Parkstraat 18f
5671 GG Nuenen
040 842 47 72

Bol.com 32 8,3

C. van Bosstraten beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering. Het artikel is daags na bestelling bezorgd.

Inp beoordeelde op 2018-12-08

Duidelijke site, snelle levering!

Noura Sakhsoukh beoordeelde op 2018-12-07

Marein Roelofs beoordeelde op 2018-12-05

Frank Sengers beoordeelde op 2018-12-03

pauline van den Berg beoordeelde op 2018-12-03

Snelle service, mooi aanbod korting. Fijn dat er geen verzendkosten worden geregeld

Jan Wisse beoordeelde op 2018-12-02

Besteld, geleverd en het werkt!

Loes beoordeelde op 2018-12-01

Duidelijke site en super snelle verzending, top producten!

Robert Chin beoordeelde op 2018-11-30

Patty de Groot beoordeelde op 2018-11-30

Christian Koeman beoordeelde op 2018-11-28

Top producten. Snelle levering, overzichtelijke site en goede service :-) .

Giorgio Viragh beoordeelde op 2018-11-25

Snelle levering vriendelijke bejegening
En gied product!

Ivo Timmerman beoordeelde op 2018-11-20

Ik heb ongeveer 1 week geleden 2 tile mates besteld die ik de volgende dag al in huis had! Niet alleen een snelle levering maar ook de prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend! Ik kan niets anders zeggen dan dat ik meer dan tevreden ben.

Govert de Kool beoordeelde op 2018-11-19

Frenk Schyns beoordeelde op 2018-11-10

De Tile werkt perfect.
De service is uitstekend.
Een aanrader.

Dewi Cadat beoordeelde op 2018-11-06

De bestelling was snel geleverd en de prijs was érg goed. Ik had alleen wel graag geïnformeerd willen worden over het feit dat het een Tile Mate uit 2016 betrof, in plaats van het model uit 2018. Deze laatste bevat namelijk belangrijke verbeteringen.

Al met al tóch erg blij met het product!

Leo Eichperger beoordeelde op 2018-11-05

Product na een dag in huis.

Max Mackenzie beoordeelde op 2018-11-03

eenvoudig te bestellen makkelijke website - goede afspraken - vlotte en correcte levering. een webshop waar je eindelijk weer op kunt 'bouwen'

J.J Spring in 't Veld beoordeelde op 2018-10-23

In een woord Perfect

Frans Stoop beoordeelde op 2018-10-21

Leuk product, die Chipolo's. Heb er nu 9 gekocht bij AltijdAllesKwijt.nl. De meeste om zelf te gebruiken voor autosleutels en camera's en enkele om cadeau te geven.