Sweelinckplein 1

9,1

Kamal Boutahiri beoordeelde op 2018-05-12

Goede methoden

Ella Waasdorp beoordeelde op 2018-05-11

ik heb met mijn kleindochter geoefend en ze is vooruit gegaan erg leuk en duidelijk ben er blij mee en zij ook

JJ V beoordeelde op 2018-05-11

Duidelijke methode om spelling te oefenen. Alleen we hebben het oefenboek niet gebruikt we misten daar de lijntjes omdat we netjes schrijven tegelijker tijd hebben geoefend.

Henk van de Cruijs beoordeelde op 2018-05-04

Heel overzichtelijk en uitstekende oefeningen!

yessin ismail beoordeelde op 2018-04-29

het gaat goed maar ik had nog 4 boeken gratis bestelt het komt nog steeds niet

Z.s. beoordeelde op 2018-04-26

Snelle levering.
Emails worden ook snel beantwoord.
Ik heb de afgelopen 5 jaar alle boekjes van groep 3 t/m 8 besteld.
Ik ben erg tevreden over de boekjes.

c zietsman beoordeelde op 2018-04-24

Heldere opbouw, oefeningen sluiten goed aan bij de stof die de leerlingen moeten beheersen.

Peter Sturkenboom beoordeelde op 2018-04-24

Simpel, maar doeltreffend door het dagelijks oefenen. Vanuit de methodiek van het boekje, bedenk je zelf makkelijk nieuwe opgaven met bijvoorbeeld afbeeldingen/ prijzen en dergelijke uit folders..

Stephanie Oosterling beoordeelde op 2018-04-15

Er is duidelijk verschil met haar eerste en tweede rapport wat rekenen betreft. Zij is van een 4,6 naar een 7,7 gegaan. Het gaat dus veel beter!

Rico Geerling beoordeelde op 2018-04-08

Mede door de oefenboeken zijn de resultaten omhoog gegaan. Heel fijn om daarmee ook het zelfvertrouwen te zien groeien bij onze dochter.

Mevrouw Karin beoordeelde op 2018-04-05

Deze boeken bieden een algemene ‘ alles door elkaar ‘ oefendeel waardoor je direct ziet wat je kind nog niet begrijpt. Vervolgens kun je dan die onderdelen oefenen waarbij de sommen oplopen in moeilijkheidsgraad. Sluit goed aan bij wat gevraagd wordt in Cito. Top hoor! Heel blij mee.

Ilja Gruijters beoordeelde op 2018-04-05

De oefenboeken sluiten goed aan op de stof van school en zijn makkelijk en duidelijk in gebruik.

Pascale Kramer beoordeelde op 2018-04-04

We zijn heel tevreden met de oefenboeken spelling voor groep 4. We hebben er ook wisbordjes bij gekocht.. mijn zoon vindt het erg gezellig om iedere avond te oefenen en gaat met sprongen vooruit!

Sally Groenhuis beoordeelde op 2018-03-28

Materialen snel geleverd. Goede kwaliteit bladen

Zeynep Aydogan beoordeelde op 2018-03-22

Heel teveden, ik vond heel goed.

Anne Garritsen beoordeelde op 2018-03-21

Mijn dochter gebruikt het boek heel weinig. Inmiddels op internet een fijner programmma gevonden, dat gratis is.

Margot Ligteringen beoordeelde op 2018-03-16

het is een goed om op deze manier de puntjes op de i te zetten, omdat alles nog een keer de revue passeert.

Erica Ronda beoordeelde op 2018-03-11

We zijn begonnen met het boekje reken en de les erna op school kon mijn dochter eigenlijk gelijk beginnen ze begreep de stof al. Tot nu toe echt uitstekend

S Hogg beoordeelde op 2018-03-05

De vragen zijn perfect om mee te oefenen. Het resultaat heeft bij ons niet erg veel verschil uitgemaakt maar ik denk wel dat mijn kinderen de vraagstellingen een stuk beter begrijpen. Er is in ieder geval zeker 1 niveau hoger gehaald. Wel lijkt het dat er op de echte cito's meer fouten gemaakt worden.

Aryan Lemouchi beoordeelde op 2018-03-04

Mij kind heeft veel geleerd, maar iets moeilijkere dingen erin doen en wat meer verhaaltjesommen.

Alvast bedankt.