Fien de la Marstraat 2
7558 MA Hengelo

Agnetha Dam Wichers beoordeelde op 2018-09-20

Heel tevreden, snelle service, goede communicatie

LOES Hulsen beoordeelde op 2018-09-08

Mooi schriftje ontvangen! Goede service

Michelle beoordeelde op 2018-08-22

Erg tevreden over het product, mooie website en handig dat je langs mag komen om dingen te bekijken of uit te kiezen. Ruime keuze en heel vriendelijk. Contact gaat soms alleen wat moeizaam.

Petra Woddema beoordeelde op 2018-08-18

Ik heb een mooi gastenboek voor een babyshower besteld, het was met zorg ingepakt en zelfs een persoonlijk handgeschreven briefje erbij, erg leuk!
Contact via e-mail was goed, ze reageerde erg snel zelf in haar vakantie!

Agnes Hinke beoordeelde op 2018-08-18

Leuk product, prima service!

Sharon de Bont beoordeelde op 2018-08-08

Goede service! Zelfs via whats app bereikbaar voor vragen... Heel fijn!

Bedankt Sharon! :)

Roos beoordeelde op 2018-08-03

onwijs goede kwaliteit stof en ziet er prachtig uit! ontzettend blij mee! :)

Reactie van A lot of Happiness:
Fijn te lezen :) Blij dat je er blij mee bent! Bedankt voor je bericht.

Ellen beoordeelde op 2018-07-28

Goede service en een hele snelle levering. (En superleuke spullen!)

Reactie van A lot of Happiness:
Veel plezier met je aankopen Ellen en ook bedankt voor je beoordeling. Fijn te weten dat het in de smaak valt.

Sanne beoordeelde op 2018-07-27

Snel en netjes!

Bedankt Sanne!

Marjolein beoordeelde op 2018-07-23

Prachtige producten, duidelijke informatie, snelle levering

Reactie van A lot of Happiness:
Bedankt voor je beoordeling Marjolein, goed te weten dat je blij bent met a lot of happiness

Nienke Verheijden beoordeelde op 2018-07-19

Goede communicatie, mooi product geleverd.

Reactie van A lot of Happiness:
Fijn dat je tevreden bent Nienke, veel plezier met je aankopen!

Mp Van Gorkum beoordeelde op 2018-07-16

Fantastisch goede service. Voor iets dat costum made gemaakt moet worden, een snelle levering! Je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling en je kan je bestelling volgen! Hele fijne site! Het was voor mij alleen niet duidelijk hoe ik een stof moest kiezen als ik iets in mijn winkelwagentje had gedaan. Er staat dan alleen een hetgeen bij wat je wilt kopen maar niet welke kleur of patroon hoes.

Reactie van A lot of Happiness:
Bedankt voor je bericht, fijn dat je tevreden bent :)

• In de artikelomschrijving staat een link naar de stofjespagina waar je je keus kan maken. De keus voor de stofjes kan je tijdens het bestellen in het keuzemenu vermelden. Als je de keus vermeld in het keuzemenu staat dat vermeld in de winkelwagen achter het betreffende artikel.

Petra Leferink beoordeelde op 2018-07-15

Hele leuke spullen, snelle levering.

Reactie van A lot of Happiness:
Bedankt Petra, leuk dat ik je blij kon maken :)

Salina Klauwers beoordeelde op 2018-07-11

Heel tevreden

Reactie van A lot of Happiness:
Fijn dat te weten Salina, bedankt!

Inge Van Veen beoordeelde op 2018-07-10

Heldere communicatie over de levertijd, mooi product en fraai ingepakt 👌

Dank je wel Inge :)

Hannelore beoordeelde op 2018-07-02

Mooi afgewerkt - heel leuk en netjes ingepakt - happy baby - 😀

Reactie van A lot of Happiness:
Jij blij, baby blij, ik blij :)

R. van Est beoordeelde op 2018-07-01

Mooi kwalitatief product! Met zorg gemaakt en zelfs ingepakt verstuurd. Ik had zelf wel verwacht dat de blokjes groter waren, het kindje moet minstens 5 of 6 jaar zijn. Te kleine stukjes die anders in de mond komen.

Reactie van A lot of Happiness:
Fijn dat je tevreden bent en bedankt voor je reactie. Ik heb naar aanleiding van jouw beoordeling de tekst over de puzzelstukjes meer laten opvallen en een update gegeven zodat het nòg duidelijker is dat de puzzelstukjes niet geschikt zijn voor heel kleine kindjes.

Engbers beoordeelde op 2018-06-27

Bij het afhalen van het product erg vriendelijk gesproken met de eigenaresse van het bedrijf. Bij thuiskomst bleek er een kortingsbon in het pakket te zitten evenals een leuk persoonlijk kaartje. De producten die ik heb besteld waren ook erg leuk ingepakt, ook al heb ik dat niet eens gevraagd. Erg fijne producten van goede kwaliteit. Ik ga hier zeker vaker kopen!

Reactie van A lot of Happiness:
Aangenaam kennis te maken :) Tot een volgende keer.

Pascal de Bruijn beoordeelde op 2018-06-26

Heel tevreden, op de site stond dat de levertijd ongeveer 7 dagen was maar had het met 2 dagen in huis.

Reactie van A lot of Happiness:
Bedankt Pascal, leuk dat ik je aangenaam kon verrassen ;)

Atie Roet beoordeelde op 2018-06-12

Alles is duidelijk en prima afgehandeld . Mooi product !!👍👍

Reactie van A lot of Happiness:
Fijn dat je weer tevreden bent Atie, bedankt voor je leuke opdrachten en de positieve beoordeling.