Handelsweg 6-E

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,0

Bol.com 311 9,0

Herman Thissen beoordeelde op 2019-04-18

snelle service niet echt duur

Betsie Berens-Hofmans beoordeelde op 2019-04-15

Duidelijke informatie op de website en een snelle levering

G. van Eerten beoordeelde op 2019-04-14

goede zending.
opdruk prima, en goed leesbaar.
pasvorm uitstekend.

Jolanda Bomert beoordeelde op 2019-04-08

Bestelling volgende dag al geleverd. Netjes verpakt.

Fred Petterson beoordeelde op 2019-04-07

Super netjes en snel verzorgd/bezorgd!! Geen stress of alles wel aanwezig is!

Saskia Provily beoordeelde op 2019-04-05

Snelle en juiste levering.

Stef Korver beoordeelde op 2019-04-04

Ik ben zeer tevreden. Het was de eerste keer dat ik iets bij u bestelde. Aflevering was volgens mijn wensen , op tijd en ik
werd continu op de hoogte gehouden over de voortgang van de aflevering. Eenmaal aangekomen : keurig verpakt en de inhoud
voldeed aan mijn verwachtingen.

Martien van de Velde beoordeelde op 2019-04-03

Persoonlijke service en een bedrijf wat met je meedenkt

Eli Vos beoordeelde op 2019-04-03

Duidelijke website + vlotte bezoriging.

Duco Verhage beoordeelde op 2019-04-02

Binnen anderhalf uur na bestellen goederen kunnen afhalen.

Top service !

Richard Bunicich beoordeelde op 2019-03-30

Tevreden, klantenservice is vriendelijk en behulpzaam en denkt mee. Prijzen zijn ook goed in vergelijking met andere aanbieders.

Johan Linskens beoordeelde op 2019-03-28

Vlotte levering wel soms niet volledig duidelijk bij het plaatsen van de bestelling om producten terug te vinden

Harm Bierling beoordeelde op 2019-03-23

Zeer tevreden!

Geachte heer Bierling,

Edith van de Bovenkamp beoordeelde op 2019-03-22

Uitstekend

Geachte mevrouw van de Bovenkamp,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling, fijn dat u tevreden bent! Hopelijk mogen wij u vaker van dienst zijn en wensen u veel succes met uw nieuwe onderneming.

J. van Haren beoordeelde op 2019-03-21

Snellen en goede service voor een goede prijs.

Geachte heer van Haren,

Cristina van der Vlies beoordeelde op 2019-03-11

Goede communicatie, snelle levering, heel efficiënt.

Geachte Mevrouw van der Vlies,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw beoordeling, fijn dat u tevreden bent! Hopelijk mogen wij u vaker van dienst zijn. Wij wensen u een behouden vaart!

Peter Tops beoordeelde op 2019-03-08

Snelle en goede levering.

Geachte heer Tops,

Michel de Wette beoordeelde op 2019-03-08

erg prettig en snel

Geachte klant,

hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat uw onze service als prettig ervaart en de levering snel bij u geleverd vindt!

Wij hopen u spoedig weer in onze webshop te mogen verwelkomen!

John Engelen beoordeelde op 2019-02-25

Prima assortiment, lage leveringskosten en deskundige klantenservice. Louter positieve ervaringen met deze webwinkel.

Geachte heer Engelen,

hartelijk dank voor uw compliment over de deskundigheid van onze klantenservice.

Wij hopen u weer spoedig te mogen begroeten in onze webshop en mocht u nog aanvullende vragen hebben horen wij dat graag!

Frits Weder beoordeelde op 2019-02-23

Super gekregen binnen 2 werkdagen.

Reactie van All-in Preventie:
Hartelijk dank voor uw beoordeling!
U had 2 producten besteld die een levertijd hebben van 1 tot 3 werkdagen.
Dit komt omdat verzamelplaatsborden niet met de pakketdienst meegaan.

Wij hopen u spoedig weer opnieuw in onze webshop te mogen begroeten!