Valkenkamp 244
3607LL Maarssen
+31683162832

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Rens beoordeelde op 2018-07-19

Gewoon goed werk afgeleverd! Niets op aan te merken.

Rowan Smeenk beoordeelde op 2018-07-15

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe visitekaartjes. Ik wilde nieuwe kaartjes waar ik toch mijn oude visitekaartjes in zou herkennen maar dan in een nieuw jasje. Ik vond het nieuwe ontwerp wat aangeleverd werd gelijk al erg mooi. Ik ben erg perfectionistisch en heb een paar keer nog wat dingen willen wijzigen. Ook dit was geen probleem en alles isl precies gemaakt zoals ik het graag wou hebben. Ik zou zeker aanraden om een ontwerp te laten maken!

Wim Kruijs beoordeelde op 2018-07-10

Onze ervaring met 99-design was erg positief, met name de professionele houding en de kwaliteit van het werk sprak ons erg aan.
toen wij een paar weken na opdracht nog iets in het ontwerp aangepast wilden hebben werd dit binnen een dag geregeld.

Bart van Schaik beoordeelde op 2018-07-10

Ontzettend fijn geholpen, duidelijke en snelle communicatie en erg blij met het ontworpen logo. Nogmaals bedankt!!

Patrick Kruger beoordeelde op 2018-07-09

Via een kennis kwam ik bij Jeroen van 99design terecht, hij doet alle werkzaamheden naar behoren, en denkt ook mee met de groei van onze website, en komt vaak met tips en ideetjes, dat stellen wij zeer op prijs, een pro actieve website bouwer/beheerder

Jack Tijmensen beoordeelde op 2018-07-09

Profesioneel een website gemaakt voor ons!

Mats beoordeelde op 2018-07-09

Erg tevreden met de werkzaamheden van Jeroen! Goede kwaliteit en snelle service.

Poelier beoordeelde op 2018-07-09

Super

Karin Alting beoordeelde op 2018-07-09

Ben heel erg tevreden. Het ontwerp sluit precies aan bij mijn wensen!

Lotte beoordeelde op 2018-07-09

Erg tevreden! Makkelijk via de app overleg wat ik zelf erg handig vind als ik ergens niet uit komt

Kevin van Groningen beoordeelde op 2018-07-09

Top service ervaren! Wij zijn geholpen door Jeroen. Erg vriendelijk en behulpzaam.

Wafae ezzerhouni beoordeelde op 2018-07-09

Ik heb super samenwerking gehad, er wordt goed naar je geluisterd en ook al je wensen worden goed uitgevoerd! Resultaat is top!

Alexander Roumans beoordeelde op 2018-07-09

Top bedrijf, goeie snelle vlotte service! Dik tevreden

Lotte compeer beoordeelde op 2018-07-09

Snelle communicatie en een prachtige website geheel naar wens opgeleverd gekregen.

Benny van Leeuwen beoordeelde op 2018-07-09

Wij zijn heel erg tevreden met onze webshop. Alle functies werken en een super toffe Lay-out. De communicatie is erg fijn met 99 design ;)