Marssteden 148b
7547TD Enschede
0541 - 820 902

A. Arends beoordeelde op 2019-05-23

Snelle service m.b.t. offerte en planning. In een tijdsbestek van 2 dagen maar liefst 8 airco's geïnstalleerd, zodat we direct operationeel konden blijven. En ook fijn, ze ruimen de overgebleven materiaal netjes op, nemen het mee en maken de ruimtes direct schoon. Kortom professioneel.

Joop beoordeelde op 2019-04-30

SUPER BEDRIJF, SNEL GELEVERD ALLES TOP!!

W.e wallinga beoordeelde op 2019-04-24

wij zeer tevreden over het advies van klammer @smart-technics.nl.zowel,advies en bestelling en levering.gevraagd omdat wij in het centrum van enschede wonen,dat de airco zo weinig mogelijk geluid maakt buiten .nou dat is gelukt.zo wel binnen als ook buiten.wij Ed en marten raden het bedrijf graag bij u aan.opruimen .....dozen ertc zijn nemen alles mee.top

Tom beoordeelde op 2019-04-18

Heel erg tevreden over de airco, het contact met de mensen en hoe keurig alles is verlopen. Aanrader!

Jason beoordeelde op 2019-04-17

Snel en netjes thuis bezorgd, montage heeft een kennis van mij gedaan

Ronald van der Veen beoordeelde op 2019-04-17

O wat was het aldoor warm in huis ! Eerst een airco met slang gekocht ergens maar dit is echt een hele slechte oplossing. Dweilen met de kraan open ...

Op internet verschillende partijen aangeschreven en de goedkoopste bleek Stefan te zijn. Niet alleen de goedkoopste maar ook degene die nog eens een super gave unit airco aanbood die elders een aantal honderd euro s duurder zijn.

Het contact, het meedenken, service gerichtheid, keurig netjes werken, de knowledge die ze hebben is super fijn. Ik hou van mensen die enthousiast zijn, gepassioneerd en goed willen zijn in hetgeen wat ze doen.

Ik zou dan ook iedereen die opzoek is naar een top airco aanraden om eens met Stefan te bellen. Dan kun je wellicht net als ons op korte termijn genieten van een heerlijk klimaat tijdens de steeds warmer wordende zomers in Nederland.

Ik slaap super goed en heb zomers zoveel meer energie vergeleken met toen ik de airco nog niet had. Super bedankt voor alles !

O.T beoordeelde op 2019-04-17

Heel tevreden over deze firma. 3 airco’s laten plaatsen. 2 op lastige plekken. Professioneel en altijd bereid om in oplossingen te denken. Zeer klantvriendelijk. Ik beveel hen iedereen aan.

Henk beoordeelde op 2019-03-04

Snel geleverd en ook goede klantenservice, als ik nog een keer iets nodig heb zien jullie me terug!

André beoordeelde op 2019-02-28

Afgelopen weekend een airco besteld, dinsdagochtend waren de bezorgers er al! prima webshop en houd zich aan de afspraken.