Atalanta 10
7451 WZ Holten

sandra de vocht beoordeelde op 2018-08-10

Lekker snel, makkelijk en persoonlijke levering. Top!

Jeanine beoordeelde op 2018-07-31

Heel tevreden

Ferdi Okken beoordeelde op 2018-07-24

Alles was goed en zorgvuldig ingepakt tevens was het snel geleverd

Peter Van Hove beoordeelde op 2018-07-17

Negatief :
Levering gebeurde en 6 dagen later nog steeds niets ontvangen, contact opgenomen met aandewand, volgens de track & Trace was het pakket geleverd in Mechelen terwijl wij wonen in Herent. Enkele dagen later krijgen we de melding dat het packet geleverd was op ons adres zonder handtekening, echter geen packet ontvangen. Levering gebeurde via DPD die ons niets leverden. (Niet bij de buren, niets afgegeven met handtekening, niets achtergelaten omdat we niet thuis zouden geweest zijn)

Postief :
Het volledige bedrag 95 euro wordt teruggestort op ons rekening nummer, dit aangezien wij onze bestelling nodig hadden op ons trouwfeest dat plaatsvond 10 dagen na het plaatsen van onze bestelling. Correcte afhandeling en goede service desondanks een teleurgestelde klant.

Reactie van Aan de wand:
Beste Peter,
Het pakket was 2 dagen na bestelling verzonden. Helaas heeft de vervoerder het pakket niet correct geleverd. Tot op heden is het pakket nog steeds zoek... Gelukkig hebben jullie een mooi feest gehad, ookal was het zonder de wereldkaart. Het totaalbedrag van de bestelling heb ik direct na ons laatste contact aan jullie terug gestort.
Groeten, Irma

Hannah van Bruggen beoordeelde op 2018-07-15

Heel tevreden, ik ben goed geholpen.

Nicole ten Hag beoordeelde op 2018-07-07

mooie producten, betaalbaar, snelle levering en een super leuke samenwerking!! Een absolute aanrader voor mijn klanten.

Tom Haeck beoordeelde op 2018-07-05

Snelle verzorgde levering, prima verpakt. Leuke wandplank!

Marjolein beoordeelde op 2018-06-26

Snelle levering, snelle reactie op mailcorrespondentie, prachtige producten :)

Nj Mol beoordeelde op 2018-06-22

Super gaaf product dat ik snel in huis had en wat een cadeau was om uit te pakken!

Robin beoordeelde op 2018-06-22

Snelle levering! En super schattig ingepakt, vooral het persoonlijk handgeschreven kaartje erbij was leuk! Het was net alsof je een cadeautje aan het uitpakken was. Houd de website zeker in de gaten voor nog meer leuke en nieuwe dingen!

Moniek Jansen-Groen beoordeelde op 2018-06-22

Snelle service, blij met de producten!

Thera Tuil beoordeelde op 2018-06-21

Ik had een vraag over het product en werd snel geïnformeerd. De mailwisseling was plezierig.Ook werd de bestelling mooi op tijd geleverd.

Maria Kuijs-Tjalsma beoordeelde op 2018-06-16

Snelle levering, superleuk verpakt.

Laura Namouss-Blondeau beoordeelde op 2018-06-10

Snelle verzending. Super leuk ingepakt en ook leuk dat je er nog een cadeautje bij krijgt. Een feestje om een bestelling zo te ontvangen!

Larissa De goede beoordeelde op 2018-06-10

Super snelle levering en erg leuke spulletjes!!!

Helen Noordam-Parr beoordeelde op 2018-06-03

Snel in huis En leuk ingepakt! En de vertrouwde, goede service!

Marieke beoordeelde op 2018-06-01

Superleuke lampjes van ijzerdraad besteld. Leuk ingepakt en snel geleverd!

Saskia Fredrix beoordeelde op 2018-05-21

Besteld en snel in huis.
Ook contact over vragen verliep heel snel. Mijn product was prachtig verpakt! Hier wordt aandacht ingestopt een top zaak!

Jo beoordeelde op 2018-05-20

Snel antwoord via mail en snelle verzending. Helemaal tevreden met de producten.
Leuk extraatje en leuk ingepakt.

Joyce Elsbroek beoordeelde op 2018-04-29

Afgelopen week een wanddraadlamp en een leuk kaartje besteld. Binnen een dag in huis en ik kreeg er ook nog een leuk cadeautje bij:)