Nijverheidplein 33
6717ET Ede
0318 300 392

Alex Weerheim beoordeelde op 2017-01-03

Snelle levering. Dag later had ik de windwijzer in huis. De windwijzer en houder zaten goed verpakt in een doos.

Annette Kraats beoordeelde op 2016-10-18

Op advies van een collega bezocht ik jullie website. Wat een originele windwijzers! Fijne variatie in prijs, zodat je voor elke gelegenheid wel iets kunt vinden. Het was voor mij de eerste keer dat ik hier iets bestelde ,maar het zal zeker niet de laatste keer zijn! Snelle aflevering. Zeker voor herhaling vatbaar!

Karin van Larenhof beoordeelde op 2016-09-29

goeie kwaliteit, houdt zich in alle weersomstandigheden goed, snelle levering en adequate reactie op mijn speciale wensen. Met hartelijke dank!!

Jeannette van der Lande beoordeelde op 2016-09-28

Heel tevreden. Windwijzer was met 2 dagen bezorgd. Een vraag via de email werd dezelfde dag nog beantwoord.

Karin Dankbaar beoordeelde op 2016-09-26

Prima webshop. Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.
Aanrader!

Peter van Aalst beoordeelde op 2016-09-25

Zondagavond de windwijzer met haan besteld en dinsdagochtend werd deze netjes bezorgd met PostNL. Dankzij de handleiding was het in elkaar zetten van de windwijzer zo gepiept. De windwijzer staat prachtig op onze schuur. Helemaal top dankzij deze webschop.

Leon Timmer beoordeelde op 2016-09-23

Ruime keuze aan windwijzers.
Door de filmpjes konden we een duidelijke keuze maken.
Binnen een week werd de door ons bestelde windwijzer met paard netjes verpakt geleverd via post.nl
Vandaag de windwijzer geplaatst op onze veranda. Hij staat prachtig!

2016