Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

9,0

Diana Vermeere beoordeelde op 2019-01-22

Erg tevreden, maken dagelijks 2 bladzijde's huiswerk uit het boek, zoontje zegt dat het aansluit bij wat ze op school krijgen.

Leila Mouzoune beoordeelde op 2019-01-18

Dank u wel voor deze boek hij heeft mijn kind goed geholpen voor de training van de citotoets

Lisa Bergenhenegouwen beoordeelde op 2019-01-16

Mijn zoon heeft heel veel voorruitgang geboekt met de boeken rekenen en spelling. Ik ga de boeken voor de tweede helft van het schooljaar zeker weer bestellen. Top!

r.dasilvasantos@xs4all.nl Da Silva Santos beoordeelde op 2019-01-09

Geweldig! Mijn kinderen hebben meer zelfvertrouwen gekregen.

patricia Gajic beoordeelde op 2019-01-04

zeer tevreden. mijn dochter begrijpt het nu veel beter

Euridice Leyequien beoordeelde op 2019-01-01

het oefenboek rekening Groep 5 heeft mijn zoon geholpen zijn kennis te bevorderen

Monique beoordeelde op 2018-12-16

Goeie opbouw en niet zo hapsnap als in schoolmethodes. Van makkelijk naar moeilijk en daarna in verhaaltjessommen. Wat een gemis, dat het onderwijs dit zelf niet gebruikt. Ga zo door! Tip: verschillende oplosmethodes laten zien, zou helemaal geweldig zijn.

Esther Mac Gillavry beoordeelde op 2018-12-14

Het werkt echt! Rekenen is erg vooruit gegaan.

Marieke Damen beoordeelde op 2018-12-02

Super fijne boeken. Dochter vind het fijn om hierin te oefenen. Ze behaald steeds kleine successen waardoor ze steeds meer plezier in het rekenen krijgt.

ifra Van der steen beoordeelde op 2018-11-28

fijne boeken om mee te oefenen

Duco Wondergem beoordeelde op 2018-11-26

Erg eenvoudig allemaal. Weinig verrassend.

Channa De Vries beoordeelde op 2018-11-19

Mijn dochter is de jongste van de klas en heeft altijd moeite met rekenen ivm concentratie. Sinds we 10 minuten per dag oefenen met het rekenen gaat ze vooruit als een speer. Het geeft jaar zelfvertrouwen waardoor ze het leuk gaat vinden, missie geslaagd!

Oxana Pleshko beoordeelde op 2018-11-14

Heel blij met de oefenboeken: mijn dochter (gr.6) kan nu in eigen tempo en in rustige sfeer leeropdrachten oefenen, ik ben nu op de hoogte wat voor soort opdrachten ze op school krijgen. Ze werkt nu veel sneller in de klas, we zijn heel benieuwd naar resultaten van komende toetsen.

kamel mejri beoordeelde op 2018-11-13

het was een goed boek

Polina Hristova beoordeelde op 2018-11-09

Good selection

T.R.O Verwijs beoordeelde op 2018-11-06

Prima boek met voldoende oefeningen

Swathi Gunda beoordeelde op 2018-11-05

We do not speak Dutch at home and the exercise books helped a lot for my kid. She is improving.

Alice De Vries beoordeelde op 2018-10-26

Ik denk niet dat je met 2 keer overschrijven het woordbeeld goed in je hoofd hebt. Er is alleen een handig rijtje woorden op niveau beschikbaar.

Ramona van Bijnen beoordeelde op 2018-10-17

Fijn boek om extra thuis mee te oefenen. Ook de verzending ging top! Zal zeker vaker bestellen.

Roshni beoordeelde op 2018-10-02

IK heb de werkboeken rekenen voor groep 7 en groep 8 besteld. Mijn dochter moest eerst het principe begrijpen, daarna werden de verhaaltjessommen makkelijker voor haar.
Mijn dochter is met sprongen vooruit gegaan.
Ze doet het goed op school en heeft een goed schooladvies gekregen.
Er wordt per rekenonderdeel in stappen geoefend en op het einde in de vorm van verhaaltjessommen.

Ik raad het echt aan !