Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Anoniem beoordeelde op 2017-06-23

Tanja beoordeelde op 2017-06-10

Door het oefenen met het oefenboek voor groep 5 is mijn dochter voor de cito rekenen van een IV naar een II gegaan. Ik ben heel blij dat ik dit oefenboek heb gevonden!!

A.Terpstra beoordeelde op 2017-05-30

Wij zijn heel blij met het boek. Het helpt ons om elke dag even te oefenen. Uiteraard proberen we dit te combineren met spelenderwijs rekenen.

Mark beoordeelde op 2017-05-29

Goede afhandeling en de boeken werken echt

Lemar beoordeelde op 2017-05-14

paar spelling fouten,en verder heeft niet zo veel geholpen met de oefenen van rekening .wegens basische opgaven.

Rentrop beoordeelde op 2017-05-09

Het heeft zeker geholpen , we zijn er nog steeds mee bezig ...mijn zoontje vind rekenen nu ook leuker te vinden gelukkig...

Carmen beoordeelde op 2017-05-08

Mijn zoon is 9 en heeft veel moeite met rekenen, ik merk dat dit boek hem veel meer zelfvertrouwen geeft en hij het nu ook minder moeilijk heeft met het maken van simpele sommen en breuken. Ik ben zeer benieuwd wat de Cito toets in Juni brengt.

Monique beoordeelde op 2017-05-05

Mijn zoontje heeft er baat bij. Hij begint het rekenen wat leuker te vinden. Al blijft het niet leuk vinden. Maar oefenen uit de extra bestelde boekjes vindt hij leuk om te doen

Linda beoordeelde op 2017-04-22

Het boek rekenen 3 heeft zeker geholpen

Barbara beoordeelde op 2017-03-30

Rekenboek groep 4 gekocht en helemaal leuk om te horen van juf dat ze toch vooruitgang boekt met dit boekje. Super!

Erika ten Brinke beoordeelde op 2017-03-11

In groep 3 was de verwachting dat onze zoon, jonge leerling van augustus, het in groep 4 zwaar zou krijgen met rekenen. Daarom oefenboek aangeschaft om extra te oefenen...en zie we gingen van een score IV naar II...

Gisela Kalloe beoordeelde op 2017-03-08

Het is prettig om met het boek in de klas te werken. Ouders vinden het ook fijn. Elke vrijdag doe ik in mijn klas [de schakelklas] 3 plaatjessommen. Kinderen vinden het leuk.

Cecile beoordeelde op 2017-02-22

Helemaal top! Wij hadden deel 1 van rekenen voor groep 4 besteld! Vorige week de uitslag van de Cito toets gezien! WOW wat is onze dochter vooruit gegaan!!! Van de laagste score in de Cito zit ze nu gemiddeld!! Helemaal top! Wil graag ook deel 2 gaan kopen

Henri beoordeelde op 2017-02-18

We hebben het boek nu 14 dagen in bezit en zijn er meteen met onze zoon aan de slag gegaan. En moet zeggen dat het echt zijn vruchten afwerpt. Heel leuk om te zien.

Angelique beoordeelde op 2017-02-15

Het rekenboek heeft mijn dochter goed geholpen! T/m groep 5 scoorde zij steeds een D of E voor CITO rekenen, terwijl de methodetoetsen altijd wel ruim voldoende waren. Doordat wij het oefenboek rekenen hebben gebruikt, haalde zij in januari een C-score voor rekenen. Heel blij mee!

Angeline Kommer beoordeelde op 2017-02-10

Onze dochter van 10 was erg onzeker over rekenen. Ze vindt het niet leuk en heeft er een beetje moeite mee. Wij hebben de twee boeken voor groep 6 gekocht. Onze dochter is er heel enthousiast mee aan de slag gegaan en we hebben al heel snel verbetering geconstateerd. Al was het alleen maar voor het zelfvertrouwen van onze dochter! Heel fijn dat deze boeken er zijn, we hebben ze nog niet zo lang maar als het echt goed bevalt koop ik ze volgend jaar weer!

Chantal beoordeelde op 2017-02-10

Wat een mooi boek! Goede oefeningen voor een kind dat soms nog niet helemaal snapt hoe een som werkt en het maken van de sommen nog niet geautomatiseerd heeft. We gebruiken het boek nu een paar dagen en mijn zoontje lijkt er ook plezier in te hebben samen met mama of papa wat extra oefeningen te maken. Ik had eerst een verkeerd boek besteld, deze kon retour en het bedrag stond een dag later al op mijn rekening. Naast mooie duidelijke boeken dus ook nog een super goede service. Iedere moeder zal hopen geen extra oefeningen te hoeven doen met haar kind maar als je het dan toch moet doen, zijn deze boeken zeker een aanrader!!

Annemiek beoordeelde op 2017-02-09

De boeken bevallen ons prima om net dat beetje meer interesse en plezier te krijgen in rekenen.

J. Stiksma beoordeelde op 2017-02-09

Wij waren wat sceptisch, maar toch aangeschaft, het 1e halfjaar groep 7 rekenen. Onze dochter scoorde prima op de cito's, behalve met rekenen scoorde ze vanaf groep 3 op de cito een IV of V. Dit was gewoon haar niveau.. terwijl ze op de methodetoetsen op zich prima cijfers had. Dit met de leerkracht vorig jaar besproken en gevraagd waar het aan lag, op bepaalde onderdelen ging ze bij de cito's onderuit. In overleg met onze dochter hebben we het boek besteld (na googlen op internet) en samen het afgelopen jaar het boek met haar gemaakt.. Het rapport is binnen en het is voor iedereen een grote verrassing of niet.. maar de citoscore was nu 1+ , ze was zo trots ! Ze wil graag dat we het 2e boek ook voor haar bestellen..

Andreea beoordeelde op 2017-01-26

I just bought the books for my children, and were I think they have good content and interesting way to present the problems, the format is very unattractive for this age group. I was very disappointed to see that the books are black and white. For the cost of the books (price wise they are at the high-end) they should have been at least in colour.