Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Veenderweg 10 B
6721WE Bennekom

Mariet Rijkse beoordeelde op 2019-01-31

De Jonge beoordeelde op 2018-12-29

Heel tevreden! Hele goede service.

Helena Van Borkulo beoordeelde op 2018-11-15

Perfecte persoonlijke service!
Kunnen vele websites nog van leren.

Jolanda Snellen beoordeelde op 2018-10-20

Telefonisch contact gehad over een artikel. Als ik gelijk zou bestellen, kon het nog dezelfde dag verstuurd worden. Maar dat is niet gebeurd. En kreeg een mail dat ik de track en trace code in een aparte mail zou krijgen. Maar de code niet gekregen. Wel toen ik er om gevraagd heb.

Reactie van Amber's Boetiek:
Beste Jolanda,

Bedankt voor je feedback op onze service. De reden dat uw bestelling niet meer dezelfde dag is verzonden, lag aan het feit dat er een vertraging zit tussen het moment waarop u de bestelling plaatste en het moment waarop wij u bestelling in onze inbox binnen kregen. Echter is u dit wel beloofd, dus onze welgemeende excuses hiervoor. We hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Amber Stinissen, Amber's Boetiek

Rosalie Bouman beoordeelde op 2018-08-18

Super service!

Marion Loijenga beoordeelde op 2018-06-29

Snelle levering, mooi shirtje!

Stephanie Hellegering beoordeelde op 2018-06-18

Heel tevreden!👌🏻

J. Peerbolte beoordeelde op 2018-04-23

Goede service, snelle levering en je kunt kiezen hoe je wilt betalen.

Mieke Imminkhuizen beoordeelde op 2018-04-19

Heel tevreden!

Sandra Dimmendaal beoordeelde op 2018-04-16

Snelle levering en super fijn mailcontact als je vragen hebt.

Jessica Van ede beoordeelde op 2018-04-13

Ik ben keurig geholpen.
Ik heb online een b. Nosy jasje besteld. Ik ben op gebelt door een medewerker. Dat het jasje wat kleiner uit valt. Dus mij geadviseerd om een maat groter te nemen. Jasje past perfect.

Rita De Frel beoordeelde op 2018-03-05

Goede service.