Boezem 9
3381DJ Giessenburg

Lisette Landzaad beoordeelde op 2018-11-08

Goed op de hoogte gehouden over de stand van de bestelling

Joke Vermeer beoordeelde op 2018-09-19

Bijzonder tevreden!! Goeie service met een persoonlijke noot!
Dank je wel AlexiešŸ‘

Rian Berendsen beoordeelde op 2018-09-04

Fijne bestelling! Extra leuke bestelling/verassing door het persoonlijke kaartje erbij.

Leonie Valkenburg beoordeelde op 2018-08-31

Goede en persoonlijke service. Ik had een vraag over de levering en had al heel snel antwoord.
Het handgeschreven kaartje bij mijn aankoop vond ik ook erg leuk. En binnen 2 dagen had ik het bestelde netjes verpakt binnen.

Marrit Fennema beoordeelde op 2018-08-27

Snelle levering volgende dag al in huis! En een lief kaartje in het pakketje!

Kirsten Piepers beoordeelde op 2018-08-26

Bestelling op zondag besteld, op dinsdag keurig ingepakt geleverd met een lief persoonlijk berichtje erbij. Ik ben zeer tevreden, het product lag goed beschermd in de verpakking. Mooi product, mooie kwaliteit.

Lisanne beoordeelde op 2018-08-24

Heel tevreden. Had het product twee werkdagen later in huis!

Sandra Boomsma beoordeelde op 2018-08-19

Ik ben heel tevreden..snelle levering!

Marla beoordeelde op 2018-07-21

Ondanks een foutje van DHL wist Alexie mijn bestelling snel te bezorgen! Helaas een fabrieksfoutje aan de tas, maar ik kreeg na melding de volgende dag al een nieuwe tas binnen! Erg vriendelijk en snel!

iris van der weerd beoordeelde op 2018-07-15

Snel geleverd, en leuk persoonlijk kaartje!

amy keijzerq beoordeelde op 2018-06-08

Super snelle en goede service!

dank je wel

Kim Beckers beoordeelde op 2018-06-07

Bestelling volgende dag in huis.