Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

9,0

Aryan Lemouchi beoordeelde op 2018-03-04

Mij kind heeft veel geleerd, maar iets moeilijkere dingen erin doen en wat meer verhaaltjesommen.

Alvast bedankt.

D beoordeelde op 2018-03-04

Bestelling prima, materiaal prima, wel aan te raden. Maar dochter ging zo in de weerstand: die wilde echt niet thuis ook nog oefenen. In overleg met school besloten thuis alleen wat te lezen, en verder niets. Liever dat ze happy is, dan al dat ge-oefen. Ze is dan misschien niet de beste van de klas, maar heeft veel andere kwaliteiten, die zouden we bijna vergeten als we alleen op die schoolvakken richten. Laat haar thuis lekker knutselen, (buiten) spelen, dansen, turnen, met de dieren bezig zijn etc.

Suzan beoordeelde op 2018-02-27

Resultaat is heel goed de methode sluit heel goed aan

Mieke beoordeelde op 2018-02-24

Onze dochter heeft sinds dat we oefenen met de rekenboeken een c score op de cito rekenen. Daarvoor had ze een e score op de cito rekenen.

Mohamed Said beoordeelde op 2018-02-22

Leerzaam en goede oefening voor de CITO. Mijn kind gebruikt het sinds groep 4. Ze zit nu in groep 6.

F. de Leeuw beoordeelde op 2018-02-22

Ben zeer tevreden over de werkboeken van Aandacht voor rekenen. Kinderen zijn goed voorbereid en leren veel.

R. beoordeelde op 2018-02-22

Goede opbouw, van makkelijke opgaven naar moeilijkere opgaven. Geeft inzicht in wat je kind moet beheersen in een bepaalde groep.

Natalie Simon beoordeelde op 2018-02-21

Erg tevreden. Veel oefenstof en dat heb ik nodig. Bedankt.

Olga beoordeelde op 2018-02-21

Een fantastisch boek, mijn dochter heeft hard geoefend en het heeft zijn vruchten afgeworpen: zij kreeg een VWO advies!

Brigit van der Laan beoordeelde op 2018-02-19

Heel tevreden. Goede oefeningen en ook via de mail krijgen we nog extra oefenen toegestuurd. Heel overzichtelijk en makkelijk als ouders op te pakken.

Mirjam beoordeelde op 2018-02-16

Snel geleverd en fijne boeken om mee te rekenen

Rach beoordeelde op 2018-02-16

Mijn dochter is erg voorruit gegaan met rekenen dankzij het oefenboek

Chollada Chubun beoordeelde op 2018-02-16

Ben heel tevreden. Top!!!!

Shila beoordeelde op 2018-02-04

Beste Ouders,
Mijn zoon had in groep 4 heel laag gescoord. Omdat hij de sommen niet begreep. Leerkrachten waren steeds afwezig. Heb hem naar een andere school verplaatst en ook de cito rekenboek gekocht. Daarmee heb ik hem rekenen voorbereid. Hij heeft cito rekenen in groep 5 gemiddeld cijfer 8 (scoor II) gehaald. Ik raad aan andere ouders. Het is een heel goeie boek .
Gr Shila

el ahmadi beoordeelde op 2018-02-04

Bij de antwoorden zijn fouten gemaakt dat vind ik jammer

Alexandra beoordeelde op 2018-02-03

This is a structured way of preparing a child for the exams. Moreover my son loves doing it. Thank you for that.

GK beoordeelde op 2018-02-01

Helaas heeft mijn dochter de CITO-toets niet zo best gemaakt. We hebben wel elke avond oefeningen uit het boek gedaan. Tijdens het oefenen ging het best aardig, maar ik de klas helaas niet.

Ernestine beoordeelde op 2018-01-30

Hard ermee geoefend, nu afwachten voor de cito uitslag.

Marie beoordeelde op 2018-01-23

Heel handig.