Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Eerste Stegge 2
7631 AE Ootmarsum

8,9

KiyOh 26 8,8

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Reif beoordeelde op 2018-01-05

Super slecht, als je bestelling niet geleverd word zegt de klantenservice gewoon mevrouw we geloven u niet en we gaan u niet helpen hiermee! Meest slechte service ooit

Alice beoordeelde op 2017-04-29

Prachtige wijnen. Top levering! Super tevreden!

Jan Dankers beoordeelde op 2017-04-28

Duidelijk, overzichtelijke en mooie site. Bestelling snel bezorgd en goed verpakt dus geen kans op kapotte flessen. Ook goed advies qua smaak en welke wijn bij mij past. Ga hier zeker vaker bestellen

Gerrianne beoordeelde op 2017-04-19

Duidelijke en overzichtelijke site.
Je wordt goed geholpen om een keuze te maken.

Kim beoordeelde op 2017-04-19

Duidelijke en overzichtelijke website. En de wijnen zijn heerlijk!

Paula beoordeelde op 2017-04-19

Overzichtelijke site en handig in gebruik.
Heerlijke wijnen! Veel positieve reacties op gehad van gasten tijdens een etentje.

Jette beoordeelde op 2017-04-19

Ik was heel benieuwd, wijn via de post...
Maar ik ben enorm tevreden! goed geholpen door de klantenservice en de bestelling heel snel (goed verpakt) in huis! Proost!

Eric beoordeelde op 2017-04-19

Ruim assortiment aan wijn.
Goede levering zonder fouten.

Nessah van het Laar beoordeelde op 2017-04-19

Veel keus uit verschillende soorten wijnen, super! De wijn die ik gekocht heb had een heerlijke ronde en soepele afdronk. Ga deze zeker nogmaals bestellen!

Sarah beoordeelde op 2017-04-19

Gemakkelijk te bestellen en duidelijke informatie