Burg. Tenkinkstraat 11
7001ET Doetinchem

YMH Bakker beoordeelde op 2018-11-12

al een keer eerder wat gekocht bij Adila, maar ook deze keer prima, via de chat had ik direct contact en ook de bestelling weer prima afgeleverd. ze maakten van 2 bestellingen eentje, zodat er ook maar 1 keer verzendkosten hoefden te worden betaald. Attent!
fijne webwinkel.......

Danielle Jansen beoordeelde op 2018-10-31

Goede kwaliteit schalen goede levering goed ingepakt dat het heel blijft onderweg

Anita Hageman beoordeelde op 2018-10-29

Heel erg tevreden, snelle levering, perfect ingepakt.

Inge de Vos beoordeelde op 2018-10-23

Zeer tevreden , pakket zag er goed verpakt uit en de inhoud was precies wat ik er van verwachtte. En pakket was er snel dus bestellen hier is een feestje.

Hanne Dekker beoordeelde op 2018-10-12

Snelle levering en mooie aankoop!

Anoniem beoordeelde op 2018-10-03

Afspraken werden nagekomen.Flexibel met leveren.
Prettig overleg en hele aardige mevrouw die de spullen keurig op tijd kwam brengen.

Yvonne Scherpenisse beoordeelde op 2018-09-22

Snelle levering, goed verpakt

Hildegonde Veel beoordeelde op 2018-09-17

Goed en stevig verzonden.

Hans beoordeelde op 2018-08-16

Prima verwerking van bestelling. Zaten genoeg schuimpjes in de doos voor een vroege kerst maar beter teveel dan te weinig bij breekbaar iets.

Tilly Van der Kleij beoordeelde op 2018-08-10

Vanaf de chat met een medewerker tot en met de uitstekende verpakking van het gekochte en bezorging top geregeld.

Simone Westerduin beoordeelde op 2018-08-09

Snelle levering top servicd

Rosalie beoordeelde op 2018-07-29

Perfecte service. Toen mijn artikel toch niet aanwezig bleek, werd iets soortgelijks met korting voorgesteld. Heel attent. Snelle levering. Breekbare spullen zeer goed ingepakt. En ze gaan voor me in de gaten houden wanneer het product dat thans niet op voorraad was weer beschikbaar is.

Ankie Postma beoordeelde op 2018-07-17

sympathieke communicatie, goede verpakking.

Mariska Schulz beoordeelde op 2018-07-16

Prima levering! En mooi product

Dikdik Van den berg beoordeelde op 2018-07-10

Prima gereheld.

Charlotte van Hellemondt beoordeelde op 2018-06-28

Snelle levering, mooi product!

Lyda Broersen van Veen beoordeelde op 2018-06-05

Prima voldoet aan wat het beloofd

Patricia Vriend de beoordeelde op 2018-06-04

Snel geleverd en het product voldoed aan mijn verwachting!

Marc de Wit beoordeelde op 2018-06-01

Mooie Mexicaanse klei bbq besteld.
Snel geleverd en goed verpakt en dus heel aangekomen.
Perfect ding en prachtig om te zien.

Mark Eikema beoordeelde op 2018-05-30

Goeie service.