Nullanderstraat 140
6461 GE Kerkrade

Hans & Pamela beoordeelde op 2019-04-29

Snel geleverd en super service na verkeerde bestelling van de bijbehorende bevestigingsmateriaal spullen.
Zeer mooi product geleverd.

Jeroen Struijk beoordeelde op 2019-03-21

Zeer goed geholpen. Per ongeluk een dubbele bestelling gemaakt. Ik werd de eerst volgende gebeld over deze fout . Gelukkig maar 1x gemaakt en teveel betaalde geld direct terug betaald. Mooie naamplaat en snelle levering

Loek Laudy beoordeelde op 2017-10-03

Top kwaliteit en Quick service!

Voor een fototentoonstelling drie 60x40 zwart/wit (mat) en een kleurafdruk glanzend 80x60 allen op aluminium laten afdrukken.

Zeer contrastrijke zwart/wit printen en een stralende imponerende kleurenafdruk.
Het ophangframe is solide en zeer gebruiksvriendelijk. Het verpakkingsmateriaal voor het verzenden van de afdrukken is ook zeer degelijk.

Zeer veel positieve reacties ontvangen van bezoekers van de fototentoonstelling.

Ik kan proprint online dan ook iedereen van harte aanbevelen!

Paul en Ingrid beoordeelde op 2017-08-31

We hebben twee afdrukken laten maken op HD aluminium hoogglans in 30*40cm en 40*60cm formaat. De afdrukken zijn briljant, de kleuren komen optimaal uit door de speciale verwerkingsmethode. Proprint online maakt gebruik van massief aluminium panelen, de kwaliteit straalt er vanaf. We hebben nog nooit zo'n mooie afdrukken gehad! Tevens zijn ze eenvoudig op te hangen door het geïntegreerde frame aan de achterkant. Hartelijk bedankt voor de goede en zeer snelle service.

Pieter beoordeelde op 2017-08-15

De bestelling is volgens afspraak in behandeling genomen en prima verwerkt. De ingezonden foto ziet er perfect uit, zoals op mijn beeldscherm.Het materiaal is prachtig strak en heeft een stevig frame rondom met handig verstelbaar bevestigingspunt.Een blikvanger in de kamer! Een aanrader voor iedereen die een prachtige afdruk op aluminium wil hebben.