De hofstede 91

Mark Nas beoordeelde op 2019-05-25

Danny Rooderkerk beoordeelde op 2019-05-19

Robin Bode beoordeelde op 2019-04-15

Conan Van lienden beoordeelde op 2019-04-15

Perfecte bbs voor de sniper

Reactie van Airsoft-Munitie.nl:
Bedankt voor het achterhalen van je beoordeling. Tot de volgende bestelling.

Marciano Wolf beoordeelde op 2019-03-28

Menno van der Meij beoordeelde op 2019-03-17

Tiemo van Bruggen beoordeelde op 2019-03-11

Christian Nueboer beoordeelde op 2019-03-05

Dezelfde dag nog verzonden! Kwam keurig verpakt de volgende dag binnen, complimenten!

Reactie van Airsoft-Munitie.nl:
Bedankt voor uw feedback. Dit geeft ons extra energie om net elke keer dat stapje extra te doen!

thijs nijhof beoordeelde op 2019-03-01

Snel geleverd, goed verpakt. Top service. Volgende keer weer bestellen

Marco Derksen beoordeelde op 2019-02-24

Stefan de Vos beoordeelde op 2019-02-09

Heel tevreden, mooie webshop en goed aanbod, zeker een aanrader voor een volgende keer

Paul Barwasser beoordeelde op 2019-02-02

Snelle en goede service en goed verpakt

Reactie van Airsoft-Munitie.nl:
Bedankt voor het achterlaten van de beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel plezier met u bestelling en tot de volgende keer.

Met vriendelijke groet

Ronny Kanninga beoordeelde op 2019-01-28

Super tevreden.
Snelle levering en goed verpakt.
Tevens een duidelijke terugkoppeling na aanleiding van mijn vragen omtrent de levering.
En niet geheel onbelangrijk ze hadden de BB’s die ik nodig had wel op voorraad.
Kortom ik heb mijn adresje gevonden.

Met vriendelijke groet

Frank Brons beoordeelde op 2019-01-23

Goed en snel geleverd

Reactie van Airsoft-Munitie.nl:
Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Tot de volgende keer.

Marinus ten Have beoordeelde op 2018-12-31

netjes verpakt en verstuurd.
Ook het bestelde product voldoet zeer goed.
Echter Postnl maakte er een zooitje van, via track en trace zag ik dat het pakket geleverd was had echter niets ontvangen. Na een dag mailen bleek dat het pakketje op een verkeerd adres was afgeleverd in een ander wijk.

Reactie van Airsoft-Munitie.nl:
Bedankt voor de beoordeling! Vervelend om te horen dat PostNL niet aan je verwachting heeft voldaan. Mocht dit de volgende keer weer gebeuren neem dan gerust contact met ons op. Tot de volgende bestelling :)

Joel Kleijngeld beoordeelde op 2018-12-15

Perry Gooijers beoordeelde op 2018-12-07

Super snel geleverd en goed verpakt

Vincent Schmidt beoordeelde op 2018-11-27

Luuk Spoor beoordeelde op 2018-11-26

Erg tevreden over het aanbod en de snelle levering! Bestelling was al binnen één dag in huis.

Tonny Baars beoordeelde op 2018-11-19