Hoogte Kadijk 124c

7,3

Jenniffer Roskam beoordeelde op 2019-08-23

Alles netjes opgelost

Marie-Jean beoordeelde op 2019-08-20

Al veel besteld bij AlleMachines en de laatste tijd is de service en leveringen er veel beter op geworden. Mijn 4 laatste bestellingen waarvan er 1 een dag te laat werd geleverd, maar de anderen waren ruim op tijd. Daarnaast was een jaar geleden bij een order een keer de klem kapot van het kastje. die heb ik toen terug gestuurd, koste veel moeite. Nu is de kwaliteit beter en nog steeds gewoon goedkoop dus zeker goede verbeteringen.

Alessandro Alessia beoordeelde op 2019-08-20

è stato bello, grazie

Danny beoordeelde op 2019-08-20

chille prijs

Anoniem beoordeelde op 2019-08-20

chille prijs

Daniel Thaiger beoordeelde op 2019-08-19

Ich habe heute morgen bestellt und innerhalb von acht Minuten eine E-Mail über die Lieferung erhalten. Die Sendungsverfolgung erfolgte 20 Minuten später. Als ob alles synchron läuft. Wenn alles gut geht, wird mein Paket morgen geliefert. Es sagte, es würde 3 Tage dauern, also ist es schneller als ich dachte.

Anonymous Andy beoordeelde op 2019-08-19

We ordered a couple of lamps from Alle Machines. Our company is located in the UK, so we thought it would be a hassle. However, the price was great and the whole delivery with UPS was quite fast. Unfortunately, two lights broke during transport. We received new ones within three days, which was great. Thanks for all the help!

John Janssen beoordeelde op 2019-08-19

Gewoon goed, niks op aan te merken. Was de goedkoopste, klantenservice goed. Product werkt. Top

Gianni beoordeelde op 2019-08-19

Heel tevreden! Maandag besteld en dinsdagavond was deze in huis. Helemaal top.

Anke beoordeelde op 2019-08-06

Kapot item geleverd, besteld via Bol.com. Teruggestuurd, beloofd een nieuwe te sturen, maar vervolgens niks. Niet antwoorden op mail, telefoontjes of bericht van Bol.com en nu na 3 weken werken ze niet meer met Bol.com samen en zeggen ze dat ze het niet op mochten sturen van Bol.com. Vorige week was dit volgens Bol.com nog niet zo.Geld gaat nu pas teruggestort worden en heb na een maand dus nog niks. Bedrijf neemt zijn verantwoordelijkheid niet!

Erik beoordeelde op 2019-06-29

Item besteld, website gaf aan dat het op voorraad was. Zou binnen 24 uur geleverd worden. U raad het al, nog niets gehad. Inmiddels ruim 2,5 dagen verder, contact via mail: geen reactie, via messenger: idem. 2 Keer telefonisch contact, het zou uitgezocht worden en ik zou teruggebeld of gemaild worden. Weer TOTAAL GEEN REACTIE! Er zijn bedrijven waar de aftersales top geregeld is. Helaas is het bij dit bedrijf zo slecht geregeld ( als je belt zeggen ze dat een andere persoon dit moet uitzoeken), dat he gaat denken dat het een beetje frauduleus overkomt....

Ricardo Calumby beoordeelde op 2019-06-18

Impossible to return a product bought at Alle Machines. I called them multiple times and. I one is able to help. They have a return form into their website that doesn’t work.

Kristien Leyssen beoordeelde op 2019-05-16

Op 24 april een bestelling geplaatst en betaald. Op 26 april een bevestiging gekregen dat mijn bestelling naar de transporteur werd gebracht. Sindsdien geen enkel spoor meer van mijn bestelling.
Ondertussen ook reeds 3x contact opgenomen met Alle Machines (telefonisch). Telkens gingen ze het onderzoeken en mij contacteren maar helaas geen enkele reactie op gekregen.
Echt schandalig! Ik hoop dat er zo snel mogelijk schot in de zaak komt, ofwel wil ik graag mijn bestelling ontvangen ofwel wil ik mijn geld terug. Lijkt me niet onlogisch...

D beoordeelde op 2019-04-04

Heb gemaild dat het badje al lek was toen het aan kwam. Geen reactie slechte service

10 april 2019: nog altijd geen retour rapport ontvangen of een mail terug met hoe het opgelost gaat worden.

16 april: naar tevredenheid afgehandeld

Reactie van Alle Machines:
Hi Djuri, zoals jij aangaf (via de mailcorrespondentie die we hebben gehad) heb je dit bericht "Heb gemaild dat het badje al lek was toen het aan kwam" gemaild naar een verkeerd emailadres en niet naar info@allemachines.com. Hier konden we dus niet heel veel aan doen.

Wij hebben gelijk op dit (keurmerk) bericht gereageerd en aangegeven dat we direct retour hebben aangemaakt voor je. Het retourticket met pdf/label voor de gratis retour heeft u 30 minuten later ontvangen op 5-4-19 vanuit info@allemachines.com. Wilt u dat ik deze nogmaals stuur?

Henriëtte van Wijk beoordeelde op 2019-04-04

Tevreden,gelukkig hoefde ik niet te retourneren.Ik zou ook niet weten hoe dit had gemoeten.Er zaten geen formulieren bij met informatie hoe dit zou moeten.Slordig!

Lynsey Wyckmans beoordeelde op 2019-03-07

Aantrekkelijke prijs, snel geleverd! Top.

vafa Rezvani beoordeelde op 2019-03-01

Dinand beoordeelde op 2019-02-23

Heel goed! Mijn zoveelste bestelling al. Dit keer: woensdagavond besteld, vrijdag in huis. Helemaal goed.

Dinand beoordeelde op 2019-01-31

Top!

Mahmutcan beoordeelde op 2018-12-11

Ze zeggen dat ze binnen 24u verzenden, het is al de vijfde dag ik heb nog niks ontvangen. Ik heb alleen mail gekregen met alleen de factuur en geen track en trace code. Na vijfde dag heb ik misschien tien keren gebeld niemand neemt op of niemand die terug belt...