Sweelinckplein 1
2517 GK Den Haag

9,0

Roshni beoordeelde op 2018-10-02

IK heb de werkboeken rekenen voor groep 7 en groep 8 besteld. Mijn dochter moest eerst het principe begrijpen, daarna werden de verhaaltjessommen makkelijker voor haar.
Mijn dochter is met sprongen vooruit gegaan.
Ze doet het goed op school en heeft een goed schooladvies gekregen.
Er wordt per rekenonderdeel in stappen geoefend en op het einde in de vorm van verhaaltjessommen.

Ik raad het echt aan !

Florine van den Hoek beoordeelde op 2018-09-25

cijfer voor rekenen op school is een aantal punten hoger geworden

Baktygul Kodarova beoordeelde op 2018-09-25

Mijn zoon vindt erg leuk om dit rekenboeken te werken. En we zien ook vooruitgang in het rekenen. Hartelijk bedankt! Veel succes!

yvonne van den Ancker beoordeelde op 2018-08-28

Goed kunnen oefenen

Petra Wasserman beoordeelde op 2018-08-27

duidelijke boekjes! werkt fijn

Lex van den Brink beoordeelde op 2018-08-25

Ze lijkt vooruit te gaan. Kost wel veel tijd/energie om haar gemotiveerd te krijgen en houden om de sommen te maken. Vooral de eerste helft nodigd niet uit om zelfstandig mee aan de slag te gaan.

Agnes de Vries beoordeelde op 2018-08-22

Onze dochter is van een matig naar een goed gegaan op de Cito. Na 12 weken bijles van mijn partner. Met hulp van het boekje, top!!

N Kelderman beoordeelde op 2018-08-21

Onze dochter van 10 jaar heeft heel veel baat bij het oefenen met de rekenboeken van jullie. Vanaf groep 5 is zij ze gaan gebruiken. Wij hebben ze ook al binnen voor het aankomende jaar groep 7. Ook gebruiken wij de spellingsboeken, onze dochter heeft Dyslexie. Naast de extra lessen die ze volgt bij Dyslexie, Flitsen ,Pelle en heel veel lezen helpen deze boeken haar bij het oefenen en schrijven van woorden. Het is jammer dat de spellingsboeken nog niet voor groep 7 aanwezig zijn, maar we blijven oefenen!

S Francois beoordeelde op 2018-08-17

Te summier. Weinig oefensommen

Reactie van Aandachtvoorrekenen.nl:
Beste heer/mevrouw Francois,
Het vakantieboek bevat naast sommen uiteraard ook veel leuke spelletjes, moppen en raadsels. Als u nog meer sommen wilt oefenen dan raden wij u de oefenboeken rekenen aan. Deze bevatten 100+ pagina's sommen.
Hartelijke groet,
Maaike de Boer

Allk claessens beoordeelde op 2018-08-14

Mijn dochters vinden ze super. De jongste gaat naar gr 3 en heeft uitdaging nodig, die krijgt ze ook mijn oudste gaat naar gr 4 en ze helpen om de vakantie dip te verminderen. De boeken zijn top!!

Fatima Ouchene beoordeelde op 2018-08-13

Mijn dochter gaat nu naar groep 6 en ik koop de boeken al sinds zij in groep 3 zit. In groep 3 ging rekenen niet goed en de boeken hebben goed geholpen. Ook heb ik een ander kind in groep drie en zij heeft dankzij de boeken een keer een I en een II gescoord.

Shanky Gharbharan beoordeelde op 2018-08-12

het is niet in kleur en voor sommige kinderen minder aantrekkelijk

Sophie van Leeuwen beoordeelde op 2018-08-12

Super! Cito scores zijn omhoog gevlogen na het oefenen met de oefenboeken. Mijn kind ziet het rekenen weer helemaal zitten.

Daria Bobyr beoordeelde op 2018-08-07

Alle opdrachten zijn heel goed gecomponeerd, maar het aantal opdrachten is niet groot. Soms is het niet genoeg om 1 of 2 bladzijden te doen om een vaardigheid onder de knie te krijgen.

Rajae Kassi beoordeelde op 2018-08-06

Tevreden

Ilse Broeders beoordeelde op 2018-07-25

Heel tevreden, ik had de boeken al snel in huis

Rene Wareman beoordeelde op 2018-07-23

prima hulp

W Gerrits beoordeelde op 2018-07-18

De leerlingen zijn gegroeid met rekenen. Het is een extra manier van oefenen net even anders dan het gewone rekenwerk. Ook is er aandacht voor sommen en opdrachten die wel voorkomen in de cito, maar niet in onze reguliere methode. Dus het helpt de leerlingen zeker!

Maarten Kleine kalvenhaar beoordeelde op 2018-07-08

Snelle en goede service. Oefenboeken sluiten goed aan bij wat op de basisschool wordt aangeboden dus is een mooie aanvulling. Ook de nazorg is erg goed met leuke nieuwsberichten en updates.

fatima el hattachi beoordeelde op 2018-07-07

Heel goed heeft Mijn kind Heel erg geholoen.vind ik alleen jammer dat ze hebben geen woordenscharp en begrijpen lezen want die van spelling en rekenen zijn ze zeer goed