De Trompet 1540
1967DB Heemskerk

Google Plus/Places - 10,0

P van Baaren beoordeelde op 2019-08-12

Zeer tevreden over de aankoop van een alarmsysteem, ik ben in de showroom geweest en Peter heeft alle tijd genomen om alles twee keer uit te leggen. Wat achteraf niet nodig bleek te zijn. Het monteren en instellen via de volledig Nederlandse app is eenvoudig. Een week later nog wat informatie via de telefoon gevraagd en wederom heeft Peter mij uitstekend geholpen.

Jan Prinsen beoordeelde op 2019-08-10

Pim Zandee beoordeelde op 2019-08-08

Olav Kerstens beoordeelde op 2019-08-06

Snelle levering van een uitstekend, zelf goed te installeren, alarmeringssystem

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Leuk om te lezen Olav! Veel plezier met het nieuwe alarmsysteem.

Veronique Driedonks beoordeelde op 2019-08-06

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Dankjewel voor de positieve review!

kevin schippers beoordeelde op 2019-08-06

Top geregeld

Dankjewel Kevin!

Kurt Koevoets beoordeelde op 2019-08-05

Peter nam vanaf het begin de tijd om onze vragen via internet te beantwoorden. Ter plekke in de showroom nog een heldere uitleg gekregen en een eerlijk adviesgesprek over wat wel en niet nodig is. Samen de order samengesteld obv mijn situatie thuis en nog aanwijzingen gekregen voor de installatie. Uitstekende ervaring!

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Kurt super bedankt voor jouw review en het vertrouwen in Ajax Alarmsysteem. Veel plezier met het systeem op maat!

Jelmer Kranenburg beoordeelde op 2019-08-03

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Bedankt voor de review, jammer dat we geen 5 sterren hebben gekregen. Het moet dus beter :)

David beoordeelde op 2019-08-01

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden.

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Dankjewel David voor de bestelling en de positieve review!

Hein beoordeelde op 2019-07-29

Goed geadviseerd, alle vragen beantwoord

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Graag gedaan Hein, bedankt voor de bestelling en het vertrouwen!

Lodi van der Weerden beoordeelde op 2019-07-27

Snelle service. Bedrijf geeft korting. Mondeling probleem voorgelegd, meteen antwoord.

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Dankjewel voor de positieve review en veel plezier met het alarmsysteem!

G Mastenbroek beoordeelde op 2019-07-26

Super fijn systeem, makkelijk te installeren via de app van Ajax, eenvoudig te bedienen en veel instellingsniveau mogelijkheden.

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Dankjewel voor de positieve review!

C.W. van der Wal beoordeelde op 2019-07-23

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Bedankt voor de review, wat moeten we doen voor de 5e ster?

Jan Smulders beoordeelde op 2019-07-14

Woensdagavond besteld, vrijdagmorgen in huis, snelle en correcte levering. Zaterdag alarmstysteem aangesloten conform handleiding en alles werkt perfect. Ga de komende tijd mijn alarmsysteem uitbreiden.

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Jan bedankt voor de review en aankoop van het Ajax Alarmsysteem!

ham dekkers beoordeelde op 2019-07-14

super geregeld !!!

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Bedankt Ham voor jouw orders en de positieve beoordeling!

Wouter Sturkenboom beoordeelde op 2019-07-13

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
5 sterren, helemaal goed Wouter! Bedankt voor de review en aankoop van het Ajax Alarmsysteem!

Frank Boskeljon beoordeelde op 2019-07-12

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Dankjewel voor de positieve review Frank!

Hannes van Raaij beoordeelde op 2019-07-11

top geregeld allemaal

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
We hebben de installatie van het Ajax Alarmsysteem met de uiterste precisie voor u verzorgd, we wensen jullie veel plezier in de nieuwe woning!

G. Di Nola beoordeelde op 2019-07-08

Uitstekend en hulpzaam klantenservice. Zeer snelle levering. Aanrader.

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
We doen altijd onze uiterste best om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn, dankjewel voor de bestelling en positieve review!

Auke Roggeveen beoordeelde op 2019-07-07

Eenvoudig te bestellen, gemakkelijk contact voor advies en snelle keurige levering. En als verrassing nog een mooie korting!!

Reactie van Ajax Alarmsysteem:
Bedankt voor de review Auke!