Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

Bianca de Graaff beoordeelde op 2017-12-05

Ik vond het niveau wat matig voor groep 6

Isabella beoordeelde op 2017-11-26

Mooie boeken. Helpt mijn dochter zeker vooruit

Rina beoordeelde op 2017-11-12

Vorige schooljaar had ik voor mij 2 dochters oefenboeken gebesteld en dat was super interessant en dit schooljaar weer heb ik gebesteld de oefenboeken die heel erg leerzaam wij zijn blij
Bedankt aandachtvoorrekenen en spelling
Veel succes

Anne Zweistra beoordeelde op 2017-10-15

Heel tevreden speciaal procenten en breuken is voor mij belangrijk

Jeanine beoordeelde op 2017-10-15

De sommen sluiten precies aan bij de Cito toets. Door te oefenen kom je erachter waar de hiaten zitten. Er zijn voldoende oefeningen om de "probleemsommen" te oefenen. Hierdoor krijgen de kinderen weer zelfvertrouwen en zien ze veel minder tegen de Cito toets op.

Linda Klaassen beoordeelde op 2017-10-15

Ik ben heel tevreden, onze dochter heeft goed geoefend en had een goede score mbt haar citotoets

AT beoordeelde op 2017-10-10

De sommen zijn overzichtelijk en het is een mooi dik boek!

Gisela Kalloe beoordeelde op 2017-10-09

i kind matig en de rest voldoende in groep 3 Schakelklas.

Anoniem beoordeelde op 2017-10-04

Wij zien het effect van oefenen met deze boeken terug in de schoolresultaten (Cito). Fijn dat het niet online is, maar er gewoon met pen en papier gerekend wordt. Aanrader!

Juliska Petronella beoordeelde op 2017-09-27

Ik en mijn kinderen ervaren het erg prettig.
Mijn zoon zit in groep 7 en loop door middel van deze boeken voor op in de les stoffen.
Hierdoor heeft hij rustig de tijd om het te kunnen begrijpen voor dat de lesstof aanbod komt op school.
Ook voor mijn zoontje in groep 4 wordt het erg prettig ervaren en heeft hij er plezier in.
Heb gebruik gemaakt van de tips bij start gesprek op school. De leraren waren er verbaasd over.
Leraren op school zijn erg nieuwsgierig naar de boeken. Op verzoek heb ik mijn kinderen deze laten meenemen om te laten zien op school. Leraren waren er zo enthousiast over dat ze mij vroegen of ze het aan andere ouders mogen adviseren.

Tip: Blijf vooral zo doorgaan ik vind jullie erg goed wat jullie voor de kinderen doen en leveren. Van mijn krijgen jullie een 10+

Sima beoordeelde op 2017-09-25

Zeer tevreden met het oefenboek!

Yvonne beoordeelde op 2017-09-25

Snelle en goede levering.

Kima beoordeelde op 2017-09-24

Heerlijk om ook voor 10 minuten open te slaan en weer even alles paraat te hebben. Zeer toegankelijk!

Natalie beoordeelde op 2017-09-19

Heel tevreden product is snel bezorgd

Bijles Den Haag beoordeelde op 2017-09-18

Maken er dagelijks veel gebruik vak

Piyachat beoordeelde op 2017-09-15

Goed en aflevering is zo snell.

Settaf beoordeelde op 2017-09-12

Sinds twee jaar koop ik de boeken van `aandacht voor rekenen `voor mijn zoon.Hij scoort nu uitstekend op school en bovendien heeft hij vorig jaar iedereen ingehaald! Het is echt waardevol de boeken te gebruiken als u uw kind wilt laten goed scoren op school.

Bosman beoordeelde op 2017-09-12

Wij bestelden het oefenboek rekenen afgelopen jaar (voor groep 7) en sinds onze dochter deze sommen maakte, ging haar rekenen met sprongen vooruit! Citoniveau was eerst ongeveer mavo, nu havo niveau! Om vol te houden en het rekenen extra aandacht te blijven geven hebben we ook voor groep 8 het oefenboek besteld. We zijn erg blij met het resultaat tot nu toe!

Haagse dame beoordeelde op 2017-09-08

Snel geleverd, net zoals de vorige keer de dag erna al in huis! Vorig jaar heeft onze dochter echt een sprong vooruit gemaakt met rekenen met behulp van dit oefenmateriaal. Elke dag 10 minuutjes oefenen en we zagen haar zelfvertrouwen groeien. Dit materiaal is dus ook uitermate geschikt voor kinderen die het wel kunnen maar erg onzeker zijn. Tip: bestel op tijd, dan heb je geen inhaalslag te maken

Stefan beoordeelde op 2017-09-08

Goed materiaal wordt ook in klas gebruikt