Rijksweg-zuid 3
5856AA Wellerlooi
+31(0)478-853241

9,9

Niels beoordeelde op 2019-07-10

Gehouden aan levertijd en keurig verpakt

Lukas Schotkamp beoordeelde op 2019-07-10

Het gehele bestel proces de levering en aflevering was in een woord perfect.
Een aanrader.

herman mellink beoordeelde op 2019-07-09

correcte levering en goed verpakt
ben tevreden
met vriendelijke groet herman mellink

john notaert beoordeelde op 2019-06-29

Perfecte service, snelle levering van de bestelde goederen.

C.J.G. van Moorsel beoordeelde op 2019-06-29

Super tevreden, bestelling netjes ingepakt en stond klaar.

Eline beoordeelde op 2019-06-13

Perfect op maat en snelle levering. Dank!

Store33 BV Store33 BV beoordeelde op 2019-06-08

Top service, snelle levering dank

Wim Baake beoordeelde op 2019-05-31

goede, duidelijke website. vlotte levering. netjes verpakt.

Sami Tasar beoordeelde op 2019-05-20

Prima service!

Koop van der Leden beoordeelde op 2019-02-28

Strak verpakt en correct bezorgd.

van Deijck beoordeelde op 2019-02-17

Ze hebben het druk volgens mij, maar erg tevreden over product.

Robert beoordeelde op 2019-02-13

De juiste partij voor mijn opdracht. Zeer tevreden !

R Nillesen beoordeelde op 2019-02-12

Snelle correcte levering, prijs/kwaliteit uitstekend !

Familie van Slichtenhorst beoordeelde op 2019-02-12

Aanrader!

Wij wonen in een jaren '50 huis waarbij er door de vorige eigenaren ergens in de jaren '90 aluminium raamkozijnen zijn geplaatst. Alle kozijnen nieuw vervangen was voor ons geen optie. Aan de binnenzijde van het huis hebben we nu alle kozijnen netjes kunnen afwerken met aluminium L-profielen en aluminium strips. Alles werd netjes op maat gemaakt en geleverd volgens afspraak. Het ziet er nu weer mooi afgewerkt uit. Ik zeg: doen!

Familie van Slichtenhorst

Dunjesk beoordeelde op 2019-02-11

Alles naar verwachting

Lien beoordeelde op 2019-02-11

Zeer tevreden

Stefan D beoordeelde op 2019-02-10

Prettige partij en tevreden over producten. Klein puntje van kritiek: Het duurde wel 2 dagen voor ik reactie kreeg op mijn mailtje.

Ferdi beoordeelde op 2019-02-09

Offerte aanvraag gedaan, reactie duurde aantal dagen, maar al met al tevreden.

Hebben de profielen gebruikt voor onze carnavalswagen. Ideaal dat alles op maat geleverd kon worden.

Z beoordeelde op 2019-02-09

Tevreden