Staringwende 15
2182 PK Hillegom
KvK 61910392

Lisette Peters beoordeelde op 2019-08-07

Kevin van der Oord beoordeelde op 2019-06-14

Heerlijke espresso koffie als alternatief voor mijn A Modo Mio apparaat, keurig verpakt, netjes op tijd verzonden en geleverd.
Pluim!

Klaas Valk beoordeelde op 2019-06-12

Berco Gielen beoordeelde op 2019-06-03

Snel, goede kwaliteit en niet te duur

Sjors beoordeelde op 2019-01-14

giovanni regelbrugge beoordeelde op 2019-01-14

G. Rienks beoordeelde op 2019-01-13

Volle ronde smaak zonder een wrange nasmaak

Lorette Vermeulen beoordeelde op 2019-01-08

Steeds snelle levering , gaat er per ongeluk iets fout, geven ze deze toe, en doen een extra geschenk bij de bestelling, en dat wordt zeer op prijs gesteld ! ! 150 % tevredenheid + lekkere koffie ! ! ! !

Geertje Koot beoordeelde op 2018-11-19

Berco Gielen beoordeelde op 2018-11-19