klooster 24
7741ND Coevorden

8,9

Mark vd Hurk beoordeelde op 2019-01-24

Ik heb 3 kozijnen in mei besteld en betaald, na tevergeefs te staan wachten heb ik uiteindelijk in augustus de kozijnen geleverd gekregen. Melding gemaakt dat het hang en sluit werk niet correct is en het aanvullende hang en sluitwerk niet geleverd is. ........... Geen reactie..................nogmaals herinnert............. geen reactie.......retour factuur gestuurd............geen reactie. Ik baal ervan dat ik dit bedrijf opdracht heb verstrekt en vooruit betaald heb. Mijn advies. Bestel hier geen kozijnen.

Anoniem beoordeelde op 2017-09-29

Peter beoordeelde op 2017-09-19

T. op de Weegh beoordeelde op 2017-09-19

Vakkundig.Goede kwaliteit voor een scherpe prijs.Ze werken nauwkeurig en denken mee met de klant.Wij hebben nieuwe kunststofkozijnen en gevelbekleding laten plaatsen en
ons 40 jaar oude huis is op een
prachtige manier gemoderniseerd.

B. Mein beoordeelde op 2017-09-19

J. Kastrop beoordeelde op 2017-09-19

B. Mendes beoordeelde op 2017-09-18

R. Mees beoordeelde op 2017-09-18

Mooi product, met zorg geplaatst. Geheel tevreden.

A. Witting beoordeelde op 2017-09-18

Contacten verliepen snel en duidelijk. Afspraak bleek afspraak. Top.

Tristan beoordeelde op 2017-09-18

Marco beoordeelde op 2017-09-18

Goed bedrijf top monteurs en een geweldige verkoper met zeer veel ervaring.