Scheepmakerstraat 2
2984 BE Ridderkerk

Boets beoordeelde op 2018-07-18

Snelle levering,top materiaal(goten airco)

Paul Theelen beoordeelde op 2018-07-18

Goede prijs, snelle levering.

de Groot beoordeelde op 2018-07-18

top

Noordsij beoordeelde op 2018-07-14

Knight beoordeelde op 2018-07-14

Pieter beoordeelde op 2018-07-14

Vakkundig, werken erg netjes, behulpzaam, stipt. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben erg tevreden.
Pieter, Bussum

Vlessert beoordeelde op 2018-07-13

Super gaat er iets niet goed wordt het opgelost.

Reactie van Aircosuper Klimaattechniek B.V.:
Dank voor uw reactie. Zojuist telefonisch contact met u opgenomen, er wordt gewerkt aan de oplossing van onze interne fout.
Excuses voor dit ongemak.

leise beoordeelde op 2018-07-11

Goed contact en snelle levering

Hirsch beoordeelde op 2018-07-11

snelle levering !!

Cornelis beoordeelde op 2018-07-11

Duidelijke keuzes via site. Snelle levering middels track & trace . Top

de Borst beoordeelde op 2018-07-11

De bestelling is keurig en snel geleverd

VAN HERREWEGHE beoordeelde op 2018-07-11

Tevreden , snelle levering

Lajko beoordeelde op 2018-07-06

Ezeddini beoordeelde op 2018-07-06

Super snel bezorgd en goed verpakt dank u wel

Moerenhout beoordeelde op 2018-07-05

Zeer snelle en correcte service

Muurling beoordeelde op 2018-07-01

Zeer tevreden over de producten alleen ging de bezorging een beetje vreemd er lag een briefje door de bus dat het pakje op nr 26 lag ten eerste vrij ver van nr 11 af en uiteindelijk bleek hij op nr 30 te liggen nogmaals zeer tevreden over de producten minder over de bezorging

Dalhuisen beoordeelde op 2018-07-01

Van Hollebeke beoordeelde op 2018-06-29

hofmeijer beoordeelde op 2018-06-24

Netjes en snel afgeleverd, goed product en nette prijs.

Meibergen beoordeelde op 2018-06-19

Tevreden. Goede webshop, kwaliteit van producten die ik tot dusver gezien heb zijn goed, maar de 24 uurs belofte is absoluut niet zo. Het kan zijn dat ze het inpakken en verzenden binnen 24 uur, maar de bezorging heeft bij mij 4 dagen geduurd. Dus adverteren dat het 24 uur levering is, is misleidend. Aircosuper pakt het in binnen 24 uur, maar bezorgtijd van GLS kan (mits alles op voorraad is) zeker 3-4 werkdagen duren.

Reactie van Aircosuper Klimaattechniek B.V.:
Hartelijk dank voor uw feedback. Spijtig om te vernemen dat u zich met de bezorgtijden misleid voelt. Ik heb uw bestelling nagekeken, hier zaten zowel producten bij die binnen 24 uur door ons verzonden worden, als zowel 2 meter lengte producten die zoals vermeld op onze website binnen 1 tot 3 werkdagen verstuurd worden. Wij kiezen bij een bestelling van een lengte pakket altijd om de overige producten hier bij te voegen en zijn na het verpakken en versturen helaas afhankelijk van onze bezorgdienst. Zodoende dat u naar uw mening te lang heeft moeten wachten op uw bestelling.
Uw kritiek nemen wij ter harte en zullen dit, bij de lengte pakketten, nog duidelijker gaan vermelden.