelling!

Dre Scheien beoordeelde op 2018-10-22

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Dre, bedankt voor je positieve review ๐Ÿ™‚ Nog veel plezier met je bestelling!

Edouard Relou beoordeelde op 2018-10-22

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Edouard, bedankt voor je goede review! Veel plezier met je bestelling ๐Ÿ™‚

Hans ter Beeke beoordeelde op 2018-10-22

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Hans, bedankt voor je positieve beoordeling!

Leo van 3DshopNL

Jos Kruk beoordeelde op 2018-10-19

Hallo Jos,
bedankt voor de beoordeling!

Leo van 3DshopNL

Erwin Van Nunen beoordeelde op 2018-10-19

Reactie van 3DshopNL:
Hallo Erwin, bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te zien dat je ervaring niet positief is geweest. Zou je jouw beoordeling kunnen toelichten via een mailtje naar info@3dshopnl.com, zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen?