Parkstraat 18f
5671 GG Nuenen
040 842 47 72

Bol.com 33 8,3

Esther Pietersen beoordeelde op 2019-04-13

Snelle levering, Chipolo is makkelijk te koppelen aan app.
En wel heel handig heb je wel je sleutel met Chipolo maar ben je je telefoon kwijt dan kan de Chipolo je telefoon laten rinkelen😉

Anoniem beoordeelde op 2019-03-25

Lauren Schreurs beoordeelde op 2019-03-04

Heel tevreden.

Sabina van Veldhuizen beoordeelde op 2019-02-27

P.C. Intveld beoordeelde op 2019-02-05

Bestelling netjes verzorgd, de volgende dag al in huis.

Frans Britsia beoordeelde op 2019-01-19

Ik denk ,dat de hoogste waardering voldoende zegt : TOPPIE
Het is een duidelijke site met goede produkt omschrijvingen.

Julia beoordeelde op 2019-01-08

Super snelle levering

HJG Hoenen beoordeelde op 2019-01-04

Jma Besselink beoordeelde op 2019-01-04

Anne Ter Beek beoordeelde op 2018-12-31

Iris Buitendijk beoordeelde op 2018-12-31

Mijn man is helemaal blij met zijn nieuwe 'speelgoed'. Nu hopelijk nooit meer te laat in de bioscoop, omdat meneer zijn autosleutels kwijt is😊

Adrie Heuvelink beoordeelde op 2018-12-31

Snel, krachtig en een uitstekend hulpmiddel.
Niet te groot en goed handelbaar.
Klein maar fijn.

Astrid Hendrix beoordeelde op 2018-12-30

willem van Aggelen beoordeelde op 2018-12-29

Reactie van Altijdalleskwijt.nl:
Beste Willem,
We kregen een bericht dat de ervaring met ons als onvoldoende werd beschouwd. We zijn erg benieuwd waarom, zou u dit met ons willen delen? Zodat we onze service kunnen verbeteren. Alvast een fijne jaarwisseling!

Alvast hartelijk dank.

Helmut beoordeelde op 2018-12-29

Dit werkt! Al een keer zooi van Ali gebruikt en dan nog ben je je sleutels 2 weken kwijt. Super tooltje en app!

Niels van der Made beoordeelde op 2018-12-27

Product werd netjes binnen de gestelde tijd bezorgt. De informatie op de website bleek achteraf niet helemaal te kloppen, maar een vraag hierover werd binnen een dag beantwoord.

Jos Taheij beoordeelde op 2018-12-25

Mooi ding, gaat me veel tijd opleveren. Niet meer zoeken naar mijn sleutels.
Snelle levering, dus daar hoef je ook niet op te wachten

Willem Brons beoordeelde op 2018-12-23

R Rohrer beoordeelde op 2018-12-23