Parkstraat 18f
5671 GG Nuenen
040 842 47 72

Bol.com 42 9,2

Paul Visschers beoordeelde op 2019-08-22

snelle en volledige levering.

Lukas van der Molen beoordeelde op 2019-08-19

Mooi op tijd in huis, keurig verpakt!

N vd Leur beoordeelde op 2019-08-18

Robert Punt beoordeelde op 2019-08-16

Pieterjan Grobler beoordeelde op 2019-08-16

Ordered the Tile product. Order was placed on a Saturday and product received in good condition on the Tuesday. Extra documentation given to install the Tile easily without to consult internet etc.

I can recommend purchasing via Altijd Alles Kwijt.

Rob Van Riessen beoordeelde op 2019-08-16

Snel en persoonlijk.

Hans beoordeelde op 2019-08-06

marinka hogers beoordeelde op 2019-08-04

Erik/Jan de Voogd beoordeelde op 2019-08-02

Je krijgt gewoon de volgende dag wat je besteld hebt. Meer hoeft het niet te zijn toch? Ik vind de bedrijfsnaam niet zo passend. Ik zou kiezen voor "Altijd alles vinden" :)

Wiebe de Jong beoordeelde op 2019-07-31

Een zeer vlotte levering en in het pakketje zat een extra uitleg hoe het product werkt. Erg pretige ervaring.

Nico Tensen beoordeelde op 2019-07-30

Snel geleverd

René Wagenaar beoordeelde op 2019-07-26

Maarten Spoorenberg beoordeelde op 2019-07-22

Wilko van Rooijen beoordeelde op 2019-07-21

Nette service en snelle levering. Meeste keuze op de website voor dit soort ‘track and trace’ spullen

CJ beoordeelde op 2019-07-20

Nog geen ervaring mee omdat ik de Tile pro nog marmer heb ontvangen.
Wel gekoppeld aan telefoon. Dit ging heel praktisch en zonder problemen.

AH Homan beoordeelde op 2019-07-20

Alles prima!!

Remco Colen beoordeelde op 2019-07-17

Super goede ervaring. Ik had de Smartkey finder in het wit besteld, maar helaas was deze niet op voorraad. De heren hebben we vervolgens goed geholpen met een vervanger. En...de volgende dag in huis. Super goed!!

Herbert Kuynders beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering, goede handleiding en alles werkt zoals het beloofd us.

jos Taheij beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering , met persoonlijk noot

Barbara Heerschop beoordeelde op 2019-07-15

Snelle levering, persoonlijke bemadering, goede service, goede kwaliteit