Weth Groenewegenstraat 7
2721DV Zoetermeer
085 06 08 650

9,9

Patricia elisa beoordeelde op 2018-10-22

hele goede service en netjes behandeld

Bussen beoordeelde op 2018-09-15

De green machine gekocht. Goedkoper dan bij andere sites. Vragen werden direct beantwoord. Snelle service. Aanrader dus.

Gea beoordeelde op 2018-09-07

Snelle levering, perfecte service en qua prijs stukken goedkoper.
Scheelde 18 euro per step met de Intertoys.
Dat is wel erg veel verschil.

Milou beoordeelde op 2018-08-28

Zeer tevreden! Bestelling op tijd binnen. Heel erg blij met deze stoere fiets.

PS beoordeelde op 2018-08-28

Woensdag jl. had ik in de avond een fiets besteld.. Op de website stond keurig aangegeven voor 14:00 besteld volgende dag in huis.. dus ik uitgerekend dat die vrijdag binnen zou komen, keurig op tijd voor het weekend. Tot mijn spijt werd ik vrijdag gebeld en werd mij verteld dat de fiets om technische redenen niet verstuurd zou kunnen worden en dat ik deze maandag pas geleverd zou krijgen. Hiermee moest ik een klein meisje erg gaan teleurstellen dacht ik al bij mijzelf. Ik werd meerdere keren gebeld door de eigenaar van deze webshop en meerdere mailtjes gehad om alles haarfijn uit gelegd te krijgen en ook nog een korting gekregen! Echt service is over de top perfect! Zo aardig en zo attent! Tot mijn verbazing ging zaterdag de deurbel en werd de fiets ineens bezorgd! Blijer kon je ons niet krijgen! Echt een top service! Ik ga deze webshop zeker aan meerdere mensen aanrader!! Echt een topper! en de fiets....... die is echt prachtig !

De Coster Chris beoordeelde op 2018-08-11

snelle levering , na vergelijking op andere sites ook de betere goedkoop, snel antwoord indien je een vraag hebt , kortom een aanrader!

M. Straver beoordeelde op 2018-07-23

Voor het eerst gekocht bij AlleKinderFietsen.nl uitsteken en zeer betrouwbare Webwinkel. Levering goed verpakt en op tijd geleverd. ## Aanrader##

nico vermeulen beoordeelde op 2018-07-23

goede service als ze het product niet hebben achter elkaar geld terug top 👍

Saskia beoordeelde op 2018-07-21

Prachtige fiets, in het echt nog mooier dan verwacht. Snel geleverd en makkelijk af te monteren, onze zoon is er ontzettend blij mee!

Joan beoordeelde op 2018-07-18

Ik heb een fiets besteld die kwam
Netjes op tijd en onbeschadigd
Er was een haakje over het hoofd gezien van de bagage binder ik heb gelijk opgebeld en het werd gelijk nagestuurd ik heb het binnen een paar dagen keurig ontvangen ... ik ben zeer te vreden over de service en de fiets is ook nog eens supertop!

Y Dorothea beoordeelde op 2018-07-12

Ben heel tevreden..en is makkelijk om in elkaar te zetten

bijzitter beoordeelde op 2018-06-28

goede service.
dhl had storing gehad en hier pakken ze dat goed op en persoonlijk contact gehad en gehouden ivm de bestelling.
zou hier zeker weer een fiets bestellen

paulina lopes beoordeelde op 2018-06-24

Snelle levering en als je vragen hebt wordt je heel beleefd en vriendelijk geholpen Zal deze site zeker aanbevelen

Renate Veen beoordeelde op 2018-06-20

Snelle levering en netjes verpakt

Lex Van Hal beoordeelde op 2018-06-18

Snelle levering. Nog sneller dan toegezegd. Alles compleet en goed verpakt. Wat je zelf nog in elkaar moet zetten is relatief eenvoudig.
Beschrijving zou nog iets uitgebreider kunnen. Wij zijn zeer tevreden en ons kleinkind wil alleen nog maar fietsen! Zo blij is ze er mee.