Waldfeuchterbaan 88
+31658847160

9,1

Bol.com 134 8,5

Ina Maat beoordeelde op 2018-06-30

Duidelijke website en hele snelle leveringšŸ‘!

I. Buffart beoordeelde op 2018-06-24

Laat in de avond besteld, en op zaterdag ochtend geleverd. Duidelijke site. TOP!!

Felice Burgers beoordeelde op 2018-06-24

Keurig geleverd volgens afspraak.

Caroline Smelt beoordeelde op 2018-06-20

De pen is zo kapot prut spul
En dan zo duur

Willem Springer beoordeelde op 2018-06-19

Zeer snelle levering. De pen was voorzien van een wel hele slechte kop. We merken nu het verschil waarom niet direct een goede kop meeleveren. Onze kleindochter kan nu na veel lawaai weer lekker knutselen

Fatih Avci beoordeelde op 2018-06-19

Is goed de bestelling ben tevreden

Haitam Samire beoordeelde op 2018-06-16

Het is een heel goede 3D pen.En je kan er goed mee werken.

Doesburg beoordeelde op 2018-05-31

Snelle levering, en ik kon er gelijk me aan de slag. En mooie en goede pen. Vind wel dat de slow stand iets te snel gaat. Maar dat zal vast wennen zijn.

Erik Moens beoordeelde op 2018-05-30

Zeer snelle levering en lijkt een prima product.

Chrissy beoordeelde op 2018-05-30

Op de website stond de claim dat als ik voor een bepaalde tijd bestelde dat het morgen is huis is. Ik bestelde op zaterdag, dus verwachtte mijn pakket dinsdag op zijn laatst, maar het werd woensdag zonder melding dat het vertraagd was. Daarnaast had ik een hittebestendig plaatje besteld. Toen ik het kreeg was het veel kleiner dan het leek op de foto, ook deels mijn fout want ik had naar de afmetingen moeten kijken, maar de foto geeft de indruk van een a4 formaat. De fillamenten zijn zeer fijn verpakt door de hersluitbare zakken en clips, dat zijn wel echt pluspunten.

Reactie van 3d pen | 3d stift | stylo 3d:
Beste mevrouw van der Sanden te Bergeijk. Dank voor uw bericht; jammer van de negatieve beoordeling. Producten worden met beleid geselecteerd, mochten desondanks producten niet naar wens zijn dan bestaat er de mogelijkheid om deze te herroepen en dan ontvangt u het aankoopbedrag retour. De hittebestendige plaat is van een uniek materiaal welke hem bij grotere afmetingen in deze dikte uiterst breekbaar maakt. Wij hebben reeds gekozen voor een iets dikker plaatje maar groter en nog dikker zou de transparantie sterk beĆÆnvloeden. Verder willen wij onze excuses aanbieden voor de te late levering. Onze pick and ship service is extern uitbesteedt / Voor 22h besteld betekend normaliter de volgende werkdag geleverd tenzij er sprake is van overmacht. Helaas hebben wij pas zeer laat van PostNL vernomen dat vanwege het noodweer (code oranje) er flinke opstoppingen bij de collectie ritten zijn ontstaan. Gevolg hiervan was dat de werkvoorraad niet op tijd bij PostNL verwerkt kon worden en dat de levering conform geduid in automatisch toegestuurde tracking een dag later heeft plaatsgevonden. Wij zullen onderzoeken of we dit in de toekomst beter naar de klanten kunnen melden.

N beoordeelde op 2018-05-19

Prima pen

Tom beoordeelde op 2018-05-09

Snel in huis. Goed product!

Jason Voncken beoordeelde op 2018-05-08

Prima

peter vd Zanden beoordeelde op 2018-04-21

heb het op tijd in huis maar nog niet uitgeprobeerd omdat het een cado is

Annika Raue beoordeelde op 2018-04-19

Heel leuk

Bianca Nauta beoordeelde op 2018-04-18

Snelle levering!

Marcel beoordeelde op 2018-04-17

De snelste levering die ik heb meegemaakt. s'Avonds om 22:00h besteld en de volgende ochtend om 8:30h al bezorgd.

Fabienne Dekkers beoordeelde op 2018-04-15

Hij werkt perfect voor mijn dochter ze is 9 jaar.

Twan Smeulders beoordeelde op 2018-04-10

Snel leveringen

Walther Martherus beoordeelde op 2018-04-02

Op zoek naar 3D filament voor ziek neefje, en bij prikterpen.nl uitgekomen.
De levering was snel en correct. De prijs is alleszins aantrekkelijk laag.
Wij komen terug.