broerhuisstraat 38
2611GD Delft
+31152139661

Ewoud beoordeelde op 2019-08-26

Besteld, dezelfde dag nog een bericht van verzending en de volgende dag in huis. Top!

Bart beoordeelde op 2019-07-30

Een goede dubbele fietstas gekocht voor een mooie prijs. Alleen de doos waarin 'ie geleverd werd was groot genoeg voor, zonder overdrijving, minstens 10 van die tassen. Dit soort luchtvervoer vind ik echt zonde.
Verder was alles prima in orde. Ze hebben en ruim assortiment, mijn artikel werd binnen de op de website vermelde termijn geleverd, en ook de site en bestelprocedure en alles waren verder ok.

Jaap Holweg beoordeelde op 2019-01-31

Prima service - gisteren besteld, vandaag afgeleverd.

Hassing beoordeelde op 2018-09-04

Goed

Hieke v. Waardenburg beoordeelde op 2017-01-21

Heb eerst gebeld met een vraag over een agu product, vriendelijk en goed geholpen, kreeg de bestelling de volgende dag al binnen. Top.

Peter R. beoordeelde op 2017-01-13