Waldfeuchterbaan 88

Paul Van den Bulcke beoordeelde op 2019-01-15

Het ligt me niet

Martin van Dijken beoordeelde op 2019-01-11

Hoi,

Bedankt voor de bestelling. Snelle levering.
Maar heb een gebruikte pen gekregen.
100 euro voor een gebruikte pen is een beetje veel.

Reactie van 3d pen | 3d stift | stylo 3d:
Beste Martin,allereerst dank voor je bericht, spijtig te horen dat het leek alsof je een gebruikte pen hebt gekregen. Wij hebben je 100% zeker een nieuwe pen toegestuurd daar wij geen gebruikte pennen verkopen via de site. Echter elke pen wordt af fabriek getest op werking, dit kan enkel met filament gebeuren waardoor het dus kan overkomen alsof de pen gebruikt is. Dit staat ook op onze FAQ pagina! Ik vermoed dat daardoor de verwarring is ontstaan!

Boris De bruijn beoordeelde op 2019-01-07

Prima service!

Erwin Baetens beoordeelde op 2019-01-07

snelle levering

Rein Planting beoordeelde op 2019-01-03

Werkt prima, kwam wat later dan verwacht door GLS

Niels Boutsen beoordeelde op 2019-01-03

De myriwell printerpen is zoals beschreven, echt wel een degelijke 3d pen voor de prijs. Voor mijn aankoop gebruikte we pennen van polaroid (root en fast play), hoewel deze in hetzelde prijssegment zitten, vind ik de myriwell pennen veel aangenamer werken doordat je ten eerste de temperatuur zelf kan bij stellen, zodat je de juiste temperatuur bij het juiste filament kan instellen en ten tweede door de snelheid. Deze pennen printen echt wel snel op hoogste snelheidsstand, ideaal voor als je grotere vlakken moet inkleuren.
Tot nu toe heb ik bij de myriwell pennen nog geen verstoppingen gehad, terwijl de polaroid pennen van tijd tot tijd bij bepaalde filamenten wel eens vast lopen.
Al bij al zeer tevreden met mijn aankoop. Best bang for your buck.
Ik zou willen eindigen met een complimentje over de service. Ik kreeg via een whatsapp gesprek het nodige professioneel advies over verscheidene 3d pennen, je merkt dat de medewerkers de pennen werkelijk testen en er voldoende over weten. Ook dikke pluim voor de snelle levering. Nederland-Belgie 1 dag.
In een zin: zeer tevreden nieuwe (vaste) klant.

D Rizzo beoordeelde op 2018-12-31

De bestelling was de volgende dag binnen.. Dat vond ik wel leuk

Rene Onderweegs beoordeelde op 2018-12-23

De 3 pen werkt geweldig. Leerlingen op school ermee laten werken en het kapje dat over het verwarmingselement zit is een lipje van afgebroken. Snelle reactie op mijn mail en geweldig geholpen.

Jordy Dompeling beoordeelde op 2018-12-20

In verhouding een dure pen maar zonder enkel verschil met een goedkope, motortje hapert af en toe, verzending en webshop zijn prima

travis kempers beoordeelde op 2018-12-15

Snel bezorgd, kids plezier!

suzan beoordeelde op 2018-12-12

Vriendelijke webwinkel, doen wat ze zeggen.
Bestelling accuraat geleverd en je wordt als klant goed op de hoogte gehouden van het proces.

Nicolas Usuwiel beoordeelde op 2018-12-11

Super fast delivery. Thanks.

Aldo Heuverling beoordeelde op 2018-12-09

Snel antwoord en advies op mijn vraag per mail. Levering keurig op tijd volgens opgave. Geleverde producten zijn top!

Ingrid Claessen beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering. Alles netjes verpakt.

Cin beoordeelde op 2018-12-09

Snelle reactie via mail, perfecte levering

Job Kennis beoordeelde op 2018-12-08

Snelle levering.

Eric Dorresteijn beoordeelde op 2018-12-07

Tevreden

Jolanda Koopstra beoordeelde op 2018-12-05

Snelle levering, goed verpakt. Prima.

Jolande Noij beoordeelde op 2018-12-02

Prima, artikel snel geleverd.

Patricia van Veen beoordeelde op 2018-12-02

Bizar snel geleverd en heel helder gecommuniceerd. Zelfs emailbericht bij niet thuis zijn bij aflevering.