Fien de la Marstraat 2
7558 MA Hengelo

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Mp Van Gorkum beoordeelde op 2018-07-16

Fantastisch goede service. Voor iets dat costum made gemaakt moet worden, een snelle levering! Je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling en je kan je bestelling volgen! Hele fijne site! Het was voor mij alleen niet duidelijk hoe ik een stof moest kiezen als ik iets in mijn winkelwagentje had gedaan. Er staat dan alleen een hetgeen bij wat je wilt kopen maar niet welke kleur of patroon hoes.

Petra Leferink beoordeelde op 2018-07-15

Hele leuke spullen, snelle levering.

Salina Klauwers beoordeelde op 2018-07-11

Heel tevreden

Reactie van A lot of Happiness:
Fijn dat te weten Salina, bedankt!

Inge Van Veen beoordeelde op 2018-07-10

Heldere communicatie over de levertijd, mooi product en fraai ingepakt 👌

Dank je wel Inge :)

Hannelore beoordeelde op 2018-07-02

Mooi afgewerkt - heel leuk en netjes ingepakt - happy baby - 😀

Reactie van A lot of Happiness:
Jij blij, baby blij, ik blij :)

R. van Est beoordeelde op 2018-07-01

Mooi kwalitatief product! Met zorg gemaakt en zelfs ingepakt verstuurd. Ik had zelf wel verwacht dat de blokjes groter waren, het kindje moet minstens 5 of 6 jaar zijn. Te kleine stukjes die anders in de mond komen.

Reactie van A lot of Happiness:
Fijn dat je tevreden bent en bedankt voor je reactie. Ik heb naar aanleiding van jouw beoordeling de tekst over de puzzelstukjes meer laten opvallen en een update gegeven zodat het nòg duidelijker is dat de puzzelstukjes niet geschikt zijn voor heel kleine kindjes.

Engbers beoordeelde op 2018-06-27

Bij het afhalen van het product erg vriendelijk gesproken met de eigenaresse van het bedrijf. Bij thuiskomst bleek er een kortingsbon in het pakket te zitten evenals een leuk persoonlijk kaartje. De producten die ik heb besteld waren ook erg leuk ingepakt, ook al heb ik dat niet eens gevraagd. Erg fijne producten van goede kwaliteit. Ik ga hier zeker vaker kopen!

Reactie van A lot of Happiness:
Aangenaam kennis te maken :) Tot een volgende keer.

Pascal de Bruijn beoordeelde op 2018-06-26

Heel tevreden, op de site stond dat de levertijd ongeveer 7 dagen was maar had het met 2 dagen in huis.

Reactie van A lot of Happiness:
Bedankt Pascal, leuk dat ik je aangenaam kon verrassen ;)

Atie Roet beoordeelde op 2018-06-12

Alles is duidelijk en prima afgehandeld . Mooi product !!👍👍

Reactie van A lot of Happiness:
Fijn dat je weer tevreden bent Atie, bedankt voor je leuke opdrachten en de positieve beoordeling.

Nicole Wartenberg beoordeelde op 2018-06-05

Erg tevreden, fijne afhandeling van de bestelling en persoonlijk contact. Oog voor detail zelfs tot aan de verzending. Absolute aanrader.

Reactie van A lot of Happiness:
Super dat je tevreden bent! Fijn om te lezen Nicole, bedankt.

özlem beoordeelde op 2018-05-29

product is tijdig geleverd. Ik was zeer verrast toen ik de doos opendeed. het product is zorgvuldig ingepakt en er zat confetti in. bovendien een persoonlijk berichtje van de verkoper wat de bestelling speciaal maakt en ik mij als klant bijzonder voel. Heel erg bedankt!

Reactie van A lot of Happiness:
Dank je wel özlem, wat fijn te lezen dat ik je blij heb kunnen maken :) Daar doe ik het voor , vrolijke groet Meta

Astrid beoordeelde op 2018-05-29

Dik tevreden, bedankt!

Dan ben ik dat ook Astrid! :) Vrolijke groet Meta

Martine van Zijl Hoek beoordeelde op 2018-05-29

Bedankt Martine :)

Martine van den Berg beoordeelde op 2018-05-04

Leuke site, goede communicatie en snelle levering! En niet onbelangrijk: mooie producten

Reactie van A lot of Happiness:
Bedankt Martine, fijn dat je tevreden bent. Veel plezier met je aankopen. Vrolijke groet Meta

Patthama beoordeelde op 2018-05-04

Voor ons jongste hebben we luiertasje, naamslinger, deken voor in de reiswieg en een doekje met naam besteld. We zijn zeer tevreden met alles. Er is tijd en aandacht en vooraliefde besteed en naar wensen gemaakt!

Meta, nogmaals bedankt voor alle leuke dingen die je genaakt heb voor ons!👍🏻

Reactie van A lot of Happiness:
Bedankt Patthama, veel plezier met het moois voor de kleine Dexx. Vrolijke groet Meta.

Verfaillie Charlotte beoordeelde op 2018-05-04

Zeer goede service, kwaliteit en mooi verpakt!

Reactie van A lot of Happiness:
Bedankt voor het compliment Charlotte, heel veel plezier van je bestelling. Vrolijke groet Meta

Mariescha walraven beoordeelde op 2018-05-04

Kussen veel te dun

Reactie van A lot of Happiness:
Hallo Mariescha, jammer dat jij het kussen te dun vindt. Het zitkussen is gemaakt om zacht en fijn te kunnen zitten. Dat kan met het kussen zoals het gemaakt is, de verkleiner is dikker dan de kussen omdat deze een andere functie heeft. Vrolijke groet Meta.