Scheepmakerstraat 2

snelle en correcte levering

Merks beoordeelde op 2019-05-21

snelle levering

janssen beoordeelde op 2019-05-20

goed contact van waar het artikel precies is. en een snelle en goed verpakte levering.

Ydens beoordeelde op 2019-05-20

Krooneman beoordeelde op 2019-05-17

Snel en correct geleverd!!

riessen van beoordeelde op 2019-05-13

heel tevreden snel geleverd

te Loo beoordeelde op 2019-05-13

Top bedrijf.

Keur beoordeelde op 2019-05-13

van Burik beoordeelde op 2019-05-13

Snel geregeld en bezorgd

S. V. beoordeelde op 2019-05-07

In een woord Uitstekend! Heel tevreden op Aircosuper Klimaattechniek B.V., behalve het goede assortiment en snelle levering, vond ik de klantenservice voorbeeldig!, ik ben er heel goed geholpen door hun, zelf op weekends kwam een mail binnen met hun advies, een aanrader!!!

Van Den hooven beoordeelde op 2019-05-06

Snelle correcte levering en het volgen van je bestelling

Hansen beoordeelde op 2019-05-03

Dolle beoordeelde op 2019-04-30

Correcte afhandeling ,ook na bestellen verkeerd artikel ,word zonder probleem zeer snel gecorrigeerd en ook financiëel afgehandeld .chapaou !!!

Marleen Wierinckx beoordeelde op 2019-04-24

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering, prima materiaal.

Visser beoordeelde op 2019-04-23

Uitstekende webwinkel, niks op aan te merken.
Wat wel dubieus is, airco super service weigert zelf aangelegde instalaties in bedrijf te stellen omdat ze naar eigen zeggen het risico te groot vinden.

Reactie van Aircosuper Klimaattechniek B.V.:
Hartelijk dank voor uw reactie.
Begrijpelijk dat u het dubieus vindt, dat door klanten of derde aangelegde koelleidingen of installaties, niet door ons in bedrijf in werking worden gesteld. Wij zijn hier mee gestopt, daar wij in het verleden hier teveel slechte ervaringen mee hebben gehad. Wij zijn een bedrijf dat service en garantie belangrijk vindt, de afterservice liep helaas de spuigaten uit. In enkel gevallen was de koelleiding of airco niet correct/cq beschadigd door klant of derde geplaatst, dit is niet altijd direct zichtbaar.
Met gevolg hoge financiele schade op onze arbeidsuren en materialen, zodoende onze beslissing hierin.
Hopende op uw begrip.

Hennissen Stefan beoordeelde op 2019-04-22

Zeer ruim aanbod van de meest nodige producten voor een airco zelf te installeren. De levering naar België was super snel (1 dag).

Verkleij beoordeelde op 2019-04-18

Levering snel en conform bestelling. Jammer dat de bouwtekening slechts een halve kopie was. Montage is geen rocket science, maar wel slordig.

Reactie van Aircosuper Klimaattechniek B.V.:
Hartelijk dank voor uw reactie.
Het is zeker slordig als u een halve bouwtekening in het afgesloten pakket vindt.
Wij zullen dit gaan nakijken en actie ondernemen om dit in de toekomst te voorkomen.

Nieuwenhof beoordeelde op 2019-04-18

Maas beoordeelde op 2019-04-16