Hoofdweg 104

Heel goed

Harry Berends zei op 2017-04-18

Heel tevreden

W.A. Wichers zei op 2017-04-18

Accu's passen goed en werken prima. Hoe lang ze het volhouden is natuurlijk nog afwachten. Enige minpuntje is, dat ze niet op voorraad waren, terwijl dit niet vermeld was op de website. Maar uiteindelijk heeft dit slechts tot een korte vertraging in de levering geleid (wat overigens wel netjes werd gemeld via de mail)

André Kamphuis zei op 2017-04-18

goed en op tijd afgeleverd

Floris zei op 2017-04-17

Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Netjes en goed verpakt aangeleverd. Accu's werken ook.

Peter Velemans zei op 2017-04-17

Snelle levering zoals ze zeiden....en perfecte accu' voor zeer nette prijs.
Aan te bevelen aan iedereen.

Gerrit Veenstra zei op 2017-04-17

2 accu's boormachine besteld op vrijdag dezelfde dag gebeld door hun dat er maar 1 accu was en dat er 1 moest worden besteld, overeengekomen dat de 2 accu's een week later zouden worden geleverd een week later nog niet ontvangen, wacht af.

PE coers zei op 2017-04-16

snelle levering

iwan dekker zei op 2017-04-16

prima

Piet Van der Meulen zei op 2017-04-15

Ik heb de accu nog niet gebruikt en kan er nog geen oordeel over geven.

Aart Dirks zei op 2017-04-14

Gemakkelijk bestellen en betalen. Je wordt goed op de hoogte gehouden na het bestellen. De perfecte accu's geleverd voor mijn machine, ook nog eens voor een redelijke prijs. Ik zou er zeker de volgende keer weer accu's kopen.

michel fitters zei op 2017-04-13

gewoon goede snelle levering

johan weeda zei op 2017-04-12

wat ik gevraagd heb heb ik gehad

Ronald Claesen zei op 2017-04-09

Waren niet op stock maar werd op de hoogte gebracht en na enkele dagen zoals beloofd aan huis geleverd dus prima service en werkt prima

gerrit grobben zei op 2017-04-08

Altijd ruimte overlaten voor verbetering

R.M. de Jong zei op 2017-04-08

Makita accu's besteld. Levering was wat vertraagd omdat dit type net even niet op voorraad was.
Bij aflevering paste de accu niet echt lekker in de lader, wel in demachines. Kreeg meteen een retourformulier voor kosteloos retourzenden.
Omdat ik zelf even ben gaan kijken waarom het niet paste was het euvel snel gevonden. Accu's doen het nu perfect.

Vriendleijke mensen, goede prijs, prima service. Kortom: hier kom ik vast nog eens terug!.

Frans van Mil zei op 2017-04-07

zeer snel geleverd.

G. De Graaf zei op 2017-04-06

Snelle levering, goed product!!

P Janssen zei op 2017-04-06

Perfecte levering, goede accu.