De Trompet 1540
1967DB Heemskerk

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 10,0

Kees beoordeelde op 2019-06-11

Er was een defect aan enkel de rookmelders van het systeem. Er werd gelijk een nieuwe gestuurd en gevraagd om een duidelijke omschrijving van het probleem. Deze omschrijving werd dan weer doorgestuurd zodat dit soort fouten in de toekomst voorkomen konden worden. Geweldige service, waarbij ook doorgedacht wordt over de toekomst dus.

Laziza Tielen beoordeelde op 2019-06-10

Goede systemen en prettige installateur. Goede informatie gekregen.

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
We hebben uw installatie met veel plezier gedaan en wensen u een heerlijk en veilig woongenot!

D. Zeijpveld beoordeelde op 2019-06-10

Geweldig en gebruiksvriendelijk professioneel alarmsysteem welke je zelf kunt installeren. Ziet er mooi uit. Snelle en behulpzame klantenservice. Geen dure contracten. Ook goede service voor installatievragen. Echte aanrader.

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Wat leuk dat u net zo enthousiast bent en bedankt voor uw aankoop!

JP Muys beoordeelde op 2019-06-09

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Dankjewel voor de review en uw aankoop!

Thijs de Graaf beoordeelde op 2019-06-03

Fantastisch systeem. Klasse 2 draadloos. Installatie erg gemakkelijk en ziet er ook nog fraai vormgegeven uit. Zeker een aanrader.

Dankjewel Thijs!

Jorge Torrado Seixas beoordeelde op 2019-06-01

Bedankt voor uw review!

Arthur Maessen beoordeelde op 2019-06-01

Mooie vormgeving, makkelijk te installeren zelfs voor leek.

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Zo hoort het ook te zijn, bedankt voor de review!

Tim beoordeelde op 2019-05-27

Snelle levering, prima uitleg telefonisch

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Graag gedaan Tim en bedankt voor het vertrouwen in ons alarmsysteem!

Jos van Hattum beoordeelde op 2019-05-25

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Bedankt voor de 5 sterren en uw aankoop!

Toine Straathof beoordeelde op 2019-05-25

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Toine wederom bedankt voor jouw aankoop!

Maikel Rops beoordeelde op 2019-05-21

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Dankjewel voor de beoordeling en bedankt voor het vertrouwen in het Ajax Alarmsysteem!

Wouter Vessies beoordeelde op 2019-05-21

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Dankjewel voor de positieve beoordeling Wouter en veel plezier met het nieuwe alarmsysteem!

Pieter Schadee beoordeelde op 2019-05-18

Goed materiaal, uitstekende service

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
We doen ons best Pieter, bedankt voor de review!

Marcel beoordeelde op 2019-05-18

Snelle en accurate verzending!

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Dankjewel voor jouw review Marcel en veel plezier met het nieuwe alarmsysteem!

janneke Oostendorp beoordeelde op 2019-05-18

Ook even gebeld , direct een vriendelijke man aan de lijn voor uitleg .

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Wij hadden ook een vriendelijk mevrouw aan de lijn, bedankt voor uw review en aankoop!

Stefan Hokke beoordeelde op 2019-05-16

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Stefan bedank voor de positieve review!

Pieter Visser beoordeelde op 2019-05-14

Sinds enkele weken in bezit van systeem en onlangs nog wat uitgebreid. Kan dit systeem en deze zaak iedereen aanraden! Peter, bedankt voor je deskundig advies en geweldige service!

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Graag gedaan Pieter en veel plezier met het nieuwe Ajax Alarmsysteem!

Joeri Van Dousselaere beoordeelde op 2019-05-14

F.R.van Eek beoordeelde op 2019-05-13

Eigenlijk schrijf ik niet vaak een beoordeling, maar voor Ajax Alarmsysteem wil dat zeker wel doen. Zowel voor deze leverancier en als voor het systeem zelf. Wij zijn er zeer tevreden over, met name de eenvoudige installatie en het gebruiksgemak. Het alarmsysteem is modern vorm gegeven en echt van deze tijd. Alles is via een app te bedienen, in te stellen en uit te breiden. Dit heeft geleid tot direct een tweede bestelling. Met deze levering ging er wat mis, maar ook dit heeft Ajax Alarmsysteem weer professioneel opgelost. Goede service van een Top product.

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Dankjewel voor deze positieve review en veel plezier met uw nieuwe Ajax Alarmsysteem met rookmelders :)

Martijn de Witte beoordeelde op 2019-05-06

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Dankjewel Martijn en veel plezier met uw nieuwe Ajax Alarmsysteem!