Fien de la Marstraat 2
7558 MA Hengelo

Aafke Börger beoordeelde op 2019-02-14

We hadden een kort lijntje over de uitvoering van de bestelling, en het product was snel en netjes afgeleverd! Heel erg tevreden over alles!

Kristy Verboom beoordeelde op 2019-02-14

Snelle service!

Elsa Surink beoordeelde op 2019-02-11

Het gemaakte product was uitstekend de enige opmerking dat het contact via whatsapp soms wat lang duurde

Evelyn beoordeelde op 2019-02-10

Shirley van der Rijst beoordeelde op 2019-02-10

Dorien beoordeelde op 2019-02-07

Zo super leuk die dames. En wat waren de gekochte brownies en fudge lekker. Echt een aanrader! Binnenkort ook nog een winkel met teaRoom. Echt helemaal leuk.

Marion van den Bosch beoordeelde op 2019-01-31

Snel geleverd en mooi verpakt.

José beoordeelde op 2019-01-31

Diana Zeelte beoordeelde op 2019-01-25

Ingrid Kowalik beoordeelde op 2019-01-21

F Mensink beoordeelde op 2019-01-21

Ingrid Olde Wolbers beoordeelde op 2019-01-21

Persoonlijk sneller geleverd dan afgesproken!

Greetje Koning beoordeelde op 2019-01-21

Heidi Hammers-Mulder beoordeelde op 2019-01-02

Een feestje in een doos! Hoe moeilijk het ook was, ik heb de doos een paar dagen gesloten weten te houden tot oudejaarsavond waarvoor ik de decemberspecial besteld had en we hebben er heerlijk van gesmuld.
Met aandacht en zorg voor het product en plezier voor de klant verpakt, in een stevige brievenbusdoos. Zeker voor herhaling vatbaar! X

Marieke Kuipers beoordeelde op 2018-12-27

Heerlijke producten, goede communicatie, bestellingen op tijd. Super

Katja Scholing beoordeelde op 2018-11-23

De fudge was heerlijk!

J Jansen beoordeelde op 2018-11-22

Super lekker en zo als gepland thuis gebracht het is echt ideaal

Monique Rietveld beoordeelde op 2018-11-19

Wat een feest om het pakketje van Meta te ontvangen. De punniknaam is een ontzettend leuk kraamkadootje, ik ga het vast nog vaker bestellen!

A. Ben Yessef-Houssane beoordeelde op 2018-11-16

Erg schattig het zitje. Past perfect in de kinderstoel.. ben er tevreden mee en de kleine ook :-)

Jeanine van Dam- Kastelein beoordeelde op 2018-11-05

Vriendelijk, creatief, duidelijke communicatie, snelle levering van een mooi product! :)