Burg. Tenkinkstraat 11
7001ET Doetinchem

Maria De jager beoordeelde op 2019-03-03

Top, snel, goed aangekomen en nette service.

Alieke Markus beoordeelde op 2019-02-25

Snelle service, super goed verpakt!!! Mooi product. Ik ben blij!!!!

Candy Verwey beoordeelde op 2019-02-17

Snelle levering en netjes verpakt! Product is precies zoals is afgebeeld, heel mooi.

Linda de Balbian beoordeelde op 2019-02-10

Mooie schaal, precies als op de site. Super ingepakt :)) en snelle levering !

Laura beoordeelde op 2019-02-01

snelle en nette levering

J.H. Wams-Valkenburg beoordeelde op 2019-01-02

Een kadootje besteld voor familielid. Werd supersnel bezorgd. Zeer goed verpakt. Erg mooie schaal .

Silvie Malinovska beoordeelde op 2018-12-17

Snele levering en goede verpakking. Heel tevreden.

Carlijn beoordeelde op 2018-12-04

Superservice! De aardewerken schaal was stevig ingepakt en was binnen twee werkdagen bezorgd (op een zaterdag!). Niks meer aan doen :)

YMH Bakker beoordeelde op 2018-11-12

al een keer eerder wat gekocht bij Adila, maar ook deze keer prima, via de chat had ik direct contact en ook de bestelling weer prima afgeleverd. ze maakten van 2 bestellingen eentje, zodat er ook maar 1 keer verzendkosten hoefden te worden betaald. Attent!
fijne webwinkel.......

Danielle Jansen beoordeelde op 2018-10-31

Goede kwaliteit schalen goede levering goed ingepakt dat het heel blijft onderweg

Anita Hageman beoordeelde op 2018-10-29

Heel erg tevreden, snelle levering, perfect ingepakt.

Inge de Vos beoordeelde op 2018-10-23

Zeer tevreden , pakket zag er goed verpakt uit en de inhoud was precies wat ik er van verwachtte. En pakket was er snel dus bestellen hier is een feestje.

Hanne Dekker beoordeelde op 2018-10-12

Snelle levering en mooie aankoop!

Anoniem beoordeelde op 2018-10-03

Afspraken werden nagekomen.Flexibel met leveren.
Prettig overleg en hele aardige mevrouw die de spullen keurig op tijd kwam brengen.

Yvonne Scherpenisse beoordeelde op 2018-09-22

Snelle levering, goed verpakt

Hildegonde Veel beoordeelde op 2018-09-17

Goed en stevig verzonden.

Hans beoordeelde op 2018-08-16

Prima verwerking van bestelling. Zaten genoeg schuimpjes in de doos voor een vroege kerst maar beter teveel dan te weinig bij breekbaar iets.

Tilly Van der Kleij beoordeelde op 2018-08-10

Vanaf de chat met een medewerker tot en met de uitstekende verpakking van het gekochte en bezorging top geregeld.

Simone Westerduin beoordeelde op 2018-08-09

Snelle levering top servicd

Rosalie beoordeelde op 2018-07-29

Perfecte service. Toen mijn artikel toch niet aanwezig bleek, werd iets soortgelijks met korting voorgesteld. Heel attent. Snelle levering. Breekbare spullen zeer goed ingepakt. En ze gaan voor me in de gaten houden wanneer het product dat thans niet op voorraad was weer beschikbaar is.