Spits 6
9801 RA Zuidhorn
+31594529272

M Tummers beoordeelde op 2018-12-18

Zeer snel (next Day) geleverd!

F.C. Groot de beoordeelde op 2018-11-15

Dik tevreden, adequaat en snel. Top!

H Beens beoordeelde op 2018-10-25

Ik bestelde, dacht ik, UV bestendige olie, maar ontving een bus waarop dit kermerk niet gemeld wordt

Reactie van Allesvoorhout.nl:
Hallo meneer of mevrouw Beens,
Vervelend te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over onze service.
U heeft een blik Habiol olie standaard besteld, dus zonder UV, vandaar ook dat u deze standaard olie gekregen heeft.
Indien u het blik retour stuurt ontvangt u van ons kosteloos een UV 1 literblik!

Lisa de Kat beoordeelde op 2018-10-03

frans willemse beoordeelde op 2018-09-25

Alles was prima in orde!!!!!!!!!!!!!!!!

AM de Klerk beoordeelde op 2018-09-15

Liesbeth van Boxtel beoordeelde op 2018-08-26

Snelle levering. Goed product. PRIMA!

Kenny Dame beoordeelde op 2018-08-25

Snel en netjes verpakt dank

Liesbeth de Bruijn beoordeelde op 2018-08-10

Had zelf bij het bestellen iets niet goed gedaan en werd direct netjes gebeld. Als het leveren ook zo goed gaat dan weer een dikke 10!

Hogere ranking in Google zou wel fijn en zeker op z'n plaats zijn.

Martina Kemme beoordeelde op 2018-08-05

Klantgericht en goede service. Product zelf is ook erg goed. Nu ff de nieuwe kleur uitproberen.

Gitty Groot beoordeelde op 2018-07-22

Bij vragen werd ik meteen gebeld. Goed contact.