Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

9,0

A Maessen beoordeelde op 2019-09-18

Werkwoord spelling groep 7 cito 2* niveau 1+ behaald.
Vraagstukken zeer goede aanvulling.
Nu groep 8 nog geen resultaten

Margriet beoordeelde op 2019-09-17

Zeer overzichtelijk en fijn om te weten met welke stof je je kind kunt helpen. Van een 3 score naar een 1+ score in groep 6! We hebben niet dagelijks geoefend, maar zo af en toe eens samen gekeken wanneer het even wat lastiger werd. Kortom een fijn steuntje in de rug en met veel vertrouwen naar groep 7.

Lieke de Haan beoordeelde op 2019-08-15

In de zomervakantie uitgebreid mee geoefend, (oefenboek groep 7, tweede helft), door veel lichamelijke klachten was onze dochter behoorlijk achteruit gegaan bij het rekenen. het boek is overzichtelijk en het steeds weer herhalen heeft enorm geholpen, handig ook de video's via de site, deze heldere uitleg voorkomt strijd met je kind (je legt het niet goed uit.....voorkom je hiermee) Ik ga zeker het boek voor groep 8 ook bestellen en beveel het anderen zeker aan!

Marja Veenhoven beoordeelde op 2019-08-12

De boeken hebben ons super goed geholpen. Spelling en rekenen erg gestegen van een 3 score naar een 1 score.

Reactie van Aandachtvoorrekenen.nl:
Wat goed om te horen!

Mohamed Said beoordeelde op 2019-07-10

Mijn dochter oefent met het boek Aandacht voor rekenen al 4 jaar. Het is een goede boek en bevat gemengde opgaven.

Julie Stroobants beoordeelde op 2019-06-27

Dochter vind het leuke boeken

Joline van Gompel beoordeelde op 2019-06-20

Veelzijdig boek, veel onderdelen van het rekenen komen aan bod! Leuk geïllustreerd. Er wordt heel graag in gewerkt.

Aisa Amagir beoordeelde op 2019-06-05

Ontzettend tevreden met het oefenmateriaal. Mijn zoon is goed vooruit gegaan.

Dayenne Pronk beoordeelde op 2019-05-22

duidelijke boeken en snelle levering

Rudayna Hathout beoordeelde op 2019-04-18

Erg goed geholpen!!

Fati beoordeelde op 2019-04-17

Ik koop de rekenboeken sinds groep 3. Mijn oudste dochter zit in groep 6 en scoort dankzij de boeken een II voor rekenen. Een andere dochter zit in groep 4 en heeft de laatste Cito-toets een I behaald. Het is wel flink door oefenen om het boek voor de Cito-toets af te hebben.

Dorine Van Mil beoordeelde op 2019-03-19

Mijn dochter vind rekenen moeilijk en het geeft haar geen zelfvertrouwen . We oefenen iedere dag een bladzijde. Hopelijk geeft het mijn dochter meer zelfvertrouwen.

In het boek staan alle soorten sommen. Dus als mijn dochter in de klas bezig is met bijvoorbeeld breuken , oefenen we met breuken. Overzichtelijk boek, met weinig afleiding door plaatsjes enzovoort.

S.G. van Beek beoordeelde op 2019-03-11

Ons kind vindt het hartstikke leuk om deze oefeningen te doen. Hartelijk bedankt!

Azra Kosovac beoordeelde op 2019-03-10

Asmae Seddiki beoordeelde op 2019-03-04

Het boekje heeft mijn dochter goed geholpen, uitstekend materiaal.

Geert Simons beoordeelde op 2019-02-28

als extra gebruikt in de klas

Nancy Bond beoordeelde op 2019-02-26

Heel tevreden .

Stichting Opmaat beoordeelde op 2019-02-26

het scheelt me heel veel tijd omdat het aanbod passend is en ik niet hoef te ontwerpen.

Ischa Kummeling beoordeelde op 2019-02-12

Onze kinderen hadden uitstekende cito scores in januari! Wij zijn zeer tevreden over deze boeken!

Hilde Meirisonne beoordeelde op 2019-02-08

Heel interessante en originele nieuwe oefeningen voor in de klas. De kinderen werken enthousiast mee.