Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

9,0

W Gerrits beoordeelde op 2018-07-18

De leerlingen zijn gegroeid met rekenen. Het is een extra manier van oefenen net even anders dan het gewone rekenwerk. Ook is er aandacht voor sommen en opdrachten die wel voorkomen in de cito, maar niet in onze reguliere methode. Dus het helpt de leerlingen zeker!

Maarten Kleine kalvenhaar beoordeelde op 2018-07-08

Snelle en goede service. Oefenboeken sluiten goed aan bij wat op de basisschool wordt aangeboden dus is een mooie aanvulling. Ook de nazorg is erg goed met leuke nieuwsberichten en updates.

fatima el hattachi beoordeelde op 2018-07-07

Heel goed heeft Mijn kind Heel erg geholoen.vind ik alleen jammer dat ze hebben geen woordenscharp en begrijpen lezen want die van spelling en rekenen zijn ze zeer goed

Patrick Castenmiller beoordeelde op 2018-07-07

Mijn dochter vind de boeken erg leuk en helpt mee aan het leerproces

Hans van der Hoop beoordeelde op 2018-07-06

Weinig materiaal voor zoveel geld! Ik vind het een duur boek

Jackie Chong beoordeelde op 2018-06-14

.ijn nichtje op aruba heeft er erg veel aan

melanie lo beoordeelde op 2018-06-11

Ik ben blij met de boeken. Echter, in sommige gevallen lijken ze nog te makkelijk. Ik heb de boeken gr 3 t/m 5 voor scholen.
Ik zou graag een voor en na signalering willen kunnen doen bij de kinderen. Ik heb uiteraard wel wat signalerlingsmateriaal. Maar toch.
Ook het materiaal voor de klokken is heel erg sumier. Met name voor de groepen 4 en 5 zou daar meer van mogen zijn.

Kamal Boutahiri beoordeelde op 2018-05-12

Goede methoden

Ella Waasdorp beoordeelde op 2018-05-11

ik heb met mijn kleindochter geoefend en ze is vooruit gegaan erg leuk en duidelijk ben er blij mee en zij ook

JJ V beoordeelde op 2018-05-11

Duidelijke methode om spelling te oefenen. Alleen we hebben het oefenboek niet gebruikt we misten daar de lijntjes omdat we netjes schrijven tegelijker tijd hebben geoefend.

Henk van de Cruijs beoordeelde op 2018-05-04

Heel overzichtelijk en uitstekende oefeningen!

yessin ismail beoordeelde op 2018-04-29

het gaat goed maar ik had nog 4 boeken gratis bestelt het komt nog steeds niet

Z.s. beoordeelde op 2018-04-26

Snelle levering.
Emails worden ook snel beantwoord.
Ik heb de afgelopen 5 jaar alle boekjes van groep 3 t/m 8 besteld.
Ik ben erg tevreden over de boekjes.

c zietsman beoordeelde op 2018-04-24

Heldere opbouw, oefeningen sluiten goed aan bij de stof die de leerlingen moeten beheersen.

Peter Sturkenboom beoordeelde op 2018-04-24

Simpel, maar doeltreffend door het dagelijks oefenen. Vanuit de methodiek van het boekje, bedenk je zelf makkelijk nieuwe opgaven met bijvoorbeeld afbeeldingen/ prijzen en dergelijke uit folders..

Stephanie Oosterling beoordeelde op 2018-04-15

Er is duidelijk verschil met haar eerste en tweede rapport wat rekenen betreft. Zij is van een 4,6 naar een 7,7 gegaan. Het gaat dus veel beter!

Rico Geerling beoordeelde op 2018-04-08

Mede door de oefenboeken zijn de resultaten omhoog gegaan. Heel fijn om daarmee ook het zelfvertrouwen te zien groeien bij onze dochter.

Mevrouw Karin beoordeelde op 2018-04-05

Deze boeken bieden een algemene ‘ alles door elkaar ‘ oefendeel waardoor je direct ziet wat je kind nog niet begrijpt. Vervolgens kun je dan die onderdelen oefenen waarbij de sommen oplopen in moeilijkheidsgraad. Sluit goed aan bij wat gevraagd wordt in Cito. Top hoor! Heel blij mee.

Ilja Gruijters beoordeelde op 2018-04-05

De oefenboeken sluiten goed aan op de stof van school en zijn makkelijk en duidelijk in gebruik.

Pascale Kramer beoordeelde op 2018-04-04

We zijn heel tevreden met de oefenboeken spelling voor groep 4. We hebben er ook wisbordjes bij gekocht.. mijn zoon vindt het erg gezellig om iedere avond te oefenen en gaat met sprongen vooruit!