Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

9,0

Dorine Van Mil beoordeelde op 2019-03-19

Mijn dochter vind rekenen moeilijk en het geeft haar geen zelfvertrouwen . We oefenen iedere dag een bladzijde. Hopelijk geeft het mijn dochter meer zelfvertrouwen.

In het boek staan alle soorten sommen. Dus als mijn dochter in de klas bezig is met bijvoorbeeld breuken , oefenen we met breuken. Overzichtelijk boek, met weinig afleiding door plaatsjes enzovoort.

S.G. van Beek beoordeelde op 2019-03-11

Ons kind vindt het hartstikke leuk om deze oefeningen te doen. Hartelijk bedankt!

Azra Kosovac beoordeelde op 2019-03-10

Asmae Seddiki beoordeelde op 2019-03-04

Het boekje heeft mijn dochter goed geholpen, uitstekend materiaal.

Geert Simons beoordeelde op 2019-02-28

als extra gebruikt in de klas

Nancy Bond beoordeelde op 2019-02-26

Heel tevreden .

Stichting Opmaat beoordeelde op 2019-02-26

het scheelt me heel veel tijd omdat het aanbod passend is en ik niet hoef te ontwerpen.

Ischa Kummeling beoordeelde op 2019-02-12

Onze kinderen hadden uitstekende cito scores in januari! Wij zijn zeer tevreden over deze boeken!

Hilde Meirisonne beoordeelde op 2019-02-08

Heel interessante en originele nieuwe oefeningen voor in de klas. De kinderen werken enthousiast mee.

Adelaide N Konaduh beoordeelde op 2019-02-07

I love it

Leerkracht basisschool. beoordeelde op 2019-02-06

Duidelijk en leerlingen zijn enthousiast over de video's en verhalen.

Delphine Stein beoordeelde op 2019-02-03

So far so good

Maria van Rhee beoordeelde op 2019-01-29

Het oefenboek bevat veel verschillende opgaven. Ze zijn fijn per categorie bij elkaar gezet.
Daardoor hebben we gericht en doelmatig kunnen oefenen.
Heel fijn. Een boek zonder poespas.

Owen beoordeelde op 2019-01-27

in eerste instantie hebben wij aandacht voor rekenen aangeschaft om het rekenen extra te oefenen. De leerkracht was het er niet mee eens, omdat het niet uit hun lesmethode kwam. Na het a deel doorgewerkt te hebben zijn zowel de leerkracht als ikzelf overtuigd. De opdrachten in het boek zijn duidelijk en de pagina's overzichtelijk. Dat er enkel een afbeelding is bijgevoegd als dit meerwaarde heeft, maakt dat afleiding minimaal is. Alle onderdelen van het rekenen komen aan bod, waardoor her voor mij inzichtelijk wordt bij welk onderdeel er extra uitleg of oefening nodig is. En het grootste pluspunt is toch wel dat mijn kind heel trots is dat hij het rekenen nu snapt

Diana Vermeere beoordeelde op 2019-01-22

Erg tevreden, maken dagelijks 2 bladzijde's huiswerk uit het boek, zoontje zegt dat het aansluit bij wat ze op school krijgen.

Leila Mouzoune beoordeelde op 2019-01-18

Dank u wel voor deze boek hij heeft mijn kind goed geholpen voor de training van de citotoets

Lisa Bergenhenegouwen beoordeelde op 2019-01-16

Mijn zoon heeft heel veel voorruitgang geboekt met de boeken rekenen en spelling. Ik ga de boeken voor de tweede helft van het schooljaar zeker weer bestellen. Top!

r.dasilvasantos@xs4all.nl Da Silva Santos beoordeelde op 2019-01-09

Geweldig! Mijn kinderen hebben meer zelfvertrouwen gekregen.

patricia Gajic beoordeelde op 2019-01-04

zeer tevreden. mijn dochter begrijpt het nu veel beter

Euridice Leyequien beoordeelde op 2019-01-01

het oefenboek rekening Groep 5 heeft mijn zoon geholpen zijn kennis te bevorderen