Waldfeuchterbaan 88

Bol.com 141 8,3

wouter buddelmeijer beoordeelde op 2018-11-08

Vlotte afhandeling!

Hetty Horstman beoordeelde op 2018-11-07

Snel en keurig afgeleverd.

jean-luc kostiw beoordeelde op 2018-11-03

stylo d respirant la qualité ! livraison et emballage plus que correct, je recommanderais votre site

Maurits Broekema beoordeelde op 2018-10-28

Verwachtingen in alle opzichten uitgekomen

Katrien Van Acker beoordeelde op 2018-10-28

Heel tevreden over de bestelling maat nog niet getest aangezien het een geschenk is

Miklos Tarnai beoordeelde op 2018-10-18

Snelle levering, het product voldoet aan mijn verwachtingen: het is eenvoudig te bedienen en betrouwbaar.

Anne beoordeelde op 2018-10-06

Snelle levering. Er was een issue met de betaling, maar dat werd snel en naar volledige tevredenheid opgelost

Filip Coopman beoordeelde op 2018-10-03

perfect

Annette Bakker-Noordhuis beoordeelde op 2018-10-01

Hee tevreden, pen doet wat hij moet doen. Mijn zoon kon er meteen mee werken, gaat heel intuïtief.

ann de witte beoordeelde op 2018-09-26

Zeer correct geleverd op de door mezelf aangegeven voorkeursdatum. Produkt was verpakt in stevige doos en binnenin beter beschermd door papieren opvulsel. Wij zijn tevreden.

Marga Maille beoordeelde op 2018-09-24

Blij begon ik met het printen van de 3D Printerpen. Dit ging in eerste instantie wel goed; erg leuk om allerlei dingen te maken. Omdat we in huis al twee 3D printers hebben vroegen we ons af of we geprinte onderdelen met behulp van de pen aan elkaar konden lassen. Dit lukt goed; hetzelfde filament gebruiken met de juiste temperatuur instelling; geweldig! Maar op een bepaald moment kwam er geen filament meer uit, terwijl er toch echt in zat. Met onze technische instelling hebben we de pen uit elkaar geschroefd en het euvel verholpen; het kunststof filament geleide-staafje vervangen. Daar zat inderdaad nog filament in waardoor de weg geblokkeerd was. Nu print hij weer super. Ik kan mij voorstellen dat dit soort dingen zeer frustrerend zijn voor mensen die niet technisch zijn. En eigenlijk zou het óf niet mogen gebeuren óf duidelijk uitgelegd moeten worden hoe je dit zou kunnen verhelpen. Wij hebben de nodige materialen en gereedschap in huis, maar een gemiddeld gebruiker van deze 3D Printerpen niet en zal de pen gefrustreerd in de hoek gooien; zonde. En dan kunnen er nog heel wat andere dingen misgaan.
Voorlopig kunnen wij goed met de pen uit de voeten!

Vriendelijke groet,
Marga

Gerdien van de Maat beoordeelde op 2018-09-12

Heel erg tevreden. We hadden een probleempje en na een mail gestuurd te hebben, kregen we durekt antw. terug en na het geprobeerd te hebben was alles weer goed. Top.

Mark Schothuis beoordeelde op 2018-09-08

Top service!

P.F. beoordeelde op 2018-09-03

Bestelling ging snel, pakket was compleet.
Oefenen is nog wel nodig maar het is leuk om te doen!

Hanneke Medendorp beoordeelde op 2018-09-02

Ik heb het startpakket MYRIWELL ADVANCED 3D PEN MET LCD (PLA & ABS GESCHIKT) gekocht en ik ben heel erg tevreden. Er zaten heel veel filamenten in mooie kleuren bij. De heat protectors zijn erg handig en de drawing pad gebruik ik veelvuldig. De temperatuur is goed te regelen en de pen is makkelijk te bedienen. Daarnaast is de klantenservice erg vriendelijk. Ik had een vraag gemaild en die werd (zelfs in het weekend) heel snel en vriendelijk beantwoord. Het startpakket werd een dag na de bestelling bezorgd en was keurig verpakt. Dit is mijn eerste 3d pen en ik raad elke beginner dit pakket aan. Ik ben heel erg enthousiast over dit pakket!!

Tony Windt beoordeelde op 2018-08-29

Snel bezorgd en netjes verpakt,
De pen: goede pen, ongeveer 5 uur in gebruik en is tot nu toe maar 1 keer vast gezeten maar makkelijk te verhelpen. In de lucht tekenen is het beste met abs, ruikt wat minder lekker maar is te doen. Dus gewoon goed en het geld waard!

RCW de Jong beoordeelde op 2018-08-19

item zoals beschreven en hij werkt goed. Wordt gebruikt bij reparaties van 3D prints
Snelle levering van het product. Prijs/kwaliteit verhouding lijkt goed te zijn

hilde klomp beoordeelde op 2018-08-13

Ik moest echter een adapter aanschaffen. Graag aan consument laten weten. Pen werkt uitstekend.

sophie WILLEMS beoordeelde op 2018-08-05

Ik had 2 nozzles besteld voor mijn dochter haar pen en toen ik ze aankreeg bleek 1 van de 2 al niet te werken.

Egon beoordeelde op 2018-08-02

Zeer tevreden over de MyRiwell 3D-pen.
Voelt beter en lijkt ook wat sneller te printen (iets krachtiger motortje?) dan het sterk gelijkende B-merk (zonder logo) die kort geleden na enkele maanden al stuk ging.
Ook prima bezorging bij ons vakantiehuisje op de Wadden.