Thijsselaan 121
4102KW Culemborg

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Mystery shopper

Lees
waarom

L.J. van Roosmalen beoordeelde op 2017-04-21

Uitstekende informatie over het beschikbare aanbod. Na bestelling snelle reactie met betrekking tot planning verzending en aflevering. Aflevering keurig "op tijd". De montagehandleiding van de fabrikant was onduidelijk gedrukt en met enkele onduidelijke aanwijzingen uitgevoerd.
Na het zelf uitzoeken van de bedoelde samenstelling van het geleverde apparaat was mijn vrouw een uitstekend werk-.apparaat rijker.

Knipping beoordeelde op 2017-04-10

Arbo Gezondheidsstoel besteld en ontvangen. Helaas beschadigd door het vervoer. Contact opgenomen en het is prima en snel opgelost.

marga de kivit legen beoordeelde op 2017-03-08

alles goed gegaan

Jolande beoordeelde op 2016-12-15

Erg tevreden. Besteld en snelle levering.

Martine beoordeelde op 2016-10-13

heel erg tevreden, keurig verpakt en de volgende dag al in huis

Renate beoordeelde op 2016-08-31

heel tevreden, duidelijke website

Riet beoordeelde op 2016-08-30

Perfect.snel en goed contact.goed en vlug afgeleverd.

S. Onderdelinden beoordeelde op 2016-08-08

Fantastsch geholpen, wat een service!

pm. van der velde beoordeelde op 2016-07-21

had het bestelde product volgende dag in huis

Marion beoordeelde op 2016-07-21

De levering was zeer snel!!!!

E.Spoelstra beoordeelde op 2016-06-10

Mijn bestelling is heel snel verlopen: 's morgens besteld via internet en de volgende avond al in huis = perfect. Bedankt en succes.

Van essen beoordeelde op 2016-05-30

Alles ging prima alleen verpakking was slecht.

Reactie van Allzorg.nl:
Dag meneer Van Essen,
Allereerst hartelijk dank voor uw terugkoppeling. We zijn tevreden wanneer u dat bent. U geeft aan dat de verpakking niet in orde was. Dat betreuren wij uiteraard. Kunt u ons aangeven wat er niet klopte aan de verpakking?
Wij dank u alvast hartelijk voor uw reactie!

Het Allzorg Team

L.F.B beoordeelde op 2016-04-27

Snelle levering en redelijke verzendkosten

G.J.brusselaars beoordeelde op 2016-03-30

Snel geleverd en een goed product

Mary beoordeelde op 2016-03-03

Levering badplank die nergens anders te koop was (vorig exemplaar vele jaren geleden elders gekocht). Beloofde levering binnen enkele dagen goed nagekomen.

Esthelles beoordeelde op 2016-02-02

Goede service

C.Verheul beoordeelde op 2016-01-11

Prima, Sel en Zorgvuldig

Stevens c beoordeelde op 2015-11-15

Binnen een werkdag kreeg ik reactie op mijn opmerkingen.
Onduidelijkheid omtrent de maat van de pantoffel is me telefonisch uitgelegd.
Chapeau

Reactie van Allzorg.nl:
We hebben de klant gebeld en gevraagd of de pantoffels passen. Dit was het geval. Klant roemde de kwaliteit van de pantoffels, ook de antislipzool werd nog eens benadrukt.

Wat betreft de vermeende misleiding: we hebben uitgelegd dat de pantoffels in Engeland worden geproduceerd. De maatvoering is daar anders. Wat in Engeland bijvoorbeeld maat 6 is, is hier in Nederland maat 39. De fabrikant vertaalt maat 6 echter in maat 40. Wanneer we maat 6 als maat 40 zouden verkopen, krijgen we klachten dat maat 40 te klein is. Vandaar dat we de maatvoering op onze website hebben aangepast. Mede naar aanleiding van uw bericht hebben we de informatie in onze webwinkel verbeterd.

Pim Gillissen. beoordeelde op 2015-11-14

Voortreffelijk geholpen. Op mijn vraag over een product moest nog even de leverancier geraadpleegd worden. Keurig teruggebeld met duidelijke antwoorden. Gekocht en zeer tevreden.

Piet Goudswaard beoordeelde op 2015-11-12

Snelle levering van het product en bij vragen een heldere uitleg gekregen