Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

9,0

Rico Geerling beoordeelde op 2018-04-08

Mede door de oefenboeken zijn de resultaten omhoog gegaan. Heel fijn om daarmee ook het zelfvertrouwen te zien groeien bij onze dochter.

Mevrouw Karin beoordeelde op 2018-04-05

Deze boeken bieden een algemene ‘ alles door elkaar ‘ oefendeel waardoor je direct ziet wat je kind nog niet begrijpt. Vervolgens kun je dan die onderdelen oefenen waarbij de sommen oplopen in moeilijkheidsgraad. Sluit goed aan bij wat gevraagd wordt in Cito. Top hoor! Heel blij mee.

Ilja Gruijters beoordeelde op 2018-04-05

De oefenboeken sluiten goed aan op de stof van school en zijn makkelijk en duidelijk in gebruik.

Pascale Kramer beoordeelde op 2018-04-04

We zijn heel tevreden met de oefenboeken spelling voor groep 4. We hebben er ook wisbordjes bij gekocht.. mijn zoon vindt het erg gezellig om iedere avond te oefenen en gaat met sprongen vooruit!

Sally Groenhuis beoordeelde op 2018-03-28

Materialen snel geleverd. Goede kwaliteit bladen

Zeynep Aydogan beoordeelde op 2018-03-22

Heel teveden, ik vond heel goed.

Anne Garritsen beoordeelde op 2018-03-21

Mijn dochter gebruikt het boek heel weinig. Inmiddels op internet een fijner programmma gevonden, dat gratis is.

Margot Ligteringen beoordeelde op 2018-03-16

het is een goed om op deze manier de puntjes op de i te zetten, omdat alles nog een keer de revue passeert.

Erica Ronda beoordeelde op 2018-03-11

We zijn begonnen met het boekje reken en de les erna op school kon mijn dochter eigenlijk gelijk beginnen ze begreep de stof al. Tot nu toe echt uitstekend

S Hogg beoordeelde op 2018-03-05

De vragen zijn perfect om mee te oefenen. Het resultaat heeft bij ons niet erg veel verschil uitgemaakt maar ik denk wel dat mijn kinderen de vraagstellingen een stuk beter begrijpen. Er is in ieder geval zeker 1 niveau hoger gehaald. Wel lijkt het dat er op de echte cito's meer fouten gemaakt worden.

Aryan Lemouchi beoordeelde op 2018-03-04

Mij kind heeft veel geleerd, maar iets moeilijkere dingen erin doen en wat meer verhaaltjesommen.

Alvast bedankt.

D beoordeelde op 2018-03-04

Bestelling prima, materiaal prima, wel aan te raden. Maar dochter ging zo in de weerstand: die wilde echt niet thuis ook nog oefenen. In overleg met school besloten thuis alleen wat te lezen, en verder niets. Liever dat ze happy is, dan al dat ge-oefen. Ze is dan misschien niet de beste van de klas, maar heeft veel andere kwaliteiten, die zouden we bijna vergeten als we alleen op die schoolvakken richten. Laat haar thuis lekker knutselen, (buiten) spelen, dansen, turnen, met de dieren bezig zijn etc.

Suzan beoordeelde op 2018-02-27

Resultaat is heel goed de methode sluit heel goed aan

Mieke beoordeelde op 2018-02-24

Onze dochter heeft sinds dat we oefenen met de rekenboeken een c score op de cito rekenen. Daarvoor had ze een e score op de cito rekenen.

Mohamed Said beoordeelde op 2018-02-22

Leerzaam en goede oefening voor de CITO. Mijn kind gebruikt het sinds groep 4. Ze zit nu in groep 6.

F. de Leeuw beoordeelde op 2018-02-22

Ben zeer tevreden over de werkboeken van Aandacht voor rekenen. Kinderen zijn goed voorbereid en leren veel.

R. beoordeelde op 2018-02-22

Goede opbouw, van makkelijke opgaven naar moeilijkere opgaven. Geeft inzicht in wat je kind moet beheersen in een bepaalde groep.

Natalie Simon beoordeelde op 2018-02-21

Erg tevreden. Veel oefenstof en dat heb ik nodig. Bedankt.

Olga beoordeelde op 2018-02-21

Een fantastisch boek, mijn dochter heeft hard geoefend en het heeft zijn vruchten afgeworpen: zij kreeg een VWO advies!

Brigit van der Laan beoordeelde op 2018-02-19

Heel tevreden. Goede oefeningen en ook via de mail krijgen we nog extra oefenen toegestuurd. Heel overzichtelijk en makkelijk als ouders op te pakken.