Hoogte Kadijk 124c

7,0

Dinand beoordeelde op 2019-01-31

Top!

Mahmutcan beoordeelde op 2018-12-11

Ze zeggen dat ze binnen 24u verzenden, het is al de vijfde dag ik heb nog niks ontvangen. Ik heb alleen mail gekregen met alleen de factuur en geen track en trace code. Na vijfde dag heb ik misschien tien keren gebeld niemand neemt op of niemand die terug belt...

david noppe beoordeelde op 2018-12-06

Heb tot op heden nog niet ontvangen. En heel moeilijk bereikbaar. Telefonisch zelfs niet

Dinand beoordeelde op 2018-12-06

Binnen 24 geleverd, direct track and trace na bestelling. Medewerker was super behulpzaam bij kiezen van laptop!

Esther Verbong beoordeelde op 2018-12-06

Ik ben zeer ontevreden.
Donderdag extra mijn naaimachine hier besteld zodat ik deze nog op tijd binnen zou hebben voor 5-12. Omdat er stond voor 23.59 besteld volgende dag in huis. Maar ik heb inmiddels nog niets ontvangen. Ik heb 8x gebeld naar het bedrijf en 5 mails gestuurd maar ik krijg geen reactie. Ik ga dus ook zeker een klacht indienen want ik zal wel opgelicht zijn.
Esther 0614642817

Patrick Smitshoek beoordeelde op 2018-12-06

Vervelend dat je niet op de hoogte wordt gehouden over de status nadat de order compleet is. Je ontvangt dus geen mail dat het pakket verzonden is o.i.d.

Janneke Bos beoordeelde op 2018-12-02

Heel tevreden, volgende dag was de machine in huis.

Marc De Lil beoordeelde op 2018-12-02

Graag nog verwittiging bij het versturen van het pakje.

Friso beoordeelde op 2018-11-23

Heel goed! Was volgende dag in huis en netjes ingepakt.

Daan beoordeelde op 2018-11-20

Goede service en snelle levering, wat wil je nog meer?

Karel de Jong beoordeelde op 2018-11-20

Heel tevreden! Ik heb het maandag besteld en had het dinsdag al in huis