Rijksweg-zuid 3

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Sami Tasar beoordeelde op 2019-05-20

Prima service!

Koop van der Leden beoordeelde op 2019-02-28

Strak verpakt en correct bezorgd.

van Deijck beoordeelde op 2019-02-17

Ze hebben het druk volgens mij, maar erg tevreden over product.

Robert beoordeelde op 2019-02-13

De juiste partij voor mijn opdracht. Zeer tevreden !

R Nillesen beoordeelde op 2019-02-12

Snelle correcte levering, prijs/kwaliteit uitstekend !

Familie van Slichtenhorst beoordeelde op 2019-02-12

Aanrader!

Wij wonen in een jaren '50 huis waarbij er door de vorige eigenaren ergens in de jaren '90 aluminium raamkozijnen zijn geplaatst. Alle kozijnen nieuw vervangen was voor ons geen optie. Aan de binnenzijde van het huis hebben we nu alle kozijnen netjes kunnen afwerken met aluminium L-profielen en aluminium strips. Alles werd netjes op maat gemaakt en geleverd volgens afspraak. Het ziet er nu weer mooi afgewerkt uit. Ik zeg: doen!

Familie van Slichtenhorst

Dunjesk beoordeelde op 2019-02-11

Alles naar verwachting

Lien beoordeelde op 2019-02-11

Zeer tevreden

Stefan D beoordeelde op 2019-02-10

Prettige partij en tevreden over producten. Klein puntje van kritiek: Het duurde wel 2 dagen voor ik reactie kreeg op mijn mailtje.

Ferdi beoordeelde op 2019-02-09

Offerte aanvraag gedaan, reactie duurde aantal dagen, maar al met al tevreden.

Hebben de profielen gebruikt voor onze carnavalswagen. Ideaal dat alles op maat geleverd kon worden.

Z beoordeelde op 2019-02-09

Tevreden

Petra beoordeelde op 2019-02-08

niks op aan te merken

Arjan beoordeelde op 2019-02-08

Kwaliteit, prijs, product en levering, alles in orde!

Sebas beoordeelde op 2019-02-08

Snelle levering, product en prijs prima

Cafo beoordeelde op 2019-02-08

Snelle levering en alles goed op maat. Aanrader!

Rob beoordeelde op 2019-02-08

Profielen netjes op maat

Gerrit beoordeelde op 2019-02-08

Maatwerk snel in huis.alles naar wens

Marleen Meuris beoordeelde op 2019-02-08

Zou r zou weer bestellen!

Said beoordeelde op 2019-02-08

Goed product goede prijs. Tevreden.

Dennis Smeets beoordeelde op 2019-02-08

Gewoon goed