Parkstraat 18f

Shirley Go beoordeelde op 2018-08-20

Henk Westmaas beoordeelde op 2018-08-17

Lauren Schreurs beoordeelde op 2018-08-17

Ikina Morsch beoordeelde op 2018-08-16

Duidelijke site. Tijdige levering.

Rose Mensink beoordeelde op 2018-08-14

Karin Scholten beoordeelde op 2018-08-08

Duidelijke website en snelle levering

Wim Tromp beoordeelde op 2018-08-05

Wim beoordeelde op 2018-08-05

Reeds langere tijd gebruik ik een Tile en naar volle tevredenheid. Voor een goede vriendin zocht ik een cadeautje en heb haar een Tile cadeau gedaan . Zij kende het product niet en heeft er regelmatig veel plezier van. Heb onlangs weer wat Tile’s aangeschaft om deze als cadeau te geven. Vaak zijn ze niet bekend met het gemak van een Tile. Dus mijn cadeautje wordt erg gewaardeerd .

Jeroen Wieldraaijer beoordeelde op 2018-08-05

Voldoet volledig aan verwachting.

Hans van Meteren beoordeelde op 2018-07-22

Goed spul, prima en snelle service

Carl Geuljans beoordeelde op 2018-07-16

Anne Doodeman beoordeelde op 2018-07-12

Heel snelle service! Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Precies op tijd om leuk cadeau te doen! Geslaagd cadeau, mét nut voor de ontvanger en dat voor een mooie prijs. Tevreden!

C Tanis beoordeelde op 2018-07-04

Vlotte verzending, prima product

Angela Kuijlaars beoordeelde op 2018-07-04

Als het kalf verdronken is.... Na de zoveelste zoektocht, passen blokkeren, nieuw rijbewijs halen etc etc nu dan toch Chipolo gekocht. Zeer tevreden!

Digna Ten Napel beoordeelde op 2018-07-04

gjtm Hoogeboom beoordeelde op 2018-07-01

flink tevreden. Snel in huis. Mooi dat je via de app ook je telefoon als tile door een andere telefoon kan laten zoeken/vinden. Uitleg van de app kan nog iets beter. Ik raak soms een tile kwijt uit de lijst.

Janneke Bouter beoordeelde op 2018-06-28

Op tijd geleverd en goed verpakt

Rik Wiggelinkhuizen beoordeelde op 2018-06-23

Gerard Kerkhof beoordeelde op 2018-06-23

Snelle levering van kwalitatief uitstekend spul

Klaas de Vries beoordeelde op 2018-06-23

Tevreden, snelle levering gewoon zoals het hoort keurig.