Neringstraat 9 AUTO-SERVICE
055/31 48 05
KvK BE0411912775

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Tony beoordeelde op 2018-12-04

Goede uitleg en zeer vlot geleverd.

Reactie van AUTO-SERVICE NV:
Bedankt Tony voor de mooie woorden!

Anne Broeckx beoordeelde op 2018-11-17

Gebruiksvriendelijke website, snelle service, snel en correcte levering. Gewoon top! Super tevreden klant!

Reactie van AUTO-SERVICE NV:
Bedankt Anne! Leuk om te lezen:)

Ivan Nonneman beoordeelde op 2018-11-16

Steeds het beste advies altijd goed contact en geen moeite teveel om de juiste onderdelen te vinden. Max. een dag alvorens levering van de bestelde goederen. Zeer tevreden particuliere klant.

Reactie van AUTO-SERVICE NV:
Bedankt Ivan! Wij doen ons uiterste best:)

Franky beoordeelde op 2018-11-16

Deskundig advies en de dag nadien al netjes geleverd. Top service!

Reactie van AUTO-SERVICE NV:
Merci Franky! Heel leuk om dit te lezen!:)