Achterbosch 1
5737PP Lieshout
+31624775605

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

René Gades beoordeelde op 2019-06-21

Pakketje besteld, DHL heeft een fout gemaakt en AB Netten heeft het zéér netjes opgelost. Persoonlijk contact staat op 1 en de service hier al helemaal.
Groot aanbod en het zeil hadden ze wat ik wilde hebben. 10/10, aanrader!

Graag gedaan!
We vinden het fijn dat we het op deze manier toch nog hebben kunnen oplossen.
Heel veel succes met het dak!!

Sam

H Draaijers beoordeelde op 2019-06-17

ik had gedacht een rechthoek te krijgen,enniet een puntmodel

Beste H Draaijers,

Wat bedoelt u precies met punt model?
Op onze pakbon staat ook dat het als een rechthoek gemaakt is.
Misschien is het handig dat u even met ons contact opneemt of dat u foto's naar info@abnetten.nl stuurt zodat we het kunnen bekijken en mocht het fout gegaan zijn het probleem kunnen oplossen.

Alvast bedankt!

Sam Schalkwijk
info@abnetten.nl

Jos Oostendorp beoordeelde op 2019-06-10

Super service!!
Echt n fijne webshop met goed product

Ronald Klazien beoordeelde op 2019-06-08

Wij hebben twee rolgordijnen en een schaduwdoek besteld. Alle vragen die we vooraf hadden werden snel, compleet en duidelijk beantwoord. AB netten hield onze netjes op de hoogte wanneer de producten af te halen waren. Kwaliteit van het product is erg goed en de gordijnen en doek hangen erg netjes! Top AB NETTEN!!!

Jos Rooijakkers beoordeelde op 2019-06-07

Zeer netjes telwoord gestaan en vlot met goede raad en daad geholpen zeer correcte mannen die hun afspraken netjes nakomen van mij 10 punten Mvg Jos Rooijakkers Mierlo- Hout!!!👍👍👍.

J.W. Stoks beoordeelde op 2019-06-06

Makkelijke transactie, snel geleverd. Goed product

jens van kemenade beoordeelde op 2019-06-03

Snel reageren, precies wat ik nodig had in de lengte die ik nodig had voor een goeie prijs kwaliteit verhouding. Verbeterpunt zou kunnen zijn, makkelijker afhaal punt.

Esther Zwart beoordeelde op 2019-06-01

Ik ben zeer vriendelijk geholpen.
Het produkt is top.

John Lut beoordeelde op 2019-05-31

Prima op maat. correcte levering.. top. aan een ieder aan te bevelen.

Olivier Verstappen beoordeelde op 2019-05-30

Werd gebeld over mijn bestelling. Daarna via de mail de bevestiging ontvangen. Zeer goede service, maar probeer de klant voortaan iets eerder te informeren over leverdatum.

Gaan we doen Olivier,
Bedankt voor de tip!

Sam

Hans Kuppens beoordeelde op 2019-05-29

Goede ervaring met aankoop. We hebben een zonnedoek op maat via de webshop gekocht. Er werd prima aangegeven wat de verwachte levertijd is. Verder wordt de klant goed op de website geholpen wat de kostprijs gaat worden bij maatwerk. Prijs is goed.
Levering zoals doorgegeven.

H.Hofmeijer beoordeelde op 2019-05-28

Komen afspraken volledig na.

A vd Meijs beoordeelde op 2019-05-28

Snelle levertijd en goede service.

J. Veltman beoordeelde op 2019-05-27

Leverantie snel, correct, goede kwaliteit en tegen van tevoren vastgestelde prijs.

Hugo beoordeelde op 2019-05-27

Prima en snelle contacten, zelfs bij verblijf in het buitenland en een kwalitatief hoogwaardig product (oprol winddoek voor overkapping).
Zeer aan te bevelen!

Hans beoordeelde op 2019-05-27

Duidelijke overzichtelijke website, keuze uit veel maten, snelle levering. Doek is van uitstekende kwaliteit.

Fam van Venrooij beoordeelde op 2019-05-27

Snelle levering, uitstekende service en erg vriendelijk contact!
Een absolute aanrader om daar je zonne-/schaduwdoek - zonder hoge kosten - op maat te laten maken.
Het doek voldoet aan alle verwachtingen. Goede kwaliteit, netjes afgewerkt en prima bevestigingsmateriaal.