Waldfeuchterbaan 88

Uitstekende service!

L. Jansen beoordeelde op 2018-02-21

=

jaap sier beoordeelde op 2018-02-14

Snelle levering, uitstekende afterparty sales service

wiel sangen beoordeelde op 2018-02-03

Makkelijke bestelsite en snelle levering 👍

Liz beoordeelde op 2018-01-31

Snelle levering, netjes verpakt. Goed produkt

fabian claessens beoordeelde op 2018-01-31

Bestelling werd snel en correct geleverd.

Koper beoordeelde op 2018-01-28

3D pen doet wat hij belooft, maar de vullingen waren al binnen een dag op.

daniel smeets beoordeelde op 2018-01-27

Werkt goed, netjes verpakt, wel lang moeten wachten, maar volgens de track and trace is het ergens in een sorteercentrum blijven hangen waar printerpen natuurlijk weinig aan kan doen.
Als de kids nog vullingen nodig hebben zal ik opnieuw hier bestellen.

Valerie Deconinck beoordeelde op 2018-01-24

super tevreden van begin tot einde, bestellen ging vlot en duidelijk, levering de dag nadien

Thijs Rauw beoordeelde op 2018-01-20

Mijn bestelling werd binnen 24 geleverd. De 3Dpen zat in een stijlvolle doos en de filamenten waren in vacuümzakken verpakt.
De gebruikershandleiding was echter slecht leesbaar. Deze zit vol met spel- en grammatica fouten en interpunctie hebben de schrijvers waarschijnlijk ook nooit van gehoord. Maar met alleen kijken naar de belangrijke woorden, weet je alles wat de pen kan en waar je op moet letten.
Daarnaast zat de nozzle verstopt, direct uit de doos. Maar dit was simpel op te lossen.
Als laatste, ik heb het idee dat de temperatuur iets te hoog is voor PLA (en ja, ik heb de pen op PLA gezet), of dat er iets te veel vocht in de filamenten zit. Bij het tekenen ontstonden belletje in het plastic, waardoor het lastig was om nette lijnen te maken.
Al met al ben ik tevreden met de pen en is de kwaliteit wat je mag verwachten voor de lage prijs.

Jeroen Van der Auwera beoordeelde op 2018-01-19

3D-pen gekocht via Bol.com maar bij eerste gebruik liep het filament vast. Aanmelding voor terugzending werd bijna onmiddellijk gepareerd met de melding dat garantie vermoedelijk niet van toepassing is. Om discussie en eindeloos over en weer gemail te voorkomen en zeker om de pen toch snel te kunnen gebruiken, dan maar zelf nieuwe koppen besteld, met een spijtige extra kost van €26. Gelukkig werkt de nieuw bestelde kop wel!

Roxcane Manook beoordeelde op 2018-01-19

Mijn vraag werd snel beantwoord via de mail. En producten snel in huis.

Luc Swaab beoordeelde op 2018-01-18

Super. Per abuis verkeerd (duurder) artikel besteld. Werd binnen een paar minuten opgemerkt door de binnendienst. Dezelfde dag bestelling rechtgezet en credit geboekt en de volgende dag gewoon de juiste spullen binnen. Service waar je U tegen zegt!

Niels Tittse beoordeelde op 2018-01-18

Goed

Luc beoordeelde op 2018-01-17

Schitterende naservice kom je nog maar zelden tegen.
Een echte aanrader!
Doe zo voort!

M da Silva beoordeelde op 2018-01-16

netjes bezorgd, binnen de gestelde termijn.

Jip Straathof beoordeelde op 2018-01-15

Kinderen moeten er nog wel een beetje handigheid in krijgen maar zijn er erg blij mee.

R-win-V beoordeelde op 2018-01-09

S ávonds om 21.30 uur besteld de volgende middag in huis.
Prima 3d pen de myriwell.
R-win-V

Johan M beoordeelde op 2018-01-07

Er LEEK slecht contact met de stroomkabel... Daarom op zondagvoormiddag een mailtje naar de helpdesk gezonden en diezelfde ochtend al reactie! Blijkbaar waren wij te voorzichtig en moeten we gewoon de fiche iets harder indrukken. Nu werkt het perfect. Schitterende service ...en zelfs op zondag!!

andy vanderschrick beoordeelde op 2018-01-07

Snelle verzending, en werkt goed