De Trompet 1540

Google Plus/Places - 10,0

Emiel Meendering beoordeelde op 2019-04-23

Keurig afgehandeld.

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Dankjewel Emiel, we zijn je graag van dienst.

Khalid Abrahoun beoordeelde op 2019-04-19

Top service. Neemt rustig de tijd om je alles uit te leggen en kijkt echt naar wat je nodig hebt en niet het duurste wat hij je kan verkopen

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Graag gedaan Khalid, we geven de klant graag extra aandacht en uitleg.

C.C. Bakker beoordeelde op 2019-04-18

Correcte en snelle levering met de noodzakelijke informatie over de aflevering.

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Bedankt voor de bestelling, jammer van de 4 sterren voor de klantenservice en dat na onze telefonische contact en uitleg over het systeem. Maar nog steeds goed voldoende...

wendy ter Wal beoordeelde op 2019-04-18

Prima service (mail contact) en snelle en juiste levering ontvangen.

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Bedankt voor de bestelling en fijn dat jullie tevreden zijn!

Dick H. beoordeelde op 2019-04-18

Ik ben zeer tevreden over het geleverde systeem. De service van Secures is perfect. Tijdens de installatie een klein probleem gehad wat (in de avonduren) middels telefoon en remote assistentie direct is opgelost.

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
En dat tijdens Juventus - Ajax :) Graag gedaan Dick en bedankt voor de aankoop!

Henk Wannet beoordeelde op 2019-04-14

Erg tevreden, maatwerk geleverd door de installateur. Ter plekke nog melders veranderd en toegevoegd. Systeem werkt prima. Huisdieren veroorzaken geen vals alarm. Erg makkelijk te bedienen met fantastische app.

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Leuk om zo'n positieve beoordeling te ontvangen, we hebben uw beveiligingsopdracht met veel plezier uitgevoerd!

Khalid Abrahoun beoordeelde op 2019-04-12

Dankjewel Khalid

Ron Bouwman beoordeelde op 2019-04-05

Kennis van zaken en prima producten

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Dankjewel Ron en veel plezier met het nieuwe alarmsysteem!

Xavier Op de Laak beoordeelde op 2019-04-04

Dankjewel!

Remco beoordeelde op 2019-04-01

Ik had een vraag over installeren van mijn Dahua camera in de Ajax Hub.
Via de chat had ik binnen een minuut contact met Peter en uiteindelijk was het binnen 5 minuten geregeld. Het kon korter als ik geen typefout had gemaakt :-)
Bedankt Peter, super service! 5 sterren meer dan waard!

Assortiment

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Dankjewel Remco voor je positieve feedback en veel plezier met het nieuwe systeem!

Hendrik beoordeelde op 2019-03-28

Heel tevreden, werd razendsnel binnen 1 dag geleverd! Het systeem werkt fantastisch, mede dankzij de tips die ik heb gehad voor de keuze en projectie van de juiste melders. Je kunt merken dat er enorm veel expertise in huis is, waar vind je dat? Ook geweldige after Sales, Chapeau!!

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Graag gedaan Hendrik en heel veel plezier van het nieuwe Ajax Alarmsysteem!