Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

9,0

Mohamed Said beoordeelde op 2019-07-10

Mijn dochter oefent met het boek Aandacht voor rekenen al 4 jaar. Het is een goede boek en bevat gemengde opgaven.

Julie Stroobants beoordeelde op 2019-06-27

Dochter vind het leuke boeken

Joline van Gompel beoordeelde op 2019-06-20

Veelzijdig boek, veel onderdelen van het rekenen komen aan bod! Leuk geïllustreerd. Er wordt heel graag in gewerkt.

Aisa Amagir beoordeelde op 2019-06-05

Ontzettend tevreden met het oefenmateriaal. Mijn zoon is goed vooruit gegaan.

Dayenne Pronk beoordeelde op 2019-05-22

duidelijke boeken en snelle levering

Rudayna Hathout beoordeelde op 2019-04-18

Erg goed geholpen!!

Fati beoordeelde op 2019-04-17

Ik koop de rekenboeken sinds groep 3. Mijn oudste dochter zit in groep 6 en scoort dankzij de boeken een II voor rekenen. Een andere dochter zit in groep 4 en heeft de laatste Cito-toets een I behaald. Het is wel flink door oefenen om het boek voor de Cito-toets af te hebben.

Dorine Van Mil beoordeelde op 2019-03-19

Mijn dochter vind rekenen moeilijk en het geeft haar geen zelfvertrouwen . We oefenen iedere dag een bladzijde. Hopelijk geeft het mijn dochter meer zelfvertrouwen.

In het boek staan alle soorten sommen. Dus als mijn dochter in de klas bezig is met bijvoorbeeld breuken , oefenen we met breuken. Overzichtelijk boek, met weinig afleiding door plaatsjes enzovoort.

S.G. van Beek beoordeelde op 2019-03-11

Ons kind vindt het hartstikke leuk om deze oefeningen te doen. Hartelijk bedankt!

Azra Kosovac beoordeelde op 2019-03-10

Asmae Seddiki beoordeelde op 2019-03-04

Het boekje heeft mijn dochter goed geholpen, uitstekend materiaal.

Geert Simons beoordeelde op 2019-02-28

als extra gebruikt in de klas

Nancy Bond beoordeelde op 2019-02-26

Heel tevreden .

Stichting Opmaat beoordeelde op 2019-02-26

het scheelt me heel veel tijd omdat het aanbod passend is en ik niet hoef te ontwerpen.

Ischa Kummeling beoordeelde op 2019-02-12

Onze kinderen hadden uitstekende cito scores in januari! Wij zijn zeer tevreden over deze boeken!

Hilde Meirisonne beoordeelde op 2019-02-08

Heel interessante en originele nieuwe oefeningen voor in de klas. De kinderen werken enthousiast mee.

Adelaide N Konaduh beoordeelde op 2019-02-07

I love it

Leerkracht basisschool. beoordeelde op 2019-02-06

Duidelijk en leerlingen zijn enthousiast over de video's en verhalen.

Delphine Stein beoordeelde op 2019-02-03

So far so good

Maria van Rhee beoordeelde op 2019-01-29

Het oefenboek bevat veel verschillende opgaven. Ze zijn fijn per categorie bij elkaar gezet.
Daardoor hebben we gericht en doelmatig kunnen oefenen.
Heel fijn. Een boek zonder poespas.