Waldfeuchterbaan 88
6105BN Echterbosch
+31658847160

Bol.com 139 9,0

Gerdien van de Maat beoordeelde op 2018-09-12

Heel erg tevreden. We hadden een probleempje en na een mail gestuurd te hebben, kregen we durekt antw. terug en na het geprobeerd te hebben was alles weer goed. Top.

Mark Schothuis beoordeelde op 2018-09-08

Top service!

P.F. beoordeelde op 2018-09-03

Bestelling ging snel, pakket was compleet.
Oefenen is nog wel nodig maar het is leuk om te doen!

Hanneke Medendorp beoordeelde op 2018-09-02

Ik heb het startpakket MYRIWELL ADVANCED 3D PEN MET LCD (PLA & ABS GESCHIKT) gekocht en ik ben heel erg tevreden. Er zaten heel veel filamenten in mooie kleuren bij. De heat protectors zijn erg handig en de drawing pad gebruik ik veelvuldig. De temperatuur is goed te regelen en de pen is makkelijk te bedienen. Daarnaast is de klantenservice erg vriendelijk. Ik had een vraag gemaild en die werd (zelfs in het weekend) heel snel en vriendelijk beantwoord. Het startpakket werd een dag na de bestelling bezorgd en was keurig verpakt. Dit is mijn eerste 3d pen en ik raad elke beginner dit pakket aan. Ik ben heel erg enthousiast over dit pakket!!

Tony Windt beoordeelde op 2018-08-29

Snel bezorgd en netjes verpakt,
De pen: goede pen, ongeveer 5 uur in gebruik en is tot nu toe maar 1 keer vast gezeten maar makkelijk te verhelpen. In de lucht tekenen is het beste met abs, ruikt wat minder lekker maar is te doen. Dus gewoon goed en het geld waard!

RCW de Jong beoordeelde op 2018-08-19

item zoals beschreven en hij werkt goed. Wordt gebruikt bij reparaties van 3D prints
Snelle levering van het product. Prijs/kwaliteit verhouding lijkt goed te zijn

hilde klomp beoordeelde op 2018-08-13

Ik moest echter een adapter aanschaffen. Graag aan consument laten weten. Pen werkt uitstekend.

sophie WILLEMS beoordeelde op 2018-08-05

Ik had 2 nozzles besteld voor mijn dochter haar pen en toen ik ze aankreeg bleek 1 van de 2 al niet te werken.

Egon beoordeelde op 2018-08-02

Zeer tevreden over de MyRiwell 3D-pen.
Voelt beter en lijkt ook wat sneller te printen (iets krachtiger motortje?) dan het sterk gelijkende B-merk (zonder logo) die kort geleden na enkele maanden al stuk ging.
Ook prima bezorging bij ons vakantiehuisje op de Wadden.

gea kroeze beoordeelde op 2018-08-01

Ik ben tevreden met de vlotte levertijd en bezorging.

Ina Maat beoordeelde op 2018-06-30

Duidelijke website en hele snelle leveringšŸ‘!

I. Buffart beoordeelde op 2018-06-24

Laat in de avond besteld, en op zaterdag ochtend geleverd. Duidelijke site. TOP!!

Felice Burgers beoordeelde op 2018-06-24

Keurig geleverd volgens afspraak.

Caroline Smelt beoordeelde op 2018-06-20

De pen is zo kapot prut spul
En dan zo duur

Reactie van 3d pen | 3d stift | stylo 3d:
Pen bleek niet defect, alleen was niet gezien dat een 2A /5V adapter nodig was. Bij gebruik van een foute adapter werkt de pen inderdaad niet!

Willem Springer beoordeelde op 2018-06-19

Zeer snelle levering. De pen was voorzien van een wel hele slechte kop. We merken nu het verschil waarom niet direct een goede kop meeleveren. Onze kleindochter kan nu na veel lawaai weer lekker knutselen

Fatih Avci beoordeelde op 2018-06-19

Is goed de bestelling ben tevreden

Haitam Samire beoordeelde op 2018-06-16

Het is een heel goede 3D pen.En je kan er goed mee werken.

Doesburg beoordeelde op 2018-05-31

Snelle levering, en ik kon er gelijk me aan de slag. En mooie en goede pen. Vind wel dat de slow stand iets te snel gaat. Maar dat zal vast wennen zijn.

Erik Moens beoordeelde op 2018-05-30

Zeer snelle levering en lijkt een prima product.

Chrissy beoordeelde op 2018-05-30

Op de website stond de claim dat als ik voor een bepaalde tijd bestelde dat het morgen is huis is. Ik bestelde op zaterdag, dus verwachtte mijn pakket dinsdag op zijn laatst, maar het werd woensdag zonder melding dat het vertraagd was. Daarnaast had ik een hittebestendig plaatje besteld. Toen ik het kreeg was het veel kleiner dan het leek op de foto, ook deels mijn fout want ik had naar de afmetingen moeten kijken, maar de foto geeft de indruk van een a4 formaat. De fillamenten zijn zeer fijn verpakt door de hersluitbare zakken en clips, dat zijn wel echt pluspunten.

Reactie van 3d pen | 3d stift | stylo 3d:
Beste mevrouw van der Sanden te Bergeijk. Dank voor uw bericht; jammer van de negatieve beoordeling. Producten worden met beleid geselecteerd, mochten desondanks producten niet naar wens zijn dan bestaat er de mogelijkheid om deze te herroepen en dan ontvangt u het aankoopbedrag retour. De hittebestendige plaat is van een uniek materiaal welke hem bij grotere afmetingen in deze dikte uiterst breekbaar maakt. Wij hebben reeds gekozen voor een iets dikker plaatje maar groter en nog dikker zou de transparantie sterk beĆÆnvloeden. Verder willen wij onze excuses aanbieden voor de te late levering. Onze pick and ship service is extern uitbesteedt / Voor 22h besteld betekend normaliter de volgende werkdag geleverd tenzij er sprake is van overmacht. Helaas hebben wij pas zeer laat van PostNL vernomen dat vanwege het noodweer (code oranje) er flinke opstoppingen bij de collectie ritten zijn ontstaan. Gevolg hiervan was dat de werkvoorraad niet op tijd bij PostNL verwerkt kon worden en dat de levering conform geduid in automatisch toegestuurde tracking een dag later heeft plaatsgevonden. Wij zullen onderzoeken of we dit in de toekomst beter naar de klanten kunnen melden.