Boezem 9
3381DJ Giessenburg

Marieke de Haan beoordeelde op 2019-06-07

Goed

Jacobine Schouten beoordeelde op 2019-05-03

Te laat geleverd en verkeerde tasje

Nel boender beoordeelde op 2019-04-29

Superblij met mijn aankoop. Snelle levering door prive bekende denk ik. Mooie kwaliteit en het persoonlijk geschreven kaartje is erg leuk. Ga zeker van mijn aankoop genieten en jullie aanbevelen bij andere. TOP!

Anouk van Berkel beoordeelde op 2019-03-18

Ik ben zeer tevreden over het bestelde product. Het voldoet aan alle verwachtingen en was snel bezorgd!

Patricia Hesseling beoordeelde op 2019-03-11

Mooie tas, blij mee

Daniëlle Nijmeijer beoordeelde op 2019-02-15

Snelle levering.
Mooi product. Net zoals op de foto.

Lisa van Wijk beoordeelde op 2019-02-15

Super blij met de tas die ik heb besteld! Zondags besteld woensdag was die al binnen. Netjes ingepakt.... gelijk ingebruik genomen.

dank je wel

Marge Hogendorp beoordeelde op 2019-02-01

inmiddels bericht van u ontvangen! De fout ligt idd bij DHL , hartelijk dank voor uw snelle reactie en feedback !

Marijke Van den Adel beoordeelde op 2019-01-06

Produkt voldoet aan de verwachting en is zoals beschreven op de website. Product was goed verpakt en geleverd.

Lieke van Poppel beoordeelde op 2018-12-27

Uitstekend

Vivian Hafkamp beoordeelde op 2018-12-16

Ophalen bij een afhaalpunt zou ook fijn zijn. Verder zeer tevreden!

Erica Vonck beoordeelde op 2018-11-27

Prima levering, binnen 2 dagen in huis. Keurig verpakt en met persoonlijk kaartje. Top!

Lisette Landzaad beoordeelde op 2018-11-08

Goed op de hoogte gehouden over de stand van de bestelling

Joke Vermeer beoordeelde op 2018-09-19

Bijzonder tevreden!! Goeie service met een persoonlijke noot!
Dank je wel AlexiešŸ‘

Rian Berendsen beoordeelde op 2018-09-04

Fijne bestelling! Extra leuke bestelling/verassing door het persoonlijke kaartje erbij.

Leonie Valkenburg beoordeelde op 2018-08-31

Goede en persoonlijke service. Ik had een vraag over de levering en had al heel snel antwoord.
Het handgeschreven kaartje bij mijn aankoop vond ik ook erg leuk. En binnen 2 dagen had ik het bestelde netjes verpakt binnen.

Marrit Fennema beoordeelde op 2018-08-27

Snelle levering volgende dag al in huis! En een lief kaartje in het pakketje!

Kirsten Piepers beoordeelde op 2018-08-26

Bestelling op zondag besteld, op dinsdag keurig ingepakt geleverd met een lief persoonlijk berichtje erbij. Ik ben zeer tevreden, het product lag goed beschermd in de verpakking. Mooi product, mooie kwaliteit.

Lisanne beoordeelde op 2018-08-24

Heel tevreden. Had het product twee werkdagen later in huis!

Dank je wel

Sandra Boomsma beoordeelde op 2018-08-19

Ik ben heel tevreden..snelle levering!

Dank je wel