Penningweg 112B

Mystery shopper

Lees
waarom

Joyce beoordeelde op 2018-06-11

Goede producten voor een goede prijs. De bezorging duurde iets langer dan ik had verwacht, maar het product was wel binnen 7 dagen geleverd.

Dany Moura beoordeelde op 2018-06-03

got no tracking and took almost 2 weeks..

Jan Buisman beoordeelde op 2018-06-02

Goede service en goede producten voor een mooie prijs
Erg aardige mensen.

Melvin Altman beoordeelde op 2018-04-19

Correcte en professionele behandeling en snelle levering. Na wat vertragingen (overmacht) toch alles goed binnen gekregen.
-M-

martijn groen beoordeelde op 2018-04-12

Votte levering met een kwaliteits garantie gewoon top

Rik van Leeuwen beoordeelde op 2018-04-12

De levering liet wat op zich wachten i.v.m. uitverkochte patches. Na contact andere patches uitgekozen en zelfs foto's van de patches op m'n nieuwe gear toegezonden gekregen om te kiezen. Behulpzaam, klantvriendelijk en wat leuke kleinigheidjes in de doos.

Hans Koppes beoordeelde op 2018-04-12

Niet een hele snelle levering. Product was kennelijk niet op voorraad. Duurde 2 weken. Producten zijn goed.

Dilan Weerman beoordeelde op 2018-04-12

Goede snelle verzending

Daan Van Overbeek beoordeelde op 2018-04-12

Joey Van enkhuizen beoordeelde op 2018-04-12

Goed verpakt geen beschadigingen en snel geleverd

Patrick de Wit beoordeelde op 2018-03-01

Goed telefonisch advies, snel geleverd. En zu kunnen het zelfs meenemen naar een evenement als hun daar heen gaan

Lesley Wever beoordeelde op 2018-02-25

Super klant vriendelijk en behulpzaam

Lesley Wever beoordeelde op 2018-02-09

Zeer professionele winkel met mensen die weten waar ze over praten.
Ook met problemen van je replica wordt je hier zeer goed geholpen

Joep zandbergen beoordeelde op 2018-02-02

Erg tevreden, word goed geholpen ookal weet ik zelf dat ik soms een lastige klant ben. Veel geduld voor nieuwe airsofters en erg vriendelijk!

Pascal Rijs beoordeelde op 2017-11-11

Top service

Mark de Jong beoordeelde op 2017-10-13

Vlot, snel en ik ging naar dezelfde skirm als mijn contact persoon en was er de mogelijkheid om daar alles op de dag zelf nog te ontvangen

Anoniem beoordeelde op 2017-09-14

Rachelle beoordeelde op 2017-08-26

Goede ervaringen met deze winkel, online bestellen en ophalen in de winkel is ook mogelijk en gezellige verkoper.

Corne kieft beoordeelde op 2017-08-09

Goeie service !!!