Thijsselaan 121

Lees
waarom

Willem Brekelmans beoordeelde op 2019-03-17

Jose van Ouwerkerk Blom beoordeelde op 2019-03-11

Goede kwaliteit , op tijd bezorgd , tevreden ..

Laura Vd brug-MAGNOLIA beoordeelde op 2019-02-01

Jammer je nier kon volgen maar wel daarvoor qua bezorgkosten betaal de..verder prima nek kussek maar wat hoog als je enkel kunt liggrn ql leery de ervaribf dat na poosje ook weer minder wordt maar nou oordopjes eb oogmasker erbij onzin in mijn ogen maar goed verder al veel kussens van dit merk in mijn bed( ben volledig bedliggende..) jammer wel ze niet bv navulbaar zijn of bij alke maten andere hoezen zíjn maar verder..al blij ze er zijn want veel kussens doen mij juist pijn.

Tineke Aardemsa beoordeelde op 2019-01-26

Prima kwaliteit. Betaalbaar.

Mannie Elsinga beoordeelde op 2019-01-21

De bestelde telefoon werkt niet goed en de gebruiksaanwijzing is moeilijk te lezen. Er staat weinig in de gebruiksaanwijzing, terwijl de vragen blijven. Ik ben niet tevreden over mijn bestelling.
Het antwoordapparaat op het vaste toestel werkt niet en de losse telefoon werkt niet zomaar, is ingewikkeld. Dit had ik niet zo verwacht.

Dag mevrouw Elsinga,
Wij hebben u vandaag even gebeld om te kijken wat de problemen precies zijn. We willen ze graag voor u oplossen! Omdat uw gehoor u even in de steek liet en er even niemand in de buurt was om voor u het telefoongesprek te voeren, hebben we afgesproken op een later moment terug te bellen.

Met hartelijke groet,
Het Allzorg team

Akershoek beoordeelde op 2019-01-07

Er waren wat onvoorziene gebeurtenissen maar dit is goed opgepakt om het probleem op te lossen.
De levering werd ook nog eerder bezorgd dan gedacht, dus super geregeld . Ga zo door.

H.G. Henssen beoordeelde op 2018-12-26

was wel handig geweest als er een duidelijke Nederlandstalige beschrijving bij zou zitten. n zit er alleen een Engelstalige beschrijving bij. verder is de levering goed.

Ed beoordeelde op 2018-12-23

Prima informatievoorziening met betrekking tot bevestiging van de order en vertraging in de levering. Product is wederom van uitstekende kwaliteit, "Nazorg" kan niet beter: een misverstand over communicatie is zeer professioneel en klantvriendelijk opgelost.

Eduard beoordeelde op 2018-11-27

Bezorging op zich ok, maar de verpakking was belachelijk groot. Karton- en plasticverspilling.

Dag Eduard,
Hartelijk dank voor uw opmerking over de verpakking! Wij gaan dit met onze verzendpartner opnemen.

J. Theeuwen beoordeelde op 2018-11-22

Supersnelle levering en ziet er prima uit. Zeer tevreden en dus aan te bevelen!!!!

A.C.B.Corbee beoordeelde op 2018-09-20

er stond een verkeerd huisnummer op de orderbevestiging dus mijn bestelling kwam te laat. en een ander adres opgeven was toen niet meer mogelijk

Reactie van Allzorg.nl:
Dag mevrouw Corbee, Zoals we al telefonisch hebben besproken, het verkeerde huisnummer is op de orderbevestiging terechtgekomen omdat u zelf bij het invoeren van de bestelgegevens een foutief huisnummer heeft ingevoerd.
Ons geautomatiseerde systeem neemt exact over wat u als klant intypt. Deze gegevens worden vervolgens gebruikt om uw bestelling verder af te handelen. De vervoerder berichtte ons dat het opgegeven huisnummer niet bestond en nam de bestelling weer mee terug naar het depot. Nadat wij uw correcte nummer hadden doorgekregen is uw bestelling alsnog bezorgd. Dit dus helaas wat later dan aanvankelijk de bedoeling was.

Chrit Masotte beoordeelde op 2018-08-11

Witte kinbeugel bestelt. Maandagochtend telefoontje dat wit niet voorradig was, wel zwart. Dinsdag rond middaguur zwarte kinbeugel in huis. Prima toch!!!!!

Top beoordeelde op 2018-07-28

Oké

Engels nelly beoordeelde op 2018-07-05

Wacht nog altijd op mijn bestelling

Reactie van Allzorg.nl:
Onze transporteur gaf aan dat er op het opgegeven adres niemand thuis was en dat de naam niet overeenkwam met het opgegeven adres. Een en ander hebben wij u per e-mail laten weten. Tevens hebben wij nogmaals uw NAW gegevens, zoals u ze aan ons heeft doorgegeven, alsmede uw telefoonnummer en en e-mail adres aan de transporteur doorgegeven. Nu, één dag later, is blijkbaar uw bestelling nog niet geleverd. Wij hebben dit nogmaals met de transporteur opgenomen. Wij vragen u vriendelijk verdere correspondentie direct naar contact@allzorg.nl te sturen. Zo kunnen we u sneller een antwoord op uw vragen geven. Met vriendelijke groet, het Allzorg team.

janny flikkema beoordeelde op 2018-05-30

snelle levering,

F.van de Ven beoordeelde op 2018-03-22

Bestelling snel en goed ontvangen

Riet V. beoordeelde op 2018-03-12

Mooie en makkelijke hoes.Snel en keurig ingepakt bezorgd.

P.Suurland beoordeelde op 2018-03-09

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.

A v d Vliet beoordeelde op 2018-01-11

Snelle levering van emmer met wringer. Ik heb alleen gemeld of er voor mensen met problemen aan de handen. Iets aan hengsel en handvat gedaan kan worden. Ik heb er cv buisisolatie om gedaan en dan werkt de wringer perfect.

Reactie van Allzorg.nl:
U heeft ons inderdaad de suggestie gedaan om het handvat dikker te maken. Wij hebben uw tip doorgespeeld aan de fabrikant. Nogmaals hartelijk dank voor het meedenken! Wij waarderen dit zeer!

Sjef van Zantvoort beoordeelde op 2017-12-28

Niet gekregen wat ik besteld had, wel gelijkwaardig

Dag meneer Van Zantvoort,

Graag vernemen wij van u waarom u meent een afwijkend artikel te hebben ontvangen dan wat u heeft besteld. Misschien dat u ons een foto kunt sturen van hetgeen u heeft ontvangen? Wij stellen uw reactie zeer op prijs!

Het Allzorg team