Rheezerveenseweg 41
KvK 59920998

8,9

Bol.com 129 8,9

Ben Celie beoordeelde op 2017-10-13

wij hebben bij altoys de collectie van cobi ww2 airplanes besteld binnen 2 dagen geleverd super snel
we konden onze bestelling zelf volgen via dilivery service ....echt dikke aanrader! voor mij een extra ster voor jullie service ..top !!
cobi airplanes zijn van super kwaliteit mooi product .... mijn volgende 3 plaines zijn al bij altoys in bestelling :)
ik wil heel de collectie !! altoys super bedankt groetjes ben

R. Lipsch beoordeelde op 2017-09-18

Heel tevreden met Cobi voor mijn 9 jarig zoontje. Vandaag besteld morgen in huis! Top!

N Hasselt beoordeelde op 2017-09-14

Heel tevreden donderdagmiddag besteld zaterdag in huis

Francesco beoordeelde op 2016-03-12

A++++

Speelotheek 't Stokpaardje Julianadorp beoordeelde op 2014-11-13

Onze bestelling werd door Altoys de volgende dag persoonlijk thuisgebracht! Een zoekgeraakt onderdeel werd per omgaande opgestuurd. En dit alles werd nog eens per mail bevestigd. Zo is service bedoeld!

Mirjam beoordeelde op 2014-06-23

prima ervaring, kind heel blij

de Goede beoordeelde op 2014-05-09

Prima geregeld en snelle levering

2014